Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On ollut yllättävän pitkä viikko ja eilen oli jo perjantaifiilistä kyl.

Onko jengi lukenut tuota Ollilan Mahdoton menestys? Aloitin eilen lukemaan, ja minun piti ennen nukkumaanmenoa lukea pari kappaletta, mutta kappaleita meni "no josko yks vielä" -mentaliteetilla useampi.

Huomenta.
Saanko hakea sairaslomatodistuksen mistä vaan hoitajalta/lääkäriltä? Ts. Onko pakko lähtee työterveyteen joka on vitun kaukana vai kelpaako jos lompostan tuohon parin sadan metrin päähän omaan terveyskeskukseen?
Kyselee nimim. Äänetön Vantaa

Huomenta.
Saanko hakea sairaslomatodistuksen mistä vaan hoitajalta/lääkäriltä? Ts. Onko pakko lähtee työterveyteen joka on vitun kaukana vai kelpaako jos lompostan tuohon parin sadan metrin päähän omaan terveyskeskukseen?
Kyselee nimim. Äänetön Vantaa
Riippuu työnanatajasta. Jotkut vaativat aina työterveydessä käynnin, joillekin käy todistus muualtakin. Meillä se selviää aina silloin kun ilmoittaa sairaudesta esimiehelle, sieltä tulee sitten ohjeet jos pomo on sitä mieltä, että työterveyteen on mentävä.

Riippuu työnanatajasta. Jotkut vaativat aina työterveydessä käynnin, joillekin käy todistus muualtakin. Meillä se selviää aina silloin kun ilmoittaa sairaudesta esimiehelle, sieltä tulee sitten ohjeet jos pomo on sitä mieltä, että työterveyteen on mentävä.

No minä en saanu kysyttyä ohjeita kun ei ollu edes kuiskauksen verran ääntä. Ei se sanonu työterveydestä mitään. Voi vittu pitääkö tässä lähtee sompaileen saatana. En minä pysty mitää aikaakaan varaamaan perkele. No, minä laitan esimiehelle vielä viestin, ymmärtänee miks en enää uudestaan soita :D

Jaha... ois voinu lukea henkilöstöoppaan... oma ilmoitus riittää :D

Illalla piti mennä baariin leikkiin vampyyriä. Ei tartte mennä, kun leikkii kotona sängynpohjalla muumiota. :jahas:

Mä inhoon kaikkia tietokonevekottimia ja langattomia verkkoja ja videotykkejä ja salasanoja. Epäonnistuminen on enemmän kuin todennäköistä.
Eikö näitä saa millään pelaamaan samalla varmuudella kuin vaikkapa vanhaa dieselmoottoria?

Hassua tuntuu et aika menis nopeesti, mutta toisaalta en oo ollu ku pari tuntia hereillä vasta. Nyt vois lapata ruokaa naamariin keittää kahvit ja käppäillä salille, ennen kahta pitäis olla treeni vedetty tai sit menee taas iltaan ennenku pääsee no onneks on aikaa vielä.

Ehkä elämäni rankin työpäivä taas meneillään. Oon katsonut dokumentin maailmankaikkeuden synnystä ja nyt katselussa dokumentti Yellowstonen tulivuoresta. Ammatillisesti tärkeitä ohjelmia siis.
No pari tuntia enää niin pääsee rankaisemaan itseään salille :)

Minäkin katselen dokumentteja. Morgan Spurlockilla ois pari tommosta kevyempää. Pohdin myös dokkaria "Being Elmo", mutta ehkä mun odotukset sille on vähän kaukana siitä mitä se oikeasti oli. Viimeiset natsit voisi olla jees. Kauheesti kaikkea!

Back
Ylös Bottom