Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

verran voimaa löytyy, että saat väännettyä pultit tarpeeksi kiriälle, ettei renkaat tipu? :D

No saaaaan. Mutta olen silti hyvin epäileväinen. Jälkikiristykset teen kans ja sillonki monesti vaan joku yks pultti on pikkusen löystyny ja muut istuu tiukasti. Mut hysteerikko ja Murphyn lempilapsi jaksaa aina murehtia :)

Tänään meinas olla loistava päivä, mut onneks ei sitte ollutkaan..
Kämpästä tuli tarjous, kuvittelivat vaan että mulla olis kiinnostusta ja varaa maksaa rouvalle kylppäriremppa.

Nonnih.. tuo on kyllä rasittavaa hommaa, mä yritin myydä rivitalokämppää toista vuotta mutta ei mennyt. Aina se saakelin häslinki niitten näyttöjen ja siivoomisten kanssa ja turhat toiveet ja sitä rataa. Laitoin sitten vuokralle. Täytys pitää semmonen pakkis-miitti missä olis paikalla vaan kyllästyneitä ja masentuneita ja vittuuntuneita palstalaisia. Siitä minä pitäisin.

Nonnih.. tuo on kyllä rasittavaa hommaa, mä yritin myydä rivitalokämppää toista vuotta mutta ei mennyt. Aina se saakelin häslinki niitten näyttöjen ja siivoomisten kanssa ja turhat toiveet ja sitä rataa. Laitoin sitten vuokralle. Täytys pitää semmonen pakkis-miitti missä olis paikalla vaan kyllästyneitä ja masentuneita ja vittuuntuneita palstalaisia. Siitä minä pitäisin.

Aivan samat fiilikset, hommaa ei helpota yhtään kaksi mukulaa jotka sotkee samaa tahtia kun siivoon. Ja noi turhat toiveet ja pettymys, joka kerta!
Onneks nyt ei mitään kiirettä ole, mut haluais vaan päästä askeleen eteenpäin elämässä.
Vois olla aika riemuisa tapahtuma tuollainen miitti, tosin kukaan ei varmaan jaksaisi vaivautua paikalle..

Makaa väkisin?

Unohdin ostaa jäätelöä! Vieläköhän jaksais käydä hakemas?

Jotenkin tää matto vetää puoleensa. Rapattu valkoinen katto on kiehtovaa katseltavaa. Tästä on tullut mun suosikkipaikka salin ohella. Säälittävääkö? Kyllä.

- - - Updated - - -

Pitäis varmaan yrittää nähdä ihmisiä.

Se olis viikonloppu. Jos ei nyt lasketa että sunnuntaille asti on luultavasti töitä. Kuitenkin. Kaljaa voi ruveta jo juomaan! Juon tosi kyl joka päivä muutenkin. Noh, vittu. Örgh

Mä näen vaan pieniä ihmisiä. Luoja tietää, mä toivon että ne on oikeasti olemassa..

JohnyV voitti säälittävyyskisan, vokotti yritti liikaa

Hyvä! Olen harkinnut treffi-ilmoituksen laatimista. Tässä mielentilassa vastapelurille asettuvat seuraavat kriteerit : Omin voimin tulee päästä kyykkyyn ja ylös. Suotavaa olisi myös että tekee lämpöisen kakan.

Vau. Näköjään sitte yrittääkki voi yrittämättä. Mä kuitenki sielä vaan istuin ja join teetä. Näppäilin puhelinta.

Hyvä! Olen harkinnut treffi-ilmoituksen laatimista. Tässä mielentilassa vastapelurille asettuvat seuraavat kriteerit : Omin voimin tulee päästä kyykkyyn ja ylös. Suotavaa olisi myös että tekee lämpöisen kakan.

En välittäis olla tarkkailemassa noiden kriteereiden paikkaansa pitävyyttä.

Back
Ylös Bottom