Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vielä ole myöhäistä. Mä muistan kun opiskeluaikana sovittiin kaverin kanssa että tänään ei juoda. Se tuli käymään ja katottiin leffaa, sitten se meni vessaan. Siellä se lorotteli kun huusin että "taksi on jo tilattu".

No illan viimeinen lepardi naamariin ja musiikiksi tätä:

Inhoan J.Karjalaista melkein loputtomasti, mutta Verinen Mies on käsittämätön kappale. Voisin kuunnella koko yön!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäsköhän vielä kolmannen kerran kokeilla nukkumista? Vai antaisko jo periksi - Turha sinne patjalle on mennä pyörimään 20 minuutiksi ja sitten takaisin tänne.
Mutta toisaalta kyllä mies yhden unettoman yön kestää, prkl!

Joku vitun apina tuli baarissa arvioimaan ulkonäköäni ja kehumaan kuinka saan naista.

Vaikka minulla kaljamaha onkin, ei siitä minulle itselle tarvitse mainita :D

Huamentaaaa! Eilisen 13,5h:n työrupiama ja 6h:n yöunet takana. :) Aamusumpit nakattu huiviin ja tännään vois jo harkita taas reenaamistakin. Aivan mahtava sunnuntaiaamu! :haart:

double_epic_fail_540.gif

^ ton voltin jälkeen ei välttämättä tullut ns. onnistumisen tunnetta.. Pisteet meni dogille joka tyylikkään härskisti käyttää tilaisuuden hyväksi

Huamentaaaa! Eilisen 13,5h:n työrupiama ja 6h:n yöunet takana. :) Aamusumpit nakattu huiviin ja tännään vois jo harkita taas reenaamistakin. Aivan mahtava sunnuntaiaamu! :haart:

Ootpa ollut ahkerana! Määki harkihen liikahtamista kuhan massussa sulaa eiliset sipsien jämät...

Back
Ylös Bottom