Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jo on merkillisiä nämä AWO,DWO,POV,ATM,DOMS,GAINS. Kuinka mä kykenen käydä gymillä ilman näiden tuntemusta?

OMG! WTF? Pitäiskö sun vaan lopettaa toi GYMillä käyminen, sun GAINSsit lähtee eikä tule DOMSeja kun et näitä tiedä.

Mä käynki sielä ajankuluksi. Sitte voin lopettaa, ku keksin parempaa ajankulua sille ajalle. POv ja ATM ym. MILF hommia kerkeen kyllä harrastaa puntisalilakäynnin jälkeenkin.

Samasta puhelinmyyntinumerosta soitettu tänään jo 10 kertaa. Melko sitkeää, koskahan lopulta arvaavat etten aio vastata enkä kuunnella niiden löpinöitä lainkaan?

Sitte ku sanot niille etten osta. Mulle ei oo soiteltu kymmeneen vuoteen.

Mistä tietää, että on liian väsynyt lähtemään lomalle:
'Laitoitko sä siihen hakuun että hotels in London vai hotelleja Lontoossa?'
'Niin me ollaan lähdössä Miamiin. Ehkä mä varaan meille sen hotellin..'
'No niinhän mä just sanoin.'
'Oho, täällä hotellissa on joku nähnyt torakoita!'
'Hui, nehän on vaarallisia!'
'Ei ole.'
'Aijuu, ne onkin skorpionit, torakat on ihan ok.'
'????? Älä todellakaan sä tee sitä varausta, mä sanoin jo että mä varaan sen hotellin.'

Olihan synkkä treeni, viime viikon holtiton oksentelu haittaa yhä. Jospa se tästä. Vantaa Gymin laitteet on kyllä hyviä, jos jotain positiivista pitää löytää.

Hienoo oot löytänyt oikeat apajat :)

Laitteet on hyvät mutta se huone vähän ankea, kaipaisin enempi sokkeloa. Ärsyttää kun mitä tahansa tekee koko huone näkee mitä teet. Mä olin tänään Myyrissä aamusta. Konttasin ja halailin levypainoja, jalkatreenit :haart:

Huomenna olis selkä ja hauikset. Siinä ei sentään kuolemaa tee kovin helposti, mutta rankkaahan sekin on. En oo varma mihin menis.

^ Miamissa on torakoita. Meinaatteko sinne mennä?

^joo, mikäli se lakko ei oikeasti lamauta lentoliikennettä:(

Parempi ois ettei kukaan lamauta yhtään mitään. Muuten minä suutun.

No niin minäkin!! Mulle iskee matkakuumekin, aina kun muistan vaan että minne ollaan menossa..:D

Hienoo oot löytänyt oikeat apajat :)

Laitteet on hyvät mutta se huone vähän ankea, kaipaisin enempi sokkeloa. Ärsyttää kun mitä tahansa tekee koko huone näkee mitä teet. Mä olin tänään Myyrissä aamusta. Konttasin ja halailin levypainoja, jalkatreenit :haart:

Huomenna olis selkä ja hauikset. Siinä ei sentään kuolemaa tee kovin helposti, mutta rankkaahan sekin on. En oo varma mihin menis.

^ Miamissa on torakoita. Meinaatteko sinne mennä?
Siinähän kattelee, toivottavasti edes oppivat jotain samalla. Mutta hyvät oli laitteet, kaikinpuolin. Alataljassa semmonen kulma että vetäminen on raskasta ja pakkaa oli 200kg, ei tuu painot vastaan koskaan. Kraftwerkin laitteet myös hyviä, ja reiden koukistukseen se Frappin vanhus oli täydellinen. Käsipainotkaan ei lopu ikinä, mulla ei riitä edes syliväli punnerteleen niillä isoimmilla. Tai voimat. Selälle oli monenlaista vetomasiinaa, pitää niistä ettiä suosikit.

Mä ehdin muuten näin jumalattoman vanhaksi, ennenkuin mulle selvis että talvirenkaiden pultit kuuluu kiristää 100 km:n jälkeen. Veikkaan, että tämä on ihan turhaa hifistelyä, koska yksikään rengas ei ole kyllä ikinä irronnut.

Ja rengasliikkeessä käynnin jälkeen pitää myös peltivanteet jälkikiristää. Samallalailla peltivanteen pultitki voi unohtua kiristää sielä kiireessä ku aluvanteenki.

Eihän tuota jälkikiristystä nyt sen takia tehdä, että jollain on saattanut jäädä jokin pultti kiristettyä :face:

Se tehdään alumiinivanteisiin, ei pelti. Alumiinivanne ei jousta kuten peltinen, joten ne on hyvä tarkastaa ja kiristää uudelleen momenttiin. Kerran on itsellä aluvanne alkanut pompottaan/irtoamaan, kun renkaiden kanssa on tullut jumpattua ja tuo jälkikiristys jäänyt usein tekemättä.

Back
Ylös Bottom