Yksi juttu vielä ja sen jälkeen voidaan siirtää tämä jauhaminen oikeaan ketjuun. Olen autossa kännykän varassa joten en jaksa alkaa etsimään nyt mikä se oli.
Mutta siis, kysyt että miten voi olla satavarma, ettei kyseessä ole ihmiskaupan uhri. No, minäpä kysyn sinulta, että kun ostat uudet hienot VHS-videot, banaanitertun yms. kulutushyödykkeitä, niin mitä teet varmistuaksesi, ettei niitä ole tuetettu lapsi/orjatyövoimalla vai eikö kiinnosta selvittää? Ostat vaan näitä tuotteita kun halvalla saat etkä välitä lasten mahdollisesta kärsimyksestä niiden takana, niinkö? Jos et varmista tätä asiaa niin sinulla ei ole varaa arvostella minun tekemisiäni.
Missä välissä oon arvostellut tekemisiäsi? Mainitsin vaan, ettei me voida 100% varmana tietää joidenkin huorien todellisista motivaatioista. Itse kun kovasti väitit toisin. Ja tuosta olen täysin samaa mieltä, että ostamistamme kulutushyödykkeistä valitettavan iso osa ostetaan tahoilta, jotka edistävät lapsityövoimaa, huumekauppaa, laitonta asekauppaa jne.