Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^
I
Miksi nainen on poistunut keittiöstä?
Hmm, ei kai tuo tarkoita sen kummallisempaa, kuin että sä kommentoit niitä artikkelin asioita omien näkemystesi perusteella siinä kirjoituksessa. Korjatkoon joku, jos oon kuutamolla. Voin sanoa, ettei ihan hirveän montaa esseetä ole tullut kirjoitettua siitä huolimatta, että olen ollut yliopistossa vuodesta 2000 :DMulla on esseen tehtävänä kriittinen kommentaari jostakin tietystä artikkelista, mutta nyt lyö täysin tyhjää mitä tarkoitetaan tuolla kriittisellä kommentaarilla?
Hmm, ei kai tuo tarkoita sen kummallisempaa, kuin että sä kommentoit niitä artikkelin asioita omien näkemystesi perusteella siinä kirjoituksessa. Korjatkoon joku, jos oon kuutamolla. Voin sanoa, ettei ihan hirveän montaa esseetä ole tullut kirjoitettua siitä huolimatta, että olen ollut yliopistossa vuodesta 2000 :D
Miten microsoft wordilla voi vaihtaa riviväliä? Oon tehny opinnäyte työn melkeen valmiiksi ja riviväli on väärä :fuckyeah:
Miten microsoft wordilla voi vaihtaa riviväliä? Oon tehny opinnäyte työn melkeen valmiiksi ja riviväli on väärä :fuckyeah:
Meet kappale-valikkoon ja siinä on oikeessa alakulmassa pikkunen nuolijutska, klikkaat siitä ni pääset valikkoon, josta sitten saat vaihdettua kappaleen sisennyksiä sun muuta, mukaanlukien tuon rivivälin. Jos koko prokkiksessa on sama riviväli ni sitten vaan laitat klikkaa 'aseta oletukseksi'. tietty jos on lontoonkielinen ni sitte en muista mitä lukee, mut on kuitenkin sen fonttivalikon vieressä. Sekavaa tekstiä, mutta toiv. sait jotain irti.
Saako pdf tiedoston sivujen järjestystä muutettua helposti jälkikäteen?
Olis tossa kaverin kans tarkotus lähtee Tallinnaan autolla hakemaan juotavaa tällä viikolla ja ikää molemmilla 19v, niin millähän todennäkösyydellä jäis tullissa kiinni ku broidi pyysi tuomaan tupareihinsa väkeviä juomia? Ja jos kiinni sattuisi jäämään nii takavarikoivatko vain juomat vai tuleeko sakot tjsp lisäksi?
Tällaisella softalla ainakin onnistuu : "pdfsam split and merge"
Todennäköisyys on ainakin hyvin pieni, mikäli teillä ei ole minkäänlaista rikostaustaa, jonka perusteella teidät otettaisiin syyniin. Takavarikko/sakko asiaan en osaa ottaa kantaa.
Tuun sitte vitutusketjuun vikisemään jos jää tulliin :D