Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon perinteisemmän tyylin edustaja ja tottunut pitämään nuo erillään. Mimosat kaadetaan yöllä ja aamu aloitetaan tarpeen vaatiessa oluella.
Meillä yleensä toi ysin aloitus on tarkoittanut sellasta kevyttä tissuttelua koko päivälle. Joskus on ilta päätetty sitten esmes kossu-skumpan parissa.

Meillä yleensä toi ysin aloitus on tarkoittanut sellasta kevyttä tissuttelua koko päivälle. Joskus on ilta päätetty sitten esmes kossu-skumpan parissa.

Kellon mukaan juopottelu on kyllä hauska laji :D Yhden kaverini kanssa meillä on lähes legendaarinen maine eräässä perinteisessä kesälomakohteessamme just tuossa lajissa. Oma suosikkini on klo. 14.15 jaloviinashotti. Tulispa kesä taas nopesti :)

En ookaan tajunnu, että noita vois enemmänkin ajottaa pitkin päivää, ei vaan alotusajankohtaa. Ihan loistava idea!

En ookaan tajunnu, että noita vois enemmänkin ajottaa pitkin päivää, ei vaan alotusajankohtaa. Ihan loistava idea!

No me otettiin shotit aina vartin välein, tai siis niin kauan kun pystyttiin :D Alunperin oli tarkoitus laittaa kello soimaan myös yöllä, mutta päädyttiin sitten antamaan vähän armoa elimistölle.
Joka kerta ko. reissun jälkeen olen ajatellut että ei enää koskaan, mutta vuodessa kaikki paha unohtuu :)

Kyllä. Nämä ovat ns. leskenlehtiä, nousevat katukuvaan keväällä ensimmäisten sulien pälvien aikaan.

- - - Updated - - -

Tuli mieleen vielä yksi hauska juomapeli: juo kotona riittävästi ja sitten kun arvelee olevansa sopivissa niin rikkoo keittiön kalusteet.

Pernod! Perkele arkena kukuta koneen ääressä, nukkumaan siitä!

Back
Ylös Bottom