Cbb 16-18v lopetus?

Minkä ihmeen takia IFBB lopetti tuon sarjan? Ei minun mielestä perusteluiksi riitä, että nuorille dieettaaminen olisi mukamas liian raskasta! Eikö jokainen nuori, joka tuohon hommaan on lähtenyt ole hengissä ja täyspäisenä selvinnyt? Itse olin suunnitellut tuohon sarjaan osallistumista vuonna 2015, jolloin ikää olisi ollut karvan verran alle 18v. Laittoi hieman vi****amaan, kun luin tuon IFBB:n päätöksen!:curs: Mielipiteitä asiaan?

Minkä ihmeen takia IFBB lopetti tuon sarjan? Ei minun mielestä perusteluiksi riitä, että nuorille dieettaaminen olisi mukamas liian raskasta! Eikö jokainen nuori, joka tuohon hommaan on lähtenyt ole hengissä ja täyspäisenä selvinnyt? Itse olin suunnitellut tuohon sarjaan osallistumista vuonna 2015, jolloin ikää olisi ollut karvan verran alle 18v. Laittoi hieman vi****amaan, kun luin tuon IFBB:n päätöksen!:curs: Mielipiteitä asiaan?

Eikä kisaaminen karvanyli 18v ole mahdollista?

No olihan ne nyt iha jäätäviä kyniksiä.

Okei siis mähän en näistä tiedä juuri yhtään mitään, mutta mikä kiire päästä kisoihin? Jos treenaisit vaikka seuraavaan sarjaan asti oks se nyt 23 v ylöspäin vai mikä onkaan? Nii oisit sillo paremassa kunnossa todennäköisesti.

Kiire tuohon kilpailemiseen voi tulla takaraivossa vellovasta ajatuksesta "iha sama vaikka oisin vika mut tissii tulee ovist ja ikkunoist"

Minkä ihmeen takia IFBB lopetti tuon sarjan? Ei minun mielestä perusteluiksi riitä, että nuorille dieettaaminen olisi mukamas liian raskasta! Eikö jokainen nuori, joka tuohon hommaan on lähtenyt ole hengissä ja täyspäisenä selvinnyt?

Kyllähän tuollainen kova kisadieetti voi aiheuttaa pahimmassa tapauksessa jopa pysyviä ongelmia kehon hormonitoiminnalle, joten täysin riskitöntä ei tuokaan homma suinkaan ole.

Voithan tuota järjestää ite vaikka nuokkarilla nuorten CBB-kisat, jos haluat kokemusta. Pilluaki ois varmaa enemmä tarjolla. Pointti oli varmaan se, ettei ketään oikein kiinnosta katsella alle 60-kiloisia "kehonrakentajia". Ja niinkuin tuossa jo mainittiin, ei kisadietti varmaan ole alle 18-vuotiaalle monessakaan mielessä kauhean järkevä ajatus.

Disclaimer: tämä viesti oli tarkoituksella provosoiva

Tästä tulee sanomista, mutta kerron silti oman mielipiteeni.
Minusta tämä sarja oli koko lajin raiskaus. Koska kun puhutaan kehonrakennuksesta, niin minun mielestä kroppa pitäisi olla jotenki rakennetun näköinen, ei vain kuihdutetun.
Kyllä tämä 23v sarja on ihan minimi, minkä voi lajilla pitää. Vaikka Kotipohja ja Tammelin nostivat suomen tasoa huimasti, niin oli siinäki sarjassa syksyn kisat taas mitään sanomattomat.
Kyllähän se on hyvä että nuoret saavat kokemusta lajiin, mutta rajansa kaikella.

Pahoitteluni niille ketkä pahoittivat mielipiteestäni mielensä. Ja kyllä ihan miehen työn tekivät ne jannut, ketkä ehtivät tässä kyseisessä sarjassa kisata.

Itse aloitin treenaamisen 22-vuotiaana. Ensimmäinen ajatus joka tästä tulee mieleen, on tosiaan esimerkiksi teini-testotasojen hukkaaminen. Jos meinaa treenata teini-iässä, niin kyllähän siitä täytyy ilo ottaa irti. En kuukauttakaan itse olisi tuhlannut dieettiin :D Turha käydä joku kalastuskisa voittamassa, massaa ja tähtää seuraavaan

No eipä yllättänyt kun katsoi tämänkin vuoden 16-18v sarjaa.. hyvä että erottaa edes perus einosta kuka istuu koneella 24/7.

Back
Ylös Bottom