Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pffff, tuli niin pahanhajuinen pieru että pakko kai se on nousta ja lähtä käppäilee töihin.

Pffff, tuli niin pahanhajuinen pieru että pakko kai se on nousta ja lähtä käppäilee töihin.

Kenen vierestä sä heräsit?! Omat pierut ei ikinä haise pahalle. Mitä "pahemman" hajunen, sitä paremman hajunen!

Jos se lopputyö ei liity esim poliisin tai lääkärin opintoihin ni mikä ettei! :) Oon kyllä surkea, sorrun helposti plagioimaan..vaikka nykyiseen rehelliseen elämään se ei toki enää sovi :)

Ei liity noihin eli aletaas tehdä jonkinlaista kontrahtia.. liittyy lämmitysjärjestelmiin, plagiaattikin kelpaa jos siitä ei jää kiinni. Samalla voitais käydä läpi näitä rehellisen elämän alkeita, mulla on viime aikoina ollut vähän tekemistä sen kanssa miten täällä telluksella tallataan.

Ei liity noihin eli aletaas tehdä jonkinlaista kontrahtia.. liittyy lämmitysjärjestelmiin, plagiaattikin kelpaa jos siitä ei jää kiinni. Samalla voitais käydä läpi näitä rehellisen elämän alkeita, mulla on viime aikoina ollut vähän tekemistä sen kanssa miten täällä telluksella tallataan.

Millaisesta vinkkelistä lämmitystä tarkastelet? Elinkaarikannattavuuden vai enemmän teknisen? Meikältä lämmitysjärjestelmät rajattiin dippatyöstä pois, ihan vain sen alueen laajuuden vuoksi. Elinkaaritalousanalyysiin liittyen tarkastelen vähän suurehkoja kiinteistökohteita.

Pitäisköhän kans laittaa pakastin kylmäksi ja ostaa jäätelöä! En oo pakastinta tarvinnu kolmeen vuoteen.

Millaisesta vinkkelistä lämmitystä tarkastelet? Elinkaarikannattavuuden vai enemmän teknisen? Meikältä lämmitysjärjestelmät rajattiin dippatyöstä pois, ihan vain sen alueen laajuuden vuoksi. Elinkaaritalousanalyysiin liittyen tarkastelen vähän suurehkoja kiinteistökohteita.

Mulla on sikäli aika kiitollinen homma että tämä perustuu ihan tiettyyn kohteeseen, keskisuuren teollisuushallin lämmitysjärjestelmän uusimiseen. Kysymys on oikeastaan siitä että mahdolliset lämmönlähteet kartoitetaan ja valitaan kannattavin (rahallisesti) vaihtoehto. Elinkaarilaskelmat on osana työtä mutta painoarvo on kuitenkin lyhyemmällä aikajaksolla.

Jo toinen aamu putkeen kun heräsin siihen että joku soittaa mulle. Jos huomenna sais nukkua rauhassa, koska lauantai.

Jahas, tämän vois käydä katsomassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on sikäli aika kiitollinen homma että tämä perustuu ihan tiettyyn kohteeseen, keskisuuren teollisuushallin lämmitysjärjestelmän uusimiseen. Kysymys on oikeastaan siitä että mahdolliset lämmönlähteet kartoitetaan ja valitaan kannattavin (rahallisesti) vaihtoehto. Elinkaarilaskelmat on osana työtä mutta painoarvo on kuitenkin lyhyemmällä aikajaksolla.

Toisin sanoen tuota perinteistä lämmityksenvalintaprosessia. Jonkin verran on tullut tutuksi kun alan konsulttien kanssa olen jutellut. Ilmeisesti erikoistut lämmitysjärjestelmiin?

Miksemmää pääse vaan nukkuu?!

Mieliala heittelee tähän tyyliin:

:itku: :lol2: :itku: :lol2: :itku: :lol2: ......

:lol2:

Tyyliin 2 tuntia nukkunu viimeyönä paskanlaatusta unta

Back
Ylös Bottom