Mäkin oon omaan kakkoseeni edelleen tosi tyytyväinen.
E. Mä oon idiootti... Tajusin vasta nyt miten pahalta toi kuulostaa :D
Höhöhö, sait kyllä minusta naurut irti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin oon omaan kakkoseeni edelleen tosi tyytyväinen.
E. Mä oon idiootti... Tajusin vasta nyt miten pahalta toi kuulostaa :D
No ei ole ei. Onko tuo enää työaikalain puitteissa sallittua?
Skippasin tykkäilyn ihan tarkotuksella ku otit ite puheeks. Tosin oonki tykkäilly jo ihan optimaalisen määränHuomaa muuten tosta mun yhestä kommentista kuinka hyvin lumipallo- efekti .... :D
Hyvä, että mun hölmöys saa edes hilpeyttä aikaan. :DHöhöhö, sait kyllä minusta naurut irti
Oiskohan tän päivän missio saada gradun tiivistelmä kirjotettua? Sen lisäks pitäs kyllä vähän lueskella, miettiä laskareita ja siivoilla... Tekis vaan mieli lorvailla :D
Oiskohan tän päivän missio saada gradun tiivistelmä kirjotettua?
Jätkällä menee gradu loppusuoralla, kun tiivistelmää alat vääntää? Pirun kova.
Gradun tiivistelmän kirjoittaminen oli aika haastavaa puuhaa.
Toisella tarkastajalla enää pikkasen lukematta, joten aika vähissä pitäs korjailut olla. Ens viikon aikana pitää toimittaa lopullinen versio, että olis sitten seuraavalla viikolla laitosneuvostossa hyväksyttävänä. Uhkaavasti näyttää siltä, että saatan valmistua ens kuussa :D
Pizza + sipsit + kevyt alkoholiannostus on tehnyt tehtävänsä --> nyt jos ottaisi minusta videokuvaa ja katsoisi sitä hidastettuna niin kuva ei liikkuisi enää ollenkaan. Sen verran on löysää touhua. Olisko kevyt lenkki tänään ja ajoissa petiin, onneksi huomenna on maanantai. Kahvit täytyy keittää ensin, katsotaan vaan että pääsenkö tästä sohvalta ylös..