Seinäjoen kuntosalit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deezah
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Jees eli tehääs nyt tännekkin tälläinen lanka, jotta noista seinäjoen kuntosaleista saisi vähän enemmän infoa irti.
Itse lähinnä kotona treenailen, mutta vaihtelun vuoksi olishan sitä kiva käydä aina silloin tällöin kuntosaleillakin.

Jonkinmoisia arvosteluja saleista olisi mukava kuulla, kuten laitteiden määrä, miehille vai naisille tarkoitettu, tunnelma ja hinta.
Tässä nyt jotain saleja, mitä nyt ensimmäisenä tuli mieleen seinäjoelta:
Fressi, Pulssi, Sungym, Maxium, EasyFit.

Ja en tosiaan itse ole käynyt kyseisillä saleilla, joten noista saleista nyt ainakin olisi kiva kuulla vähän tarkemminkin ;)
Niin ja laittakaas tänne vaan muistakin saleista arvosteluja, jos noita nyt edes on tuon enempää seinäjoella :D

Sungym; in tarina loppui tosi nolosti.., ILMAN MINKÄÄNLAISTA ENNAKKOVAROITUSTA. yhtäkkiä oli vaan lappu ovessa; Kuntosali toiminta loppunut. Taisi olla 3.9 ku loppu. Hei haloo... Pulssiin kyllä pääsee samalla kortilla, mut en ole ostanut korttia mihinkään huonosti ilmastoituun sählynpelaajien paratiisiin...

Maxiumista kuullut kans hyvää, vaikken itse ole koskaan saanutkaan aikaiseksi siellä käydä. Pulssia ja Nurmohallia tullut suosittua etäisyyksien vuoksi. Pulssi on ihan OK, ainakin sieltä löytyy oleellinen mitä omiin treeneihin kaipaa ja yleensä ollut suht hyvin tilaa tehdä. Levytangoista osa tosin on mutkalla, muta eipä tuo sanottavammin höyhenpainoilla treenaavaa haittaa. Nurmohalli on hieman ahdas, mutta hinta/laatusuhde kyllä todella hyvä ja sieltä löytyy myös kaikki oleellinen. Fressissä näyttää ohimennen olevan ainakin pirusti autoja, että ainakin siellä joku asia toimii, koska väkeä näyttää riittävän.

Fressillä nyt tullut käytyä pari kuukautta neljän vuoden totaalitauon jälkeen. Parkkitilaa niukasti mutta sisällä ei ahdista. Kolistelupuoli on erikseen ja sieltä löytyy 2 penkkiä, kyykkyteline ja -häkki, prässi, muutama (3?) säädettävä penkki, ristikkäistalja ja muutama levypainolaite. Lattia päällystetty kumimatolla joten saa kolistella. Käsipainoja löytyy muistaakseni 60kg:n saakka.
Laitepuolella on sitten vaikka ja mitä, osaa laitteista en edes tiedä mikä niiden funktio on.

Pulssille isoveikka hommasi kortin minulle, ja eilen tuli käytyä, ihan hyvä fiilis salista jäi, tosin ainut miinus mitä voisin sanoa on että räkki puuttuu..

Sitä on tullut kans käytyä Maxiumissa nyt 8kk, kyllä sieltä löytyy kaikki mitä salitreenaukseen tarvii ja mukavan tilava paikka.
Nyt ajattelin mennä kokeilemaan easyfittiin pariks kuukaudeksi, kävin sielä tänään ja näytti sielä olevan paremmin niitä laitteita kun ennen, mutta helvetin ahtaalta paikalta näytti.
Kävin klo 4 aikaan sielä ja kaikissa laitteissa oli joku jo treenamassa... että olihan se melkoista odottelua sielä ja piti keksiä koko ajan vastaavia liikkeitä käsipainoilla, kun ei jaksanu odotella että pääsee johonki laitteeseen.

Suositelkaa mulle jotain hinta-laatu -suhteeltaan hyvää salia. Parin viikon päästä muutto edessä, mutta 50e/10krt korttia ei kiinnostaisi maksaa.

E: Nurmohalli ilmeisesti katsastamisen arvoinen, hinta ainakin näytti olevan kohtuullinen. Tais joku kehuakin sitä aikaisemmin tässä ketjussa.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Jos asuu keskustas ja auto on käytös nii ehdottomasti Nurmon liikuntahalli on myös oiva valinta. 100€ maksaa per puolivuotta ja löytyy kaikki mitä tarvitsee. Pieni voimapuoli erikseen missä mm. 2 penkkiä, kyykkypaikka, leuanvetotanko, smith ja käsipainoja 50kg asti jos oikein muistan.

Kannattaa käydä katsomassa ainakin Kuntokeskus Maxiumin nettisivut. 40€/kk ja laitteita/painoja on kovaankin treeniin.

Suosittelen kyllä gym maxiumia lämpimästi. Paras sali Seinäjoella mun mielestä eikä ole kalliskaan. Pulssissa ja Nurmon liikuntahallilla oon käyny ja kumpikaan ei vedä vertoja maxiumille. Jotkut sanoo, että liikuntahallilla muka olisi kaikki tarvittava, mutta mun mielestä ei todellakaan ole. Punttipuolikin on niin ahdas, ettei sielä mahdu mitään tekemään.

Moi! Olen parit threadit lukenut läpi aiheesta ja ite pitäis alkaa käymään tosissaan salilla seinäjoella. Mitä paikkaa suosittelette aloittelevalle kehoilijalle? Aivan täysummikko en ole, mutta varsinaista kunnon salitreeniä olen vain pari kertaa aiemmin kokenut!

Olen miettinyt joko Easyfittiä tai Maxiumia. Kuinka täyttä kyseisissä paikoissa yleensä on nykyään? Ja miten porukka suhtautuu tälläisiin nuorehkoihin aloittelijoihin? Vinkkejä otetaan vastaan :)

Moi! Olen parit threadit lukenut läpi aiheesta ja ite pitäis alkaa käymään tosissaan salilla seinäjoella. Mitä paikkaa suosittelette aloittelevalle kehoilijalle? Aivan täysummikko en ole, mutta varsinaista kunnon salitreeniä olen vain pari kertaa aiemmin kokenut!

Olen miettinyt joko Easyfittiä tai Maxiumia. Kuinka täyttä kyseisissä paikoissa yleensä on nykyään? Ja miten porukka suhtautuu tälläisiin nuorehkoihin aloittelijoihin? Vinkkejä otetaan vastaan :)

Maxiumille vaan! Tilaa on reippaasti ja hyvä ilmapiiri. Itse nyt koht 5kk käynyt eikä loppua näy. :)

Täällä kans Seinäjoelle muutto edes. Sijainnin puolesta olis Punttiklubi lähimpänä mutta aika niukasti löytyy tietoa paikasta? Oon tykästyny voimanostoon joten pitää saada kolistella, ja laitevaatimuksetkin eroaa hieman normisaleista. Maximum vaikuttaa kyllä lupaavalta, ei ainakaan pitäs loppua happi ihan heti!

Täällä kans Seinäjoelle muutto edes. Sijainnin puolesta olis Punttiklubi lähimpänä mutta aika niukasti löytyy tietoa paikasta? Oon tykästyny voimanostoon joten pitää saada kolistella, ja laitevaatimuksetkin eroaa hieman normisaleista. Maximum vaikuttaa kyllä lupaavalta, ei ainakaan pitäs loppua happi ihan heti!

Maxiumia voin kyllä suositella, enkä usko että siellä kukaan tulee valittamaan, jos vähän kolistelee. Toki jos niitä kaikista ohuimpia kiekkoja heität mavetankoon, niin varmaan saat katseita ja ehkä valituksiakin, mutta ihan järkevää porukkaa tuolla vaikuttaa olevan. Apua ja varmistajia saa aina, jos uskaltaa pyytää tai vaikka ei pyytäisikään, kunhan näyttää riittävän epätoivoiselta. Kuten allekirjoittanut.

Maxiumia voin kyllä suositella, enkä usko että siellä kukaan tulee valittamaan, jos vähän kolistelee. Toki jos niitä kaikista ohuimpia kiekkoja heität mavetankoon, niin varmaan saat katseita ja ehkä valituksiakin, mutta ihan järkevää porukkaa tuolla vaikuttaa olevan. Apua ja varmistajia saa aina, jos uskaltaa pyytää tai vaikka ei pyytäisikään, kunhan näyttää riittävän epätoivoiselta. Kuten allekirjoittanut.

Mave maksimit huitelee nyt 2-3 sadan välis kun pää punasena kiskoo. ;D Pitänee käydä katsastamassa paikka, sillähän se selviää. Kellään punttiklubista mitään sanottavaa?

Onko kokemuksia wallsport kuntosalista? Melko edullinen ainakin, mutta miten varustus ja tunnelma?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom