Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minkä vitun takia pitää ajaa sillä pyörällä ajoradalla jos pyörätie on vieressä? --

Ite ainaki ajan siinä ajoradan reunassa tuollasen suht lyhyen matkan, koska pyörätiellä ei ole siinä kohdilla madallutettua kynnystä. Vituttaa vanhalla rotiskolla nousta sellasesta kynnyksestä sen kolme kertaa 100m matkalla.

Tänään vituttaa taas yllättäen kaikki. Eritoten se, että on niin perkeleen vetämätön fiilis.

Painon junnaaminen vituttaa vaikken varsinaisesti oo asialle thenyt mitään ja kohta on kaks kk treenitaukoa ollut sairasteluiden takia. Mutta tässä pitäis diettiä alottaa vaikka tekis mieli bulkata vielä vaikka 10 kiloa jonka jälkeen olisin aika sika mutta olispahan jotain mistä dietata, se vaan että aika ei riitä bulkille ja dietille kun on intin kuntotestit tulossa, niin pitäis jotain välidiettiä ottaa ja pitää testeihin asti paino suhteellisen alhaalla. Bulkkaaminen on aivan parasta mutta dietin aloittaminenkin vaatii jo liikaa ajattelua ja duunia.
E. ei nyt suoranaisesti kovin ankarasti vituta mutta bulkkaaminen on kivaa ja diettaaminen perseestä ja peilikuvan toivois kuitenkin kokoajan olevan isompi, kun diettaamisessa mennäänkin takapakkia :D

Voi vittu. Viimeksi heräsin kännissä Riihimäeltä. Nyt heräsin sentään jo Hyvinkäältä, mutta voi vittu. Taas vajaan tunnin matka vielä kotiin. Lisäksi meinasin saada neekeriltä pillua, mutta ryssin senkin. Saatana.

Edit. Ja jos joku vielä kehtaa väittää, että miesten on yhtä helppo saada seksiä kuin naisten, niin saa haistaa eeppisen pitkän vitun.

Kertokaa mikä on kun koiranomistajat ei saa pidettyä koiriaan kurissa! On ihan saatanan ärsyttävää ku koirat hyppii silmille keskellä katua. Ohi ei mahdu kävelemään kun koko tien poikki menee talutushihnojen nippu. Tänään sitte sukulaista puras ihana kiltti koira kämmeneen. Onko kaikki koiranomistajat nii vitun urpoja? Fiksuja omistajia on ainakin huomattavasti vähemmän... :curs:

Koko viime viikon oli flunssa mukamas tulossa, mutta ajattelin etta ehka se menee ohi aiheuttamatta sen suurempaa paanvaivaa. Paskat se mitaan ohi meni. Eilen iski kuume ja tarina, en omista kuumemittaria mutta varmaan joku 39 astetta oli parhaimmillaan. Tanaan aamulla olo oli ihan ok, mutta parin tunnin sisaan heraamisesta iski taas tarina ja heikotus. Lisaksi paa on aivan taynna rakaa ja tuntuu etta kurkku on muurautunut umpeen.

Huomenna pitaisi menna yliopistolle, otin jo perjantain vapaata joten ei pysty maanantaitakin ottamaan. Tiistaina alkaa sit 5 paivan tyoputki, opiskelut, yksi tyohaastattelu, harrastukset jne. normaali elama. 2 viikkoa lukukautta takana ja tahdon jo lomalle :(

Makailen täällä PÄKSissä mukelon seurana eristyshuoneessa. Iski toissapäivänä 40 asteen kuumeen poikaan, ja tommottiselle keuhko- ja immuunipuutospotilaalle se on raakisti liikaa. Nyt ollaan saatu kuume alas penisilliinillä ja kuumelääkkeillä. Saattaa täällä muutama päivä mennä, kun noita lääkkeitä ei oikein voi kotonakaan suonensisäisesti antaa.

Työpaikan kuntosalila mammat tekee tuota vitun usein. Erittäin kevyen näkönen 12-15 toiston sarja ja siihen päälle puolisen minuuttia tollasta vemppaamista ja yläkropan kiertoa roikkuen siinä taljassa. Tuntuu varmaan kivalta, mut mun silmiin vitun ärsyttävää varata sitä taljaa tollaseen humpuukiin.

No onhan se nyt vittu ku vanhat akat tulee kuntouttaa selkäjumejaan salille, perkele!

Makailen täällä PÄKSissä mukelon seurana eristyshuoneessa. Iski toissapäivänä 40 asteen kuumeen poikaan, ja tommottiselle keuhko- ja immuunipuutospotilaalle se on raakisti liikaa. Nyt ollaan saatu kuume alas penisilliinillä ja kuumelääkkeillä. Saattaa täällä muutama päivä mennä, kun noita lääkkeitä ei oikein voi kotonakaan suonensisäisesti antaa.
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Sitä sun muksuasi kiusataan sellaisilla diagnooseilla, että voi kuin heittää hemmetin isot tsempit sinne suuntaan! Kyllä tuon rinnalla omat arjen pikkuvitutukset tuntuu pieniltä, vaikka ne omaa elämää haittaavatkin.

No onhan se nyt vittu ku vanhat akat tulee kuntouttaa selkäjumejaan salille, perkele!

Mä oletan, että sun tarkoitus on olla sarkastinen, joten:

Mä nään sen kyllä tosi positiivisena juttuna, että jaksavat käydä jumppaamassa. Varsinki vanhemmilla naisilla tuo alkaa olemaan jo aika tärkeää ajatellen terveyttä jne. Se, onko tuosta taljassa roikkumisesta mitään hyötyä, on juttu erikseen. Ja kuten sanoin, "mun silmiiin vitun ärsyttävää." En mä sitä niille mammoille osoita, että mua vituttaa niiden läsnä- ja olemassaolo. Kunhan itekseni kärsin.

Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Sitä sun muksuasi kiusataan sellaisilla diagnooseilla, että voi kuin heittää hemmetin isot tsempit sinne suuntaan! Kyllä tuon rinnalla omat arjen pikkuvitutukset tuntuu pieniltä, vaikka ne omaa elämää haittaavatkin.

Onneksi saatiin ruinattua itsemme nyt yöksi kotiin. Päivittäin sit vaan antibiootille sairaalaan. Mukavampaa potea kotona ja on täällä turvallisempaakin kuin sairaalan tautipesäkkeessä. Kiitos Lomaxille tsempeistä, kaikki lisätsemppi tulee tarpeeseen vaikka tässä aika kovia jätkiä yritetäänkin olla.

Tällä hetkellä vituttaa ihmisten käytös Internetin osto- ja myyntisivustojen ympärillä (esim. tori). Tässä pari esimerkkiä:

Minulla on jotain tavaraa myynnissä, yllättäen löytyykin kiinnostuneita, kyselevät lisätietoja, lupaavat laittaa rahat parin päivän sisällä, haluavat varata tavaran viikonlopun yli tms. Mutta sitten ei kuulukaan mitään, vaan ostajaehdokas feidaa täydellisesti eikä vastaa enää yhteydenottoihin. Paskimmassa tapauksessa olen jo joutunut myymään eioota muille kyselijöille, kun olen ollut siinä luulossa, että kaupat saadaan tehtyä varaajan kanssa. Voisi perkele edes ilmoittaa, että ei kiinnostakaan, tai vastata viesteihin tai soittoihin. Saatana!
Keksin ratkaisun ongelmaan: Olen itse mulkku ja myyn tavaran sille, joka ensimmäisenä lyö rahat kouraan, vaikka olisinkin luvannut tavaran jollekin toiselle kiltille ja viattomalle ihmiselle, joka aikoo tulla huomenna tekemään kaupat.

Henkilöllä X on ilmoitus vuokra-asunnosta tai vuokrattavasta huoneesta, mutta yhteystiedoissa on annettu vain sähköpostiosoite. Kirjoitan lyhyehkön ja ystävällisen viestin, jossa tiedustelen, onko kohde vielä vapaana ja kerron jotain olennaisia perustietoja itsestäni ja tilanteestani (ja annan tietysti yhteystietoni). Mutta vastausta ei näy eikä kuulu. Miksi helvetissä laitat ilmoituksen nettiin, jos sinulla ei ole aikomustakaan vastata kyselijöille? Tai miksi et poista ilmoitustasi, jos se ei ole enää voimassa? Voisi perkele edes ilmoittaa, jos asunto on jo vuokrattu, tai jos ei kiinnosta ottaa minua vuokralaiseksi. Saatana!

:curs::curs::curs:

Vähän samaan kategoriaan menee tämä kun myyt autoa / moottoripyörää yms kulkupeliä myyntipalstalla ja laitat siihen myyntitekstiin isoilla kirjaimilla että EI VAIHTOA: minkä helevetin takia silti jatkuvasti tarjotaan kaikennäköistä paskaa tilalle, aina olis joku vanha jenkkipaku tai tipunkeltainen bemari tulossa ylihintaan vaihdossa.

Henkilöllä X on ilmoitus vuokra-asunnosta tai vuokrattavasta huoneesta, mutta yhteystiedoissa on annettu vain sähköpostiosoite. Kirjoitan lyhyehkön ja ystävällisen viestin, jossa tiedustelen, onko kohde vielä vapaana ja kerron jotain olennaisia perustietoja itsestäni ja tilanteestani (ja annan tietysti yhteystietoni). Mutta vastausta ei näy eikä kuulu. Miksi helvetissä laitat ilmoituksen nettiin, jos sinulla ei ole aikomustakaan vastata kyselijöille? Tai miksi et poista ilmoitustasi, jos se ei ole enää voimassa? Voisi perkele edes ilmoittaa, jos asunto on jo vuokrattu, tai jos ei kiinnosta ottaa minua vuokralaiseksi. Saatana!

:curs::curs::curs:

No ainakin pk-seudulla vuokra-asunnoilla on niin kova kysyntä, ettei ketään kiinnosta alkaa vastailla johonkin sataan sähköpostitiedusteluun pahoittelujen kera.

Back
Ylös Bottom