Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toivottavasti lääkityksesi saadaan vihdoin kohdalleen.
Sen normaalin lääkityksen, jonka tehosta voidaan olla toki montaa mieltä, lisäksi ei paljon lääkittävää löytynyt. Duactia kirjoitti ja lisäksi hain apteekista puuduttavia korvatippoja, jotain suihketta nieluun ja lisää nenäsumutetta. Monta kymppiä meni taas sinnekin.
Huomenna pitäis lähteä koulun puolesta päiväksi reissuun. Joutuu ehkä nukkuun bussissa pahaa oloaan pois.

Eipä löytynyt threadia mihin avautua, joten avaudutaan tänne.

On taksikuskien osaaminen huolestuttavasti laskusuunnassa. Otin taksin Hakaniemestä lentoasemalle ja kuskin piti laittaa navigaattoriin kohde ennenkuin lähti oikeaan suuntaan. Aika epätodellista. :D

Eipä löytynyt threadia mihin avautua, joten avaudutaan tänne.

On taksikuskien osaaminen huolestuttavasti laskusuunnassa. Otin taksin Hakaniemestä lentoasemalle ja kuskin piti laittaa navigaattoriin kohde ennenkuin lähti oikeaan suuntaan. Aika epätodellista. :D

Mä taas huolestuin kun tultiin lentokentältä kotia, kuski ei laittanu navigaattoria päälle. Löysi osotteen muutenkin..

Olen huolissani Vokotista.
Onkohan se löytänyt semmosen Eloveena-tytön jonka kanssa se kirmaa nyt viljapellossa.

Emmä. Olen ruvennut tekemään päivisin töitä. Menee työpäivä paljo nopeempaa sillätavalla, ku surffaamalla. Palkka tosin on sama :(

2ava8u8y.webp

Minunkin muna oli äsken jonkun suussa.

Mun muna kävi tänänkin suihkussa. Minkähän ristuksen tähären? Aivanliian positiivista ajattelu pestä se joka päivä!

Ihan hirveet treenihimot taas. Tekis mieli lähtee tekeen vielä jotain cardiota illaks, onko tämä vakavaa? Aerobinen kunto on kyllä huippuluokkaa, varmaan samaa tasoa kuin Savolaisen Markolla joskus ysärin puolivälissä. Jos se kelpaa Makelle, se kelpaa mulle.

Ihan hirveet treenihimot taas. Tekis mieli lähtee tekeen vielä jotain cardiota illaks, onko tämä vakavaa? Aerobinen kunto on kyllä huippuluokkaa, varmaan samaa tasoa kuin Savolaisen Markolla joskus ysärin puolivälissä. Jos se kelpaa Makelle, se kelpaa mulle.

Mä meen huomen aamulla, tänään oli hierojan hieronta. Perjantaina on sadistin hieronta. Tunti aerobista viikossa tekee höpöä, jossai välis pitää lisätä intervalli mukaan. Jotenki kunto ruvennu nyt löystymään vaikka paino ei nouse tai pääkoppa tekee kepposia

Back
Ylös Bottom