Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuullostaa semmoselta että tuo kokemus saa mun osalta jäädäkki kokematta. Ei tuota kyllä taida kukaan muukaan selvinpäin kestää?

Olen siis ollu yhtesti semmoses illanistujaisessa, saattoi olla 31.12.2007, missä oli naisia jotka joi kuohuvaa viintä. Ei saatana! En ikävöi sitä tunnelmaa ikinä. Olin siis ainoa mies paikan päällä. Ja join kaljaa niin ku miehet tekevät.

Se oli sitä epätoivoista aikaa ku tuli tehtyä pillun eteen lähes mitä tahansa.

Kuullostaa semmoselta että tuo kokemus saa mun osalta jäädäkki kokematta. Ei tuota kyllä taida kukaan muukaan selvinpäin kestää?

Olen siis ollu yhtesti semmoses illanistujaisessa, saattoi olla 31.12.2007, missä oli naisia jotka joi kuohuvaa viintä. Ei saatana! En ikävöi sitä tunnelmaa ikinä. Olin siis ainoa mies paikan päällä. Ja join kaljaa niin ku miehet tekevät.

Se oli sitä epätoivoista aikaa ku tuli tehtyä pillun eteen lähes mitä tahansa.

Tarvittaessa voi siirtyä sisätiloihin siemailemaan juomaa ja lukemaan vaikka keskusteluja rihlannousuista Snipercentralin sivuilta.

e: Onko muuten olemassa joku tilaisuus jossa et juo kaljaa?

e: Onko muuten olemassa joku tilaisuus jossa et juo kaljaa?

On. Lukemattomia. Mutta alkoholipitoisissa tilaisuuksissa juon vain kolmentoltan tai a-luokan olutta. En sekaannu muihin juomikseihin lähes milloinkaan.

Herranjestas miten paljon pelästyin kun posti tuli. Ymmärtäisin, jos olisin viikon dokannu putkeen ja kankkusessa pelästyy omaa omaa varjoaanki, mutta että selvinpäin näin hirveä slaagi.

Tää päivä on kyllä ollu jotenki shitti. Kairalta saatu aamukiukkusuus on kostautunu ympäri aamupäivää ja tällä hetkellä nieleskelen sydäntäni takas kurkusta. Mitähän vielä tulee vastaan?

Mä oon ollu yksissä paljukemuissa. Krapulaisen aamun valjettua se jäähtynyt amme näytti ihan kanakeitolta. Siellä sitä lojuttiin.

Olen jo pitkään ollut hieman huolissani pakkislaisten henkilökohtaisen hygienian tasosta.

Jaaaa pitäiskö sitä kahvit keittää...

Aikuisviihteestä puheen ollen...

1422522_10151781003715840_1820174712_n.webp

Eiku se olikin työmaaviihde, sori jätkät.

Back
Ylös Bottom