Boom! 7 egee täältä tullaan!
----------------------------------------
On se kyllä tämä piensijoittajan mieli kuin tuuliviiri : )
Itsellä Nokioiden keskiostohinta 3,91 €, yhdet osingot noilla saanut.
Ajattelin eurossa ... parissa että kun saisin keskihinnan takaisin, koskaan en kuiskisikaan Nokiaan päin.
Noh, nyt en malta luopua niistä : )
Sulla on ihan hyvä tuuliviiri piensijoittajaksi, tilanne muuttui/muuttuu kuitenkin huomattavasti kun puhelimista luovutaan, jäljelle jää lähinnä voitollista liiketoimintaa ja patenttisalkku todennäköisesti tuottaa huomattavasti enemmän, koska puhelinpuolen patenteista ei tarvitse itse maksaa tai tekemässä vaihtokauppoja, rahastaa vain muita
Eli ihan hyvä, että pysyit pulkassa mukana, mullakin oli sama idea, että luovun ensimmäisenä ostetuista Nokioista heti kun olisi noustu neljän euron pintaa, jossa ensimmäiset Nokiat ostin. Homma kuitenkin muuttui niin totaallisesti, etten itse näe syytä myydä tällä hetkellä. Oma tavoitehinta pyörii päivän fiiliksistä riippuen 8-12euron välillä, jossa myyn koko position pois, sijoitan voitot muualle ja jos tilanne näyttää hyvältä, sekä Nokiasta saa potenttiaallisen osingonmaksajan niin lyön alkuperäisen potin takaisin, mutta kattellaan sitä sitten. Voihan se olla, että Nokialta tulee jotain muuta liiketoimintaa, joka voi saada sen kasvamaan muista verkko-möröistä ohi, kuten Ericssonista.
Mutta asiasta taas puujalkaan, harmitti kyllä aamulla kattoa tuota Elektrobittiä aamupäivän ajan kun ei ole riskitöntä rahaa laittaa lappuihin nyt : \ Revenio otti vähä takapakkia, toivottavasti sitä nyt kerkeis tankkaamaan veronpalautuksilla jahka ne saapuu, tuskin ihmeempiä tapahtuu hetkeen tuon yhtiön saralla kuitenkaan?
Ja onkos porukalla mietteitä Bitcoinista? Itse en siitä valuuttana niinkään innostu, mutta noussut yksi bitcoini arvoltaan jostain 400$ kieppeiltä viikossa tuonne ~670$. Vähä riskiltähän tuo omaan mieleen vaikuttaa jotenkin, muttakun ottaa huomioon loputtoman markkinoiden tukemisen niin ei kai se pöllömpi paikka ois hajauttaa kuitenkaan, jos rahaa vain olisi ylinmääräiseksi asti.
Ja ihan vain loppukevennykseksi: