Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:D Niin siis meinasin tuota dukevideota:lol2:

Tulipa tuosta mieleen, oon ostanu olutta viimeks 90-luvulla.

e: Siis itselleni, oon sitä joskus muille tarjonnu paarissa.

Tulipa tuosta mieleen, oon ostanu olutta viimeks 90-luvulla.

Mä oon varmaan viimeks 90-luvulla ostanu ittelleni jotain muuta ku olutta, kossua, leijjonaa, vodkaa tai jallua. Kaupasta siis. Kapakassa on aina tullu tilattua 99,99% keskiolutta.

eee.Ai nii, ostin muuten vuosi sitte pullon punaista viintä. En osta enää ikinä! Elämäni pahinpia krapuloita seurasi siitä. Tulipahan viiniki testattua.

Siikkeri on kyllä nettipersoonan perusteella yksi epäilyttävimmistä ja oudoimmista hörhöistä kehen törmännyt. Kai se on joku urheilija tms..

Siikkeri on kyllä nettipersoonan perusteella yksi epäilyttävimmistä ja oudoimmista hörhöistä kehen törmännyt. Kai se on joku urheilija tms..

Kiitos. Taas joudun harkitsemaan signaturea tuosta. Viimeksi oli kans lähellä kun linjasit että "Siikkeri on vaaraksi koko yhteiskunnalle"

Huomenta. Heräsin ensimmäisen kerran kello 3:00 n. kolmen tunnin nukkumisen jälkeen, mutta sain vielä "väkisin" nukuttua 5:30 asti.

No mikäs siinä. Jos vaikka katsoisi Sons of Anarchyn uusimman jakson aamupalan kera ja painuisi sitten salille.

Huomenta.

Radiotekniikka se on jännää. Aikaisemmin työpisteellä on YleX kuulunut varsin hyvin ja nyt ei kuulu enää ollenkaan. Aikaisemmin huonosti kuulunut Radio Helsinki taas kuuluu nyt ilman minkäänlaisia häiriöitä. Noh, kelpaa se näinkin. Vähän kyllä tulee Ileä ja Mattia ikävä.

Huomenia! Kiva ku viikko menee nopeaa, on jo keskiviikko! :dance:

Back
Ylös Bottom