Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun kahviin liittyvistä asioista tunnut olevan perillä niin osaatko suositella jotain espressokonetta noin 500-800€ luokassa? Jotain Krupsin EA8000 tai EA9000 sarjalaista ajatellu kun noita oli ainakin jossain kehuttu tossa hintaluokassa, mut ite oon ihan pihalla näistä.

Koska olet viimeksi vääntänyt tosissasi sormikoukkua/vääntänyt kättä? Ihan sama missä, vaikka baarissa, tai salilla vitsillä jonkun kanssa.

Kannattaisiko käydä moderoimassa tuota "Nuori, harkitsetko steroideja?" ketjua välillä? Jos ei nuori tuon jälkeen harkitse steroideja niin harkitsee ainakin huumeita kun narkit vertailee, että mikä kukka nousee päähän parhaiten.

Sori en ole narkki. Hyvin voin kuvitella millanen tauno siellä päässä kirjoittelee. Otappa asioista vähän selvää ennen kun heittelet noita niin perus juntin kommentteja

Kun kahviin liittyvistä asioista tunnut olevan perillä niin osaatko suositella jotain espressokonetta noin 500-800€ luokassa? Jotain Krupsin EA8000 tai EA9000 sarjalaista ajatellu kun noita oli ainakin jossain kehuttu tossa hintaluokassa, mut ite oon ihan pihalla näistä.
Osta semmoinen, jossa on tuplaboileri, maksavat yleensä enemmän, mutta helpottaa tekemistä kun ei tartte ootella kuumentamista, vaan voi heti vaahdotella maidot perään.

En ole suunnitellut sen kummemmin. Se on satavarmaa, että jos semmoisen duunaisin, niin 3 ostais vaikka 3000 sanois ostavansa. Niin se aina menee.
Ennakkotilaus ? Sit jos niitä ei tuu tarpeeks niin hommaa ei tehdä loppuun ?

- - - Updated - - -

Sori en ole narkki. Hyvin voin kuvitella millanen tauno siellä päässä kirjoittelee. Otappa asioista vähän selvää ennen kun heittelet noita niin perus juntin kommentteja
Et ehkä ole narkki, mutta aika monen mielestä tuo sun juttus saattaa olla hiukan asiatonta ko. ketjussa.

Mitä mieltä olet raskaista suorinjaloin vedoista takareisien kasvattajina?
Jos menee perille, niin ehdottoman kova liike. Voihan tuonkin päin helvettiä tehdä ja siinä on sitten semmoinen liike, joka väärintehtynä ottaa vähän huonommalla tapaa vääriin lihaksiin kuten alaselkään.

- - - Updated - - -

Mitä mieltä olet raskaista suorinjaloin vedoista takareisien kasvattajina?
Jos menee perille, niin ehdottoman kova liike. Voihan tuonkin päin helvettiä tehdä ja siinä on sitten semmoinen liike, joka väärintehtynä ottaa vähän huonommalla tapaa vääriin lihaksiin kuten alaselkään.

Tekisitkö itse ennemmin kuolettamalla niinku tavallisen maastavedon vaiko hallitulla negatiivisella siten, että suunnanvaihto tapahtuu juuri ennen lattiaa? Itse olen tykännyt jälkimmäisestä tyylistä vaikka rautaa ehkä liikkuisikin kuolettamalla enemmän.

Back
Ylös Bottom