Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla alkaa olla kuulemma harmaita hiuksia, 33 vuotiaana. Meidän suvussa kun ei kaljuunnuta, niin viiskymppisenä sitte hopeanharmaa harja, jos sinne asti elän :D

Ei olisi vielä tarvinut alkaa, tuon harmaantumisen...

Mulla alkaa olla kuulemma harmaita hiuksia, 33 vuotiaana. Meidän suvussa kun ei kaljuunnuta, niin viiskymppisenä sitte hopeanharmaa harja, jos sinne asti elän :D

Ei olisi vielä tarvinut alkaa, tuon harmaantumisen...

Joillakin tuo alkaa jo alle kolmekymppisenä. Että ei ihan niin "huonosti" kuitenkaan sulla.

Krista Siegfried televisiovastaanottimessa nelosella lyhyessä hameessa mutta ei muista pitää polvia yhdessä. Istuu lähes niin kuin miehet.

Siinäpä nainen joka on rasittavuudessaan lähes Vappu Pimiän tasoa. Hetkeäkään ei pysty kattomaan.

Nuori Möykkynen lähdössä maailmalle:
fp.webp

Säynistä on tullu tommonen pahallapäällä oleva sen jälkeen ku poistuit kinkkuketjusta. Eikö se sun mies anna sulle?
Oon viikolla kärttynen, kun en saa hellyyttä. Viikonloppuisin hyppelehdin hattarapilvissä. Tällä hetkellä pilvistä jo laskeutumassa kohti arkea. :jahas:

^Tällänen tasanen synkkyys on paljo terveellisempää, luulisin. Ei tuu tunteisiin vaihteluita.

Siinäpä nainen joka on rasittavuudessaan lähes Vappu Pimiän tasoa. Hetkeäkään ei pysty kattomaan.

Ei kai Vappua rasittavampaa voi ollakkaa. Toivottavasti en ainakaa tule koskaan missään näkemään semmosta jos sellanen hirviö sattuis olla hengissä.

Olen päättänyt olla noheva taistelija ja tehdä oikeasti kaikki sapuskat ite ja kunnon aineista. Ja chili con carnea tällä kertaa eli pavut yms. tuli jo haettua.. "Liota papuja 12 tuntia, vaihda vesi, keitä 1,5 h....:jahas: :kaikkimullehetinyt:

Mä pitäydyn näissä atrian jauhelihapihveissä. Tosin juuri nyt syön tonnikalaa ja raejuustoa. Ja huomenna paistan lohta. Tai sen vois kyllä jättää paistamattaki ja syödä sellasenaan... hmmmmm.

Normipäivä, yritin ajaa Catepillarin montulta kaupunkiin, mutta ensin jäin junan yliajamaks ja sitten opin, että sen alle jäänet autot räjähtäessään tappa myös Michaelin...

This and that.

Olen päättänyt olla noheva taistelija ja tehdä oikeasti kaikki sapuskat ite ja kunnon aineista. Ja chili con carnea tällä kertaa eli pavut yms. tuli jo haettua.. "Liota papuja 12 tuntia, vaihda vesi, keitä 1,5 h....:jahas: :kaikkimullehetinyt:

Ajattelitko ottaa toisen erän sen parsakaalin kanssa?

Mun pannukakussa on hampunsiemeniä

(Mitenköhän mä saan tuonki lauseen kuulostamaan semisti perverssiltä mun päässäni..)

Back
Ylös Bottom