Meta title: 🔥 CAGE FIGHTING MMA SUOMI – kotimaan häkkisodan kuumin areena 🔥

Meta description: Suomen armottomin häkkikehä jossa nälkäiset taistelijat, raaka energia ja puhdas kamppailufiilis kohtaavat.

Salovaara vs Hansen ehdottomasti! Niinimäki vs Hansen vissii menee tähän kaverit ei ottele kategoriaan ja jostain syystä en välttist kyl haluiskaa nähä tätä matsii. Hansenin kyl vois mun puolesta hommaa ottelee jottai ulkomaalaistakin vastaa. Amirkhanii en kyllä nyt ees miettis Hansenia vastaan, edellinen matsi kuitenkin meni niin penkin alle ja näytti ainakin musta siltä että paljon on vielä tehtävää ennenkun Makulla on asiaa kovempiin matseihin. Forsell-Lähdesmäen voittaja ois mun mielstä Salovaaran jälkeen se fiksuin suomalainen vastustaja.

Hienoa että Cagen uusi match meikkaaja osallistuu keskusteluun![/QUOTE]

Pakkohan tähän on osallistua. Kiitos siitä kuuluu tiikerinsilmälle. En voinut vastustaa kiusausta kun hän mainitsi SC ketjussa mun sukukalleudet.
Niinimäki saa jatkossa tulla vain kulmamieheksi:-D

Jos Antonia yritetään vielä maailmalle lähettää, niin Jokke olis menolippu sinne. Ottelee sen verran harvoin tätänykyä, että voisi jopa lähteä catch weightiin! Kuitenkin niin iso nimi, että sitä ei voi ohittaa, oli se ottelutahti sitten mikä tahansa. Se on eriasia, saako kukaan rahoja kasaan jolla tuo herra cageen astuu.

Pakkohan tähän on osallistua. Kiitos siitä kuuluu tiikerinsilmälle. En voinut vastustaa kiusausta kun hän mainitsi SC ketjussa mun sukukalleudet.
hieno että minäkin olen siis saanut jotain aikaiseksi. Saankohan dan korotuksen nettisensei-vyöhöni? Ihmettelin vain että missä lööppilehtien otsikot "VAPAAOOTELIJA TUNNUSTI HUIJANNEENSA!" Ei maar, pirun hienoa että aloit kirjoittelemaan tänne, toivottavasti jatkossakin viitsit edes vähän kirjoitella. Cagelta hieno juttu että parikin tekijää osallistuu tällätavoin keskusteluun kuluttajien kannssa! Kiitos siitä :)

Muistakaa joku Cagen henkilökunnasta kertoa Wardille tällä kertaa, että hanavettä voi juoda. Ei tarvii ressukan maksaa femmaa litrasta tällä kertaa ja saattaa olla, että viihtyy jopa jatkojen ajan Suomen maaperällä :D

Muistakaa joku Cagen henkilökunnasta kertoa Wardille tällä kertaa, että hanavettä voi juoda. Ei tarvii ressukan maksaa femmaa litrasta tällä kertaa ja saattaa olla, että viihtyy jopa jatkojen ajan Suomen maaperällä :D

Ei tossa hanaveden juomatta jättämisessä välttämättä ole kyse siitä etteikö se olisi puhdasta vaan siitä että bakteerikanta hanavesissä on usein erilainen eri maissa joten aluksi siitä voi mennä vatsa sekaisin vaikka olisi kuinka puhdasta.

Ei tossa hanaveden juomatta jättämisessä välttämättä ole kyse siitä etteikö se olisi puhdasta vaan siitä että bakteerikanta hanavesissä on usein erilainen eri maissa joten aluksi siitä voi mennä vatsa sekaisin vaikka olisi kuinka puhdasta.

Pulloissa on vielä enemmän bakteereja...

Käsittääkseni jenkeissä laitetaan vielä veteen fluoria joten siellä moni ei juo hanasta vettä. Varsinkin jos on tosi tiukka sen suhteen mitä suuhunsa laittaa.

Tätä on varmaan odoteltu, kuka mistäkin syystä: Makwan Amirkhani vs. Adam Ward feat. Musta Barbaari.

Täytyy sanoa että olipahan hampaaton esitys Makulta. Pystyottelemisessa ei ollut mitään ideaa, ja kuten selostajatkin sanoivat, ei Wardkaan ollut kummoinen tekijä pystyssä, mutta Makwan jäi silläkin saralla kakkoseksi. Sitten oli sarja perseelleen istumisia heelhookin toivossa, jotka Ward helponlaisesti torjui. Selällään ei saanut mitään aikaan. Makun otteleminen oli täydellisen yksiulotteista ja löysää. Jatkossa ison remontin paikka koko paketin suhteen.. Makwanin ongelma on se, että repertuaartissa on vain alasviennit brabot ja heelhookit. Sitten kun tulee itseä parempi painija jota ei saa tonttiin, se menee tuollaiseksi alasistumiseksi. Olen varma että tuo tappio kehittää Makua paljon enemmän kuin se, että olisi päässyt livahtamaan voittajana heelhookilla. Nyt on mietinnän ja kehittymisen paikka. Aika näyttää mihin rahkeet riittävät.

Tuollaisista Wardin kaltaisista värittömistä jenkkipainijoista pitäisi ottaa samantien selkeä yliote pystyssä. Olen varma että Salovaara näin tekeekin, ja syö tuon elävältä. Selkeästi heikompi ottelija kuin Beebe.

Olipas puolueellinen toi toinen selostaja :D "Kumpaa tuomarit arvostaa enemmän, tätä näennäistä Wardin työntekoa vai makun lopetusyrityksiä" tjsp

Täytyy sanoa että olipahan hampaaton esitys Makulta. Pystyottelemisessa ei ollut mitään ideaa, ja kuten selostajatkin sanoivat, ei Wardkaan ollut kummoinen tekijä pystyssä, mutta Makwan jäi silläkin saralla kakkoseksi. Sitten oli sarja perseelleen istumisia heelhookin toivossa, jotka Ward helponlaisesti torjui. Selällään ei saanut mitään aikaan. Makun otteleminen oli täydellisen yksiulotteista ja löysää. Jatkossa ison remontin paikka koko paketin suhteen.. Makwanin ongelma on se, että repertuaartissa on vain alasviennit brabot ja heelhookit. Sitten kun tulee itseä parempi painija jota ei saa tonttiin, se menee tuollaiseksi alasistumiseksi. Olen varma että tuo tappio kehittää Makua paljon enemmän kuin se, että olisi päässyt livahtamaan voittajana heelhookilla. Nyt on mietinnän ja kehittymisen paikka. Aika näyttää mihin rahkeet riittävät.

Tuollaisista Wardin kaltaisista värittömistä jenkkipainijoista pitäisi ottaa samantien selkeä yliote pystyssä. Olen varma että Salovaara näin tekeekin, ja syö tuon elävältä. Selkeästi heikompi ottelija kuin Beebe.

Täyttä asiaa, korjaisin vielä että makun alasviennit oli aika surkeita myös, pää edellä ihme syöksyjä. Yleensä maku on päässyt helposti iholle kun vastutaja on jo ennen matsia tuudittautunut alasvietäväksi. Nyt kaveri oli oikeasti tullut voittamaan ja vei tilanteet hyvin edukseen.
Pysty oli kyllä kuravelliä molemmilla.

Back
Ylös Bottom