Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miltä maistuu Valio Plus maito tahi maitokaakao? En uskalla kokeilla jos eroaa kauheasti normaalista kevytmaidosta.

Kaakao on ainakin hyvää. Ei tietenkään yhtä hyvää kuin Playn vastaava mutta en itse ainakaan mitään heran makua huomannut. Maidossa sen sijaan on hieman epämiellyttävä jälkimaku.

Kaakao on ainakin hyvää. Ei tietenkään yhtä hyvää kuin Playn vastaava mutta en itse ainakaan mitään heran makua huomannut. Maidossa sen sijaan on hieman epämiellyttävä jälkimaku.

Okei :) hintaero ei ainakaan ole kauhea ja jos ei muuta niin hieno pakkaus :D

Lihottaako alkoholi kuin nopeasti parikymppistä nuorta miestä joka kummiskin urheilee 4 kertaa viikossa n. 1h kerta. Urheilu koostuu 2 puntista ja 2 aerobisesta. Ryyppääminen sijoittuu lähinnä viikonlopulle ja yhteen päivään. Rupeeko kuin äkkiä näkymään toi kerta viikkoon juominen ulospäin? Oon koittanut olla juomatta mutta sosiaaliset suhteet kärsii ku kaikki kamut on viikonloput baarissa ja selvinpäin sinne ei kehtaa ite mennä.

- - - Updated - - -

Lihottaako alkoholi kuin nopeasti parikymppistä nuorta miestä joka kummiskin urheilee 4 kertaa viikossa n. 1h kerta. Urheilu koostuu 2 puntista ja 2 aerobisesta. Ryyppääminen sijoittuu lähinnä viikonlopulle ja yhteen päivään. Samana päivänä en urheilu kun juon ja rapulanki huilailen. Rupeeko kuin äkkiä näkymään toi kerta viikkoon juominen ulospäin? Oon koittanut olla juomatta mutta sosiaaliset suhteet kärsii ku kaikki kamut on viikonloput baarissa ja selvinpäin sinne ei kehtaa ite mennä.

Ei se sen enempää lihoita kuin mikään muukaan ravintoaine. Energiasta siinä on kyse. äkkiä vaan käy niin, että syödään normaalisti ja sitten juodaan päälle. Energiaa tulee aika roimasti liikaa, siihen lisäksi vielä darramässyt niin helposti lipsahtaa läskin puolelle. kokemusta on.

Tilaa Ladattava laserosoitin (sininen < 1000mW) | Ilmainen toimitus | PolarPanda.com - Parhaat Diilit jos tilaa, jääkö tulliin? Onko Suomeen edes mahdollista saada tuotua yli 5mw tehoisia?

"Valtioneuvoston asetus 291/2008 kieltää tuomasta yli 1 milliwatin laserosoittimia maahan. Ostopaikalla tai myyjällä ei ole merkitystä. Asetus koskee siis sekä toisesta maasta mukana tuotuja että esimerkiksi netin kautta tilattuja laserosoittimia. Laserosoittimen suurimmaksi tehoksi sallitaan 1 milliwatti ja laitteen tulee olla tyyppitarkastettu ja luokiteltu eurooppalaisen laserstandardin EN 60825-1 mukaiseen luokkaan 2"

Onko vaarinpaita ja henley sama asia? Ainakin minun silmään ne näyttää ihan samanlaisilta.

"Valtioneuvoston asetus 291/2008 kieltää tuomasta yli 1 milliwatin laserosoittimia maahan. Ostopaikalla tai myyjällä ei ole merkitystä. Asetus koskee siis sekä toisesta maasta mukana tuotuja että esimerkiksi netin kautta tilattuja laserosoittimia. Laserosoittimen suurimmaksi tehoksi sallitaan 1 milliwatti ja laitteen tulee olla tyyppitarkastettu ja luokiteltu eurooppalaisen laserstandardin EN 60825-1 mukaiseen luokkaan 2"

Jahas, hommattava sitten huuto.netistä tehokkaampia kuin sallittu 1mw.

product_thumb.php

Miten kuvanmukainen letkunkiristin avataan, ja voiko vanhaa sulkea enää vai pitääkö laittaa uusi?

Back
Ylös Bottom