Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla vähän kovemman luokan aineet käytössä kuin mulla. Jatka vaan sitä piikittämistä ni hyvä tuleeItelläkin noussut paino yli 30kg. Ei yhtään läskiä.![]()

Taitaa olla vähän kovemman luokan aineet käytössä kuin mulla. Jatka vaan sitä piikittämistä ni hyvä tulee![]()
Se ongelma sarkasmin kanssa taitaa olla siellä päässä :D:hyvä:
kun sarkasmi ei mene perille
Heh, kuka tykkää mistäkin. Itsehän en sitä massaa tarvitse, mulle merkkaa vaan kilot mitä tangossa on. Oman painon nousu tulee ihan siinä sivussa, eikä ylimääräisen massan lisääminen ole tarkoitus. Mullakin vuos sitten 73kg, eli onhan tuo noussut. Mutta niin on myös YT.Noin vuoden salitreenin tuloksena 9 kiloa lisää, josta ei yhtään läskiä. Paino noussut 84 kilosta 93:een
![]()

Itellä on just lihasmassan hankinta pääasia. Olen ollut joskus 134 kg siitä sitten laihdutin 80 kg asti. Mistä seurauksena oli ett nahka roikkuis joka puolella, eikä se ole kiristynyt enää moneen vuoteen. Nyt tarkotus olisi hankkia lihasmassaa sen verran runkoon ett se nahkakin kiristyis jonkin verran. Parannusta on nyt tapahtunutHeh, kuka tykkää mistäkin. Itsehän en sitä massaa tarvitse, mulle merkkaa vaan kilot mitä tangossa on. Oman painon nousu tulee ihan siinä sivussa, eikä ylimääräisen massan lisääminen ole tarkoitus. Mullakin vuos sitten 73kg, eli onhan tuo noussut. Mutta niin on myös YT.
Eli toivottavasti nämä mun viimeiset kilot näkyis kans ihan kasvaneen rautamäärän muodossa, muutenkin kuin vaakalla![]()

Se ongelma sarkasmin kanssa taitaa olla siellä päässä :D

???
Jos yhtään tosissaan oot noitten puheittes kanssa, niin valoja tauluun, 9kg lihasta ei vaan kuule natuna vuodessa tule.
edit: eli oikeen simppeliks väännettynä, tuosta 9kg:sta osa on normaalia painon heittelyä, nestettä, läskiä ja muutama kilo lihasta. Sori mut noin se vaan on
Alottelevillä saattaa hyvinkin tulla lihasta enemmän kuin rasvaa -> rasva% pienenee. Kyllä se rasvan määrä lisääntyy, mutta suhteessa lihaksen määrään sen osuus kropasta vähenee. Ihan näin tuohon 9kg tai aiemmin ketjussa mainittuihin kantaa ottamatta.siis mika taa juttu on etta 9/10 ei kyseenalaista kun joku sanoo etta pelkkaa lihasta tuli 9kg, ei yhtaan laskia? kylla sita laskia taitaa aina vaan tulla kun bulkkaa..
toine klassinen on kokeilla semmosta puristettavaa pienta rasva%-mittaria - luulin aikanaan olevani ripped kun mittari naytti 4.9% vaikka pienet jenkat :D