Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä meen huomen aamulla, tänään oli hierojan hieronta. Perjantaina on sadistin hieronta. Tunti aerobista viikossa tekee höpöä, jossai välis pitää lisätä intervalli mukaan. Jotenki kunto ruvennu nyt löystymään vaikka paino ei nouse tai pääkoppa tekee kepposia
Pääkoppa on kyllä vekkuli viritelmä välillä, muut on aina isoja ja ite löysä kynäniska. Vaikka mun niska, tai kaulanympärys, onkin huolestuttavat 40cm joka altistaa mut turkkilaisen tutkimuksen mukaan impotenssille. Joka päivä sitä oppii jotain uutta. Ei oo ollu ennen, nyt varmaan tuli kun luin ton jutun. Ja vokotille pahoittelut.

Tänään on ollut ihan VMP-päivä heti aamusta alkaen. Ihan vitun maanantai. Aamulla peruuntui yksi tapaaminen, koska turhat asiat. Koira perseili treeneissä ja paloi käpy. Illan kruunasi se kun menin salille ja olo oli kuin makkarankuorella. Oon onnistunut jotenkin tässä ilmeisesti bulkkaamaan. :jahas: Huomiseksi tilataan sitten parempi päivä, joookoooo??

Pääkoppa on kyllä vekkuli viritelmä välillä, muut on aina isoja ja ite löysä kynäniska. Vaikka mun niska, tai kaulanympärys, onkin huolestuttavat 40cm joka altistaa mut turkkilaisen tutkimuksen mukaan impotenssille. Joka päivä sitä oppii jotain uutta. Ei oo ollu ennen, nyt varmaan tuli kun luin ton jutun. Ja vokotille pahoittelut.

Ei mulla ainakaan oma pää sano mitään, siksi pitää kuunnella mitä koutsi sanoo. Vaimo käskee aina tiskata ja siivota, siihen mä en usko. Ei mun niska paksu ole, olisko samaa luokkaa vai vähän yli, ei edes merkitystä. En treenaa trapseja erikseen ollenkaan.

Meinasin tässä ottaa pari kuvaa ja verrata kuntoa parin vuoden takaiseen kondikseen. Ero ei oo hirveä silmämääräisesti mutta kiloja on about 26 enemmän.. Jos viikonloppuna viittis niin laitan sulle kans.

Mä taas huolestuin kun tultiin lentokentältä kotia, kuski ei laittanu navigaattoria päälle. Löysi osotteen muutenkin..

Joo. Kentältä lähtiessä on normaalitilanne että ilman navia ei päästä mihinkään.

Mutta jos kuski ei osaa hakaniemen torin reunalta lentoasemalle, niin on kyllä aika hukassa.

En tiedä millä se tyttö oli taksikokeen läpäissyt ;)

Ihan hirveet treenihimot taas. Tekis mieli lähtee tekeen vielä jotain cardiota illaks, onko tämä vakavaa? Aerobinen kunto on kyllä huippuluokkaa, varmaan samaa tasoa kuin Savolaisen Markolla joskus ysärin puolivälissä. Jos se kelpaa Makelle, se kelpaa mulle.

Ei kannata. Lähdin ovesta ulos lenkille, ja "mitä vittua" -fiilis iski kasvoille, kun oli pakkasen puolella. Munat jäässä juoksin tavallista lyhyemmän lenkin.

Ei mulla ainakaan oma pää sano mitään, siksi pitää kuunnella mitä koutsi sanoo. Vaimo käskee aina tiskata ja siivota, siihen mä en usko. Ei mun niska paksu ole, olisko samaa luokkaa vai vähän yli, ei edes merkitystä. En treenaa trapseja erikseen ollenkaan.

Meinasin tässä ottaa pari kuvaa ja verrata kuntoa parin vuoden takaiseen kondikseen. Ero ei oo hirveä silmämääräisesti mutta kiloja on about 26 enemmän.. Jos viikonloppuna viittis niin laitan sulle kans.
Laita toki. Jos väität että 26 kiloa ei missään näy, niin se on pakko nähdä omin silmin :D

Ei kannata. Lähdin ovesta ulos lenkille, ja "mitä vittua" -fiilis iski kasvoille, kun oli pakkasen puolella. Munat jäässä juoksin tavallista lyhyemmän lenkin.
Jaa, eli pitääkö sun nyt opetella sitte nyrkkeileen niin pysyy munat sulana?

Jaaha. Lupauduin sit kuitenki meneen huomenna brassijujutsun jatkokurssin tunnille. Olen aika varma, että kuolema korjaa meikäläisen...

Ja unohin protskusäkin taas töihin. Millon sen muistaisi raahata kotiin?!

Tänään on ollut ihan VMP-päivä heti aamusta alkaen. Ihan vitun maanantai. Aamulla peruuntui yksi tapaaminen, koska turhat asiat. Koira perseili treeneissä ja paloi käpy. Illan kruunasi se kun menin salille ja olo oli kuin makkarankuorella. Oon onnistunut jotenkin tässä ilmeisesti bulkkaamaan. :jahas: Huomiseksi tilataan sitten parempi päivä, joookoooo??

Joooooooo!! Nää maanantait on just tollasia, mutta onneks se on taas kohta ohi. Voi keskittyä tiistaivitutukseen :D Ellei kaira sitten suitsuttele meitä huomen aamulla ällöpositiivisuudellaan :D

Jaaha. Lupauduin sit kuitenki meneen huomenna brassijujutsun jatkokurssin tunnille. Olen aika varma, että kuolema korjaa meikäläisen...

Ei pieni kuolema oo koskaan pahasti haitannut ;)

Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllsssssssssssssssäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllsssssssssssssssäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mee nukkumaan. Ei oo enää tylsää.

Joooooooo!! Nää maanantait on just tollasia, mutta onneks se on taas kohta ohi. Voi keskittyä tiistaivitutukseen :D

:anssi: Maanantait on ihan jees, kun pääsee vähitellen työtahtiin. Tiistaina ei tarvitse miettiä, mistähän sitä aloittaisi, kun tietää jo vähän missä mennään ja mikä on tärkeää sillä hetkellä. Hyviä päiviä kumpikin.

Ei ole huomenna tosiaan tekemisen puutetta, kun tämän illan aikana tullut työsähköpostiin 11 sähköpostia, niin tietää, että huomenna on hommia.

:anssi: Maanantait on ihan jees, kun pääsee vähitellen työtahtiin. Tiistaina ei tarvitse miettiä, mistähän sitä aloittaisi, kun tietää jo vähän missä mennään ja mikä on tärkeää sillä hetkellä. Hyviä päiviä kumpikin.

Ei ole huomenna tosiaan tekemisen puutetta, kun tämän illan aikana tullut työsähköpostiin 11 sähköpostia, niin tietää, että huomenna on hommia.

Mä en pidä maanantaista ja tunne on molemminpuolinen

Piti kahteen kertaan lukea tuo tiistaivitutukseen, kun ensin luin että tissitaivutukseen. Jesus.

Tissitaivutus :lol2: HUOMATTAVASTI parempi asia kuin tiistaivitutus!

Minäpä ostin tänään rubiikin kuution, ei hitto tuli lapsuuteni mummola mieleen.
Se natina ja nitinä kun kääntelee niitä sivuja! :)

Tunti meni törkeen nopeesti sen kanssa.

Back
Ylös Bottom