Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helposti saat, ellei ole huono tuuri ja just sulla on ongelmia.Huomen vissii itekki näkee mite gtx770 jaksaa pyöritellä, 50+ fps ois hakuses, karkkia ei tarvi liikaa olla. Mitä täs ketjus noist prossuist mainittu ni aikalail mikä vaa i5 2500k yli menevä on edelleen joka peliin overkill ja irti saatava hyöty lähes olematon, esim i7:jen hyper threadingilla ei peleissä tee juuri mitään.
Itse tykkään tosi paljon, ja niin myös oman killan popula.Miltäs muuten peli vaikutti? Ite ei tullut testattua ollenkaan koska ei kiinnostus riittänyt.
AMD näytönohjaimet alkaen 7xxx sarja saa Mantle nimisen tsydeemin vielä tän vuoden puolella
Kyllä.Olen lukenut tuosta juttua jo aikaisemmin, mutta käsitin, että tuota Mantlea tukee vain tulevat kortit.
Onko nyt niin, että 7xxx - sarjakin tuota rajapintaa tukee?
Koska jos näin niin fak jea! Ihan parasta oli heivata nvidian hipsterikortti pois kotelosta. Se oli jo sen arvoista jo aikaisemmin, mutta nythän se olin vielä tuplaten parempaa.
Ai että, tää voi olla tosi kova homma jos melkein ainoa peli jota pelaa on BF4.