Miksei tätäkään apinaa voi siirtää roskikseen? Syyttäjä: Palkkamurhan tilaaja tylytti uhria - "Hän on sika ja tapettava" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muuten lehdet maininnut että on Iranilainen henkilö kyseessä? Siis näissä lähipäivän jutuissa? Vai onko "sensuuri" taas päällä?

Varmaan Suomen hallitus lähettää jonkun silja linen laivoista raijjaamaan näitä elättejä maihin.Laivaturma Italian vesillä - suurin osa kuolleista naisia ja lapsia | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Nämä pakolaislaivat uppoilevat näköjään koko ajan. Saa nähdä, mitä EU:ssa keksitään. Laivoja tuskin ruvetaan käännyttämään, koska se olisi "epäinhimillistä". Jos taas kaikki laivat ja pakolaiset autetaan Eurooppaan, niin pakolaisliikenne tulee varmasti kasvamaan entisestään.
Tällälailla se alkaa vastarinta, kun julkisuuden henkilöt ottaa kantaa näihin asiohin eikä kaunistele niitä, niin ei voida väittää heti että asioita vaan keksitään. Loistava ukko tämä Tero Vaara.
Abdul is back, ei helvetti.
Abdul on kyllä sinnikäs somalineekeri. Sata kertaa bannattu ja aina eka posti maahanmuuttokeskusteluun, jossa puolustetaan somaleita, haukutaan Halla-ahoa ja seuraavissa posteissa tulee yleensä Breivik- ja Obama -argumentit. Paras yritys oli kyllä viimeviikoinen Panostaja Penana esiintyminen![]()
Kerrassaan, jälleen, mahtavaa vasta-argumentointia :jahas:
Vaikka olisi kuinka abdul proxy, niin tuo viesti oli sisällöltään fakta ja lähdepitoinen. Otitteko kantaa itse aiheeseen? Ette, vaan tyydyitte naursekelemaan kuinka abdul is back. Kommentoikaa ny tuota itse asiaakin muutamalla sanalla? Ainii ei voi, koska ei ole muslimi.
Te, varsinkin möykky on niin tekopyhyyden irvikuva ettei mitään rajaa. Sen takia ei voi juttuja ottaa tosissaan.
Way to go fellas.. jatkakaa samaan malliin.
Venäläiset, virolaiset ja vietnamilaiset loistavat rikostilastojen kärjessä, mutta eihän niistä tietenkään ole mitään kommentoitavaa, koska ei mysli.. Kuten olen aiemmin sanonut, että onneksi teistä ei kukaan ole politiikassa mukana tai ole siihen edes pyrkimässä. Toivottavasti.
Vaikka olisi kuinka abdul proxy, niin tuo viesti oli sisällöltään fakta ja lähdepitoinen. Otitteko kantaa itse aiheeseen? Ette, vaan tyydyitte naursekelemaan kuinka abdul is back. Kommentoikaa ny tuota itse asiaakin muutamalla sanalla? Ainii ei voi, koska ei ole muslimi.
Venäläiset, virolaiset ja vietnamilaiset loistavat rikostilastojen kärjessä, mutta eihän niistä tietenkään ole mitään kommentoitavaa, koska ei mysli.. Kuten olen aiemmin sanonut, että onneksi teistä ei kukaan ole politiikassa mukana tai ole siihen edes pyrkimässä. Toivottavasti.

Ulkomailta tullut sulhanen on suomalaiselle kova pala
Suomalaisen naisen ja hyvin erilaisesta kulttuurista tulevan miehen avioliitto on kaikkein vaikein yhdistelmä, ainakin Väestöliiton tutkimuksen mukaan. Sellaisissa avioliitoissa olevista naisista yli kolmasosa miettii eroa. Erilaisesta kulttuurista tulevan vaimon kanssa elävät suomalaismiehet pohtivat eroa kolme kertaa harvemmin.
Väestöliiton erikoistutkija Minna Säävälä sanoo, että vaikeudet näyttävät usein liittyvän siihen, että lähipiiri ei hyväksy suomalaisen naisen kaksikulttuurista avioliittoa.
Miesten kaukaisista kulttuureista tuleviin morsiamiin lähipiiri suhtautuu yleensä positiivisemmin. Taustalla saattaa olla melko vanhanaikaisia ajatuksia sukupuolirooleista, Säävälä pohtii.
Te, varsinkin möykky on niin tekopyhyyden irvikuva ettei mitään rajaa. Sen takia ei voi juttuja ottaa tosissaan.
Way to go fellas.. jatkakaa samaan malliin.