Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jatkokysymys: onkohan zoovillagen nettikaupassa ilmainen palautus?

- - - Updated - - -

Tai ehkä pieni homoeroottinen lataus tekee miehestä kiinnostavan.

Mulla on Björn Borgin treenishortsit :D

Tosin ne on ihan normaalit mustat. Ja sitä paitsi, jos olisin homo olisin tällänen, koska nykyajan homot tuntuu olevan niin nössöjä:

Joten heterona menee Björn Borgit jalassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on Björn Borgin treenishortsit :D

Joten heterona menee Björn Borgit jalassa.

Emmätiiä, epäilisin että miehenä en haluaisi ruotsalaista laatua kauheen lähelle haaroväliäni.

Joo, kyllä mäki mieluummin vetäsen blackhorset jalkaan. Mun ku ei edes tarvii miettiä niiden kalsareitten ulkonäköä, ku eihän se sieltä housujen alta näy.

Mulla on tennispelaajan kalsareita kolmet kappaleet, stockalta sai sikahalvalla niin en voinu vastustaa kiusausta..

Jessus että oon kipeä joka paikasta, ens viikolla tosi tuskallista hierontaa alkuviikosta ja loppuviikosta valtakunnan sadistin käsittely. Ei jeesus, otin 90 minuutin ajan sinne. Joutuu ottaa jotain aikuusen vahvaa särkylääkettä alle! Ei enkä puhu mistään buranasta, panacodista, tramalista vaan vielä kovemmista.

Neiti nyt on torstai!! Oot päivän liian aikasessa!

Jumlauta räkätauti, lähe jo, jooko.
Olen myös opiskelija ja huomenna voin kaikessa rauhassa – ja perinteitä kunnioittaen – nukkua kulttuurihistorian luennoilla, sillä auditorion penkeillä on yllättävän hyvä kölliä.
Yritän myös karkoittaa oman flunssani rippeet. Tosin aloitan rauhallisesti Somersbyllä, jonka kaveri halusi mulle juuri tarjoilla. On näköjään oikein pillikin ja kaikkee :D

Back
Ylös Bottom