Sä niinkun oikeesti vertaat prostituutiota ja pedofiliaa? ei vittu sä oot sekasin.
Prostituutiossa on melko ääripäistä toimintaa. Mun mielestä jos aloite lähtee naisesta ansaita lisää rahaa huoraamalla, niin siinä ei pitäisi olla mitään väärää. Jos taas naisia kaapataan rannoilta ja pakotetaan huumekoukulla huoraamaan, niin se on se toinen ikävä ääripää.
Vähän valoja vertauksiin.
Sekaisin? Kiitos vain kohteliaisuudesta. Itse tosin en ole huomannut, että olisin menettänyt jossain vaiheessa järkeni.
Mutta mitä tulee vielä tuohon prostituutioon, ei mielestäni ole lainkaan selvää, että olisi olemassa vain noita kahta mainitsemaasi ääripäätä, eli täydellinen oma tahto vs. pakon edessä toimiminen. Väittäisin, että siinä liikutaan maailmalla useimmiten ns. harmaalla alueella. Onhan toki niitäkin ammatinharjoittajia, jotka ihan puhtaasti toimii omasta tahdostaan, mutta valitettavan usein vaikuttimena on jonkinlainen negatiivinen asia/ilmiö taustalla, joka tuohon toimintaan on ajanut. Toisekseen, kuten itsekin sanoit, on turhaa vertailla kahta pahaa keskenään ja yrittää päättää, kumpi niistä loppujen lopuksi olisi pienempi paha.
Chunky Monkey, vuoden 2013 aasein aasinsiltarakentaja.
Lämmin kiitos sinullekin keskustelupanoksestasi. En liiemmin nettikirjoittelusta välitä juuri tämän vuoksi, että hyökätään joukolla itse ihmisen kimppuun, joka mielipiteitään esittää, sen sijaan, että asiat tappelisivat.
Oli miten oli, niin siinä olen eri mieltä, että nuo "high class"-huorat olisivat automaattisesti omasta tahdostaan toimivia. Ihan aikuisten oikeasti; mistä vitusta me voidaan tietää? Varsinkin jos puhutaan jonkun vieraan kulttuurin maksullisista naisista ja heidän ympärillään olevasta kulttuurista. Suomessa on kuitenkin vähän eri meininki. Mutta tosiaan silloin kun nainen tosiaan haluaa oikeasti myydä itseään, niin mikäpäs siinä sitten.
Tässä tulikin se pointti, jota hain takaa.