Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun pohkeeni taas ovat kuin yhdeksän vuotiaalla tytöllä.

- - - Updated - - -

Teillä olis varmasti Vesan kanssa juteltavaa tussuisen kumin rullaamisesta..

Senkin kaksimielinen tuhmeliini! En mä sitäpaitsi ymmärrä mitään mistään kumien rullaamisista. Vesan kanssa voisimme kyllä puhua runoudesta.

Minun pohkeeni taas ovat kuin yhdeksän vuotiaalla tytöllä.

Millaset ne sit on?

- - - Updated - - -

torttukin maistuu paremmalta omppu-kanelimarmeladin janssa, kuin luumun. Miksi hemmetissä mä olen syöny luumutorttuja yli 20-vuotta? Olen menettänyt ja paljon!

Senkin kaksimielinen tuhmeliini! En mä sitäpaitsi ymmärrä mitään mistään kumien rullaamisista. Vesan kanssa voisimme kyllä puhua runoudesta.

Mä en nyt ymmärrä mistä kaksimielisyydestä sä puhut, mopedi -> tyhjä kumi -> ei rullaa

Mun pohkeeni on ihan järkky isot, housut on vaikeeta saada jalasta. Voisin kuvitella et vois tulla noloja tilanteita jos olis joku kiihkeä tilanne ja pohkeet jäis lahkeisiin jumiin, onneks en saa seksiä..

Jos Vesa Keskinen järjestäisi seminaarin jossa kerrottaisiin miten tullaan Hänen kaltaisekseen, olisin eturivissä paikalla. En kyllä tiedä kestäisikö maailmankaikkeus useampaa kuin yhtä Vesa Keskistä kerralla.

pieni Vesa Keskinen.

image.webp

Tulikin mieleen kaunis vitsi: mikä on parasta yhdeksän vuotiaassa tytössä? Se näyttää takaapäin ihan pojalta.

anteeksi, älkää soittako poliisia
Kun sen kääntää ympäri, niin se näyttää ihan 9-vuotiaalta pojalta. Pakollinen korjaus.

Jatketaan laatuvitsillä. Mikä on Maija Mehiläisen isän nimi? Se on tietenkin Faija Mehiläinen.

Haluaisin nähdä vesan pohkeet. Kummallakohan on isommat pohkeet, Eventalla vai Vesalla? Tää täytys nyt jotenkin selvittää.

Ja onhan Vesalla komea baritoni. Sillä äänellä voisi lukea vaikka puhelinluetteloa ja naisilla oisi kosteat slogit rullalla vakosessa samantien.

Ou jeah!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom