Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari vuotta ollu ollu tabletti mutta en ikinään mitään kirjaa ole siitä lukenut. Muuten kyllä kätsy peli. Ehkä se on tätä vanhan sukupolven juttua että on fyysinen kirja. Sitä voi sitten nuuhkasta onko se tunkkainen, uusi tai jotain sinnepäin.
En lue istuviltaan kuin jos on pakko. Pitää kölliä, keho ottaa vastaan viestin paremmin.

Mä oon ostanut jostain vuodesta 2005 kaikki kirjat ekirjoina jos vain on järkevästi saatavilla. Paperikirjat jäävät koreilukäyttöön ja siihen jos järkevää ekirjaa ei ole. Tämän ansiosta hyllyni ovat vain lievästi ylitäysiä.

Joo niin loppuu. Mulla on kirjoja varastoituna siellä sun täällä kun kaikki eivät millään mahdu hyllyyn. Tossa on kyllä paljon sellaisiakin kirjoja joita ei tule toista kertaa luettua ja jotka voisin hyvin laittaa kiertoon.

Mulla on kaikki kirjat varastoituna vessan kaappeihin, kun en saanut niitä muuallekaan mahtumaan. Kjeh.

Pari vuotta ollu ollu tabletti mutta en ikinään mitään kirjaa ole siitä lukenut. Muuten kyllä kätsy peli. Ehkä se on tätä vanhan sukupolven juttua että on fyysinen kirja. Sitä voi sitten nuuhkasta onko se tunkkainen, uusi tai jotain sinnepäin.
En lue istuviltaan kuin jos on pakko. Pitää kölliä, keho ottaa vastaan viestin paremmin.

Minusta kirja on aina kirja. Jotenkin vammaista lukea yleensäkään miltään näytöltä. Äänikirjoja ei oo tullut testattua.

Siis kirja on ehdottomasti kirja enkä vaihtais niitä mihinkään. Kakarana vietin puolet päivästä kirjastossa jonne juoksin heti kun koulusta pääsin. Asuttiin kylläkin ihan kirjaston vieressä, mutta olen leimaantunut niihin pirulaisiin niin tiukasti, että en osaisi elää ilmankaan.

Koska modernius on kuitenkin toinen nimeni, niin olen miettinyt sitä tablettia nimenomaan reissuille, niin ei tarvis aina leikkiä kirjarulettia ja arpoa mitkä opukset lähtee mukaan.

Lukemisesta tuli mieleen, että harmittaa vietävästi, että työmatka on lyhentynyt niin radikaalisti, että en ehdi enää lueskella bussissa.

Ja kirjat tykkää :)

Mun vessassa kirjat homehtuis. Suihkut tulikuumalla vedellä kestää helposti melkein puoli tuntia, jossa ajassa kylppäri on muuttunut höyrysaunaksi :D

Mä en kyllä ole huomannut, että tuossa ratkaisussa mitään ongelmaa olis. :D Eivätpähän pölyty eikä tuo höyrysaunakaan mitään sinne yläkaappien perukoille oo vielä ainakaan vaikuttanut.

Tuossa sängyssä lukemisessa on itsellä se vika, etten mä yleensä malta lopettaa lukemista. Luen koko yö putkeen koko kirjan, tai siis lukisin, jos ei aamulla olisi aikaista herätystä.

EIkö sinua ala väsyttämään missään vaiheessa? Minulle on usein käynyt niin, että silmät alkaa menemään väkisin lukiessa kiinni ja silloin on pakko lopettaa lukeminen, vaikka olisi kuinka jännä kirja.

Mä en kyllä ole huomannut, että tuossa ratkaisussa mitään ongelmaa olis. :D Eivätpähän pölyty eikä tuo höyrysaunakaan mitään sinne yläkaappien perukoille oo vielä ainakaan vaikuttanut.

Oot siis lukenut ko kirjoja eikä paperi ole muuttanut tuntumaansa säilytyksen aikana?

EIkö sinua ala väsyttämään missään vaiheessa? Minulle on usein käynyt niin, että silmät alkaa menemään väkisin lukiessa kiinni ja silloin on pakko lopettaa lukeminen, vaikka olisi kuinka jännä kirja.

Kyllä mua väsyttämään alkaa, mutta yleensä se väsymys menee ohi, jos en vaan malta lopettaa.

Oot siis lukenut ko kirjoja eikä paperi ole muuttanut tuntumaansa säilytyksen aikana?

Mun nyt piti oikein käydä tarkastamassa sua varten, ettei ne kirjat ole tuosta säilytyksestä kärsineet. Ja ei, ei niille oikeastaan mitään tuolla oo tapahtunut.

Back
Ylös Bottom