Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai ku väsyttää mutta pitää odottaa että ruoka valmistuu ennenku uskaltaa mennä nukkumaan...

5VP5jYe.gif

Taas "saa" loppuviikon roikkua koneella yömyöhään. Vois kerrankin nyt mennä aikasin nukkuun, eli heti! Piti kerran mennä jo tunti sit.

Layla nukkumaan!

Oon isäm maan puolustaja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sanze: Tiedoksi sitten, ei nukuta vielä!

edit. Pistetääs talven kunniaksi vähän kesämusaa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuukauden ja päivän päästä ainaki sattuu ja tapahtuu! :D

Ja menkääs molemmat nukkumaan.

Heräsin tossa 11 jälkeen... Voisin muuten juottaa sut örvellyskänniin, kun tuut täällä käymään.

Eikä ole!

Ei kyllä riitä seitsemmän tunnin yöunet mihinkään, joten täytyypä yrittää ihan tosissaan raahautua ajoissa sänkyyn tänään.

Kello on 6.54 ja valtakunnassa kaaaaaaikki hyvin! Tai no, väsytti aivan jösseksenä, mutta ainakin pääsin sängystä ylös! Taas on hieman extra-aikaa aamupalalle, joten saan rauhassa hörppiä kupposen Muumimamman voimajuomaa. Fiiwis on aika positiivinen, onkohan mulla nyt iso pyörä heittämässä lopullisesti? Ei haittaa! Hulluna on kivempaa! Kerrassaan ihanaista keskiviikkoa kaikille höpönassukoille :)

Ei kyllä riitä seitsemmän tunnin yöunet mihinkään, joten täytyypä yrittää ihan tosissaan raahautua ajoissa sänkyyn tänään.

Helpommin sanottu kuin tehty. Meikä menee sänkyyn joskus klo 2130 jälkeen lukemaan ja sitten kuitenkin venähtää nukahtaminen.

Mitvit, nyt on jo keskiviikko?

Mitvit, nyt on jo keskiviikko?

Kyllä! Eikö oo mahtavaa!? Ja että se on tämän viikon keskiviikko eikä viime viikon ja ollaan siis nimenomaan tämän viikon keskiviikossa! Huomenna on torstai eli tämän viikon viimeinen työpäivä mulle, perjantaina virkavapaalla. Ai ettäkö mitenkäkö jees!

Back
Ylös Bottom