Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ei nyt ehkä salikomediaa, mutta tällainen tapahtuipa tänään salilla kertomus.
Treenin lomassa höpöttelin niitä näitä yhden salin vakkarikasvon kanssa. Satuin mainitsemaan lapsistani ja hän sitten kysäisi minkä ikäisiä. Kerroin iät ja hän siinä hieman kummasteli että melko nuoria vielä. Vastasin kertomalla että ei tässä itsekään olla kuin kolmekymppisiä. Tähän kaveri vastasi että, juuu, eihän ne sitten silloin kauheen paljon vanhempia voi olla. Eipä siinä, lähdin siitä sitten hypähdellen ja rallatelen pukkariin ja kotiin. Useita tunteja myöhemmin ajatus sitten iskeyty mun päähän. Tää kundihan halus vaan kertoa mulle että mä näytän reilusti ikäistäni vanhemmalta

Joku pituuskasvurajoitteinen heebo lopetti ylätaljasarjansa vetämällä jalat tukien alta ja antamalla pakan vetää itsensä ylös, ja pudottautui sitten alas. Näytti niin hauskalta, että menin itsekin kokeilemaan.

Aloin tekemään intoa uhkuen kyykkymaximia, onhan se nyt ihan kuningasliike jaloille, aloin sit ottaan rautoja pidikkeiltä ja ihmettelin että miksi tämä näin oudosti tulee vinossa. Siinä ihan fiiliks vieläkin olin ja aloin ottaan uudelleen kun ajattelin että äsken asento oli vähän huono, sama juttu tapahtui uudelleen. Sitten vieres oleva kaveri joka valvo nostoa huomaa että toisella puolella on 10 kiloa vähemmän. Vähän siinä nauratti ja sitten toinen vieres tapahtumaa todistanut tokasee että "tuo oli sitä funktionaalista treenausta".

Ei siinä muuta ku toisellekkin puolelle 10 kilon lätty ja kyykkään.

Salilla missä käyn paljon niin tulee siinä joskus 7-8 aikaan sellanen teini posse "reenaamaan". Mikä tarkottaa käytännössä sitä, että hyypät tulee pukuhuoneeseen chillaamaan ja naureskelemaan omille jutuilleen. En sitte tiädä hävettäkö niitä omat suoritukset ja odottavat että sali on tyhjä ja vasta sitte menevät heiluttelevat niitä 2kg käsipainoja:hyvä::hyvä::hyvä:

Salilla missä käyn paljon niin tulee siinä joskus 7-8 aikaan sellanen teini posse "reenaamaan". Mikä tarkottaa käytännössä sitä, että hyypät tulee pukuhuoneeseen chillaamaan ja naureskelemaan omille jutuilleen. En sitte tiädä hävettäkö niitä omat suoritukset ja odottavat että sali on tyhjä ja vasta sitte menevät heiluttelevat niitä 2kg käsipainoja:hyvä::hyvä::hyvä:

Anteeks nyt jo etukäteen, mutta mun on pakko tarttua tähän. Mites toi sun nimimerkki? :D

Anteeks nyt jo etukäteen, mutta mun on pakko tarttua tähän. Mites toi sun nimimerkki? :D

:hyvä: no junnuhan minäkin olen, turha sitä on kieltää, mutta yritän vältellä menemästä kavereiden kanssa salille. Parhaat reenit saa yksin tai isän kanssa, siitä ei pääse mihinkää!! :D
ja KERRAN olen nähnyt kun yksi näistä janttereista teki penkkiä kolmellakympillä niitä "pakkotoistoja" noin 3kpl kaverin avustaessa kaikissa alusta loppuun asti :dance2:

:hyvä: no junnuhan minäkin olen, turha sitä on kieltää, mutta yritän vältellä menemästä kavereiden kanssa salille. Parhaat reenit saa yksin tai isän kanssa, siitä ei pääse mihinkää!! :D
ja KERRAN olen nähnyt kun yksi näistä janttereista teki penkkiä kolmellakympillä niitä "pakkotoistoja" noin 3kpl kaverin avustaessa kaikissa alusta loppuun asti :dance2:

Onhan se nyt jostain alotettava tekemään ja parempi heilutella niitä 2kg käsipainoja oikeella tekniikalla kun napata ne kympit käsiin ja kiskoo kaikella muulla kun hauiksilla ne painot yläilmoihin. Itteeni välillä harmittaa kun tulee yksin reenattua, niin jää penkissäkin yleensä muutama toisto tehtyä kun ei ole tuttua ja turvallista spottaajaa paikalla. Ja tottakai pojat jatkaa siellä pukuhuoneessa juttelua jos Junnu98 jatkaa nauramista "pienille painoille", kun pojat tulevat reenaamaan.

OFFTOPIC: Kannanotto tähän junnu98 tapaukseen. Se ei tee yhtään kypsempää susta, jos naurat toisten pienille painoille. Toki sä oot kunkku jos penkkaat enemmän kuin he. Myös kavereiden kanssa on kiva käydä salilla, voi vetää setit loppuun asti ja tulee heidän läsnäolosta pieni näytönhalu. Ymmärrän myös silti mitä tarkoitat tällä "teinipossella", meidän salilla käy tosi paljon kahden paikallisen futis seuran pelaajia, koska pääsevät todella halvalla kortilla reenailemaan sponsorin takia. Treeni on enempi juttelua ja jumppaamista kun treenaamista, sitteku koitat jotain kysyä tai vaikka tarjota apua niin ei oteta vastaan. Osa toki heistäkin osaa reenata hyvin, mutta yleensä käyvät yksin.

Tämäkään varsinaisesti salikomediaksi mene, mutta pukkarissa oli asenne(ehkä noin 5-vuotias)skidi :) Ukkonsa kanssa selkeästi kova treeni takana kun puhallellen käveleskeli pukkarissa ja ukon mainitessa toisen pyyhkeen jääneen kotiin heittää "Huomenna sitten otetaan molemmat pyyhkeet ku kova punttistreeni!" Ukko siihen, että "Taitaa ihan lenkkipäivä olla huomenna", johon poika "Ei lenkillä kasva lihakset, punttiksella kasvaa enemmän lihakset!". Mitäpä siihen lisäämään :)

Salin puolella koomisuutta ei paljoa tavatakaan, kiintiörintahauis-ählämitkin on neuvottu jo kokonaisvaltaisempien treenityylien pariin. Joku saattaa pitää koomisena tätä läskibodaria, joka treenaa salilla käytännössä aina samoissa hihattomaksi leikatussa teltassa ja haaroista revenneissä musta-valkomaastohousuissa, ja käyttää lähes joka liikkeessä remmejä, rannetukia tai vyötä sekä näyttää lähinnä hikivesiputoukselta jo muutaman kilon käsipainoilla olkapäitä lämmitellessään.

Personaltrainer veti varmaan jotai mainoshommaansa tai muuta salilla, kun sillä oli kuvaaja vermeineen messissä. Ei nyt ehkä kaikkien mielestä huvittavaa, mutta mun mielestä noloa oli se, että se opetti naiselle ilmeisesti massatreeniä ja oli ylivoimaisesti salin suurin kynis.

Että reikä kuin reikä?

Olipa muuten pitkästä aikaa kunnon pieruhuumoria salilla. Mikään ei voita sitä, kun joltakulta pääsee kyykyssä juuri, kun punttimimmi kävelee ohi

Valitettavasti voittaa, se kun punttimimmiltä pääsee paukku, hih-hih:lol2:

Personaltrainer veti varmaan jotai mainoshommaansa tai muuta salilla, kun sillä oli kuvaaja vermeineen messissä. Ei nyt ehkä kaikkien mielestä huvittavaa, mutta mun mielestä noloa oli se, että se opetti naiselle ilmeisesti massatreeniä ja oli ylivoimaisesti salin suurin kynis.

En tiedä häiritsikö tuo itseä, mutta olihan siinä oma lisämausteensa tehdä keskiviikkona selkätreeniä kun osuin tekemään aina siihen kuvauksien viereen. Saattaa näkyä kuvissa tuskanen ilme hammersoudussa. :hyvä:

salikomediaa/tragediaa....... salille tuli eräs nuorehko nainen, n160cm ja varmaan reilut sata kiloa. sellainen pyöreähkö pallo ruumiinmuodoltaan. täysissä better bodies tms vermeissä, rannesiteissä, salihanskoissa yms vermeillä. eli varmaan 400 euroa päällä.
noh, ei siinä todellakaan mitääm, mutta tämä hlö sitten sai kohta seurakseen sellasen normi jampan sinne jota sitten alkoi ohjaamaan. ekana jalkaprässi ja suoraan ilman lämmittelyjä 200kiloa koneeseen ja nainen sitten näytti että tällä tavalla tehdään. 15 cm liikerataa ja jotenki "pompauttaen" se sitä teki ja vielä polvet of course lukkoon joka toistolla. teki todella ilkeetä kattoo.:wtf: mies sitte tekemään ja samalla tekniikalla siinä riehui muutaman toiston. sitten näytettiin tämän jälkeen jokin sjmv:m/hyväähuomenta/kyykyn ihme sekasikiö liike. ja taas painoa ihan vitusti liikaa ja nyt en ees voinu enää kattoo mitä siel tapahtuu ettei silmät ala vuotaan verta.

ei tossa tosiaan muuta komediaa kai ollu kun noi jäätävät liikkeet ja liikeradat. jokaisenhan on jostain alotettava, oli joko iso ja laiha. vaatteitakin saa pitää ihan miten haluaa. mut jotenkin toi kaiken kombinaatio vaan oli sellanen naamapalmu et hoh hei

Hoksasin, että ite varmaan aiheutan jonkinlaista salikomediaa omalla pukeutumisellani salilla käydessä. Vaatetus on joskus sitä luokkaa, että kanssatreenaajat saattavat miettiä, että taasko tuo pultsari on päässy sisälle tänne.

^^ itellä välillä vähän sama fiilis. melko paskaset nuo reeni vaatteet on ja reikiäkin löytyy. ei oo gaspia ei, tarjoustalon laatukamaa ja vanhoja bändipaitoja :puntti:

No ei se kuntosali ole mikään muodin mekka eikä siellä kuulukaan olla mitkään ykköset päällä. Jokanen treenaa sellasissa vaatteissa ku haluaa kuhan nyt ei oo ihan yltäpäältä paskassa tai rikki tai liian paljastavia ynm.

Musta on aina hauskaa ku jossain saleilla nää yli-innokkaat siivoojat vääntää aina väkisin pukkareihin tai suihkuihin siivoamaan. Selkeesti ne huomaa, että jos suihkuun menee niin eiköhän siellä kohta joku luuttu heilu. :D Kerkee just vetää alkkarit jalkaan pukkarissa niin mammat jo imurien kanssa heiluu siellä samoilla neliöillä.:rock: Ei millään kerkee odottaa pari minsaa vaan se on päästävä pyyhkimään pintoja just nyt.

Back
Ylös Bottom