Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kyllä pentele yllätti tuo talavi! Lunta maassa ja kesänakit alla... Peukut pystyyn pääsenkö tuon liuskan ylös alapihalta. :D

Mä tässä harkitsen että vaihtaisko jo talviset alle kun lähden loppuvkosta Vaasaan... Ois silleen vähän turvallisempi fiilis :D

Mä tässä harkitsen että vaihtaisko jo talviset alle kun lähden loppuvkosta Vaasaan... Ois silleen vähän turvallisempi fiilis :D

Haha, suosittelen ehdottomasti! Tosin tolleenhan niitten adrenaliiniryöpsyjen hakeminen on erittäin halpaa. :D Viime talvena oli ihan helvetinmoiset ryöpsyt, kun jäin kiinni melkeen tasaselle töihin mennessä. :jahas:

Vaasaan... Ois silleen vähän turvallisempi fiilis :D

Ei ne renkaat sielä neekerijengien keskellä paljo turvaa tuo. Mä suosittelen varustamaan auton talvirenkaiden sijaan pesäpallomailalla.

Haha, suosittelen ehdottomasti! Tosin tolleenhan niitten adrenaliiniryöpsyjen hakeminen on erittäin halpaa. :D Viime talvena oli ihan helvetinmoiset ryöpsyt, kun jäin kiinni melkeen tasaselle töihin mennessä. :jahas:

Minä ehkä ihan mielelläni jätän ne adrenaliiniryöpsyt pois kun ajan autolla! :D Näin viime yönä uniakin, että kaahasin tuolla megasporttisella perheautolla ja huonosti yleensä kävi... Sit jos haluu ajaa rallia niin mieluummin koneelta joku kilinkolinralli.

Ei ne renkaat sielä neekerijengien keskellä paljo turvaa tuo. Mä suosittelen varustamaan auton talvirenkaiden sijaan pesäpallomailalla.

Haha, no minä aattelin toisenlaista turvaa mutta kiitti vinkistä. Pakkaan mukaani raiskauspillin, pesismailan ja kakkosnelosen täynnä nauloja. Come at me bro!

Huomenta mussukat ja muut :)
Oli taas mielenkiintonen yö tuolla päänsisäisessä rinnakkaistodellisuudessa. Useampiakin teikeläisiä pyöri samoilla hoodeilla ja tehtiin kaikkee jännää. Porukalla mm. ajeltiin autoilla, syötiin jätskiä, sisustettiin ja käytiin suihkussa. Niin ja länkytettiin tietenkin turhanpäiväsiä suut vaahdossa. Voishan sitä huonomminkin aikaansa kuluttaa.

Pjaskat! Pakko kait ne on vaihtaa, ku mummotkin kerkeää alta. :jahas:

on se kiva, kun duunissa saa tehdä pomon ja työsuojeluvaltuutetun hommia perkele. Vitutuskäyrä on erittäin korkealla, mut kaikki muuttuu paremmaksi kun vetää purkillisen ben&jerryssiä! Onneksi viikko vetelee viimesiään, ja viikonloppuna saan uuden sängyn :kuola:

Huomisen kun rutistaa kasaan saa lomailla melkein 2 viikkoa. En valita :)

Back
Ylös Bottom