Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pffff, tuli niin pahanhajuinen pieru että pakko kai se on nousta ja lähtä käppäilee töihin.
Huh! Viiden tunnin yöunien jälkeen tosiaan väsyttää. Hyvää huomenta vaan.
Jos se lopputyö ei liity esim poliisin tai lääkärin opintoihin ni mikä ettei!Oon kyllä surkea, sorrun helposti plagioimaan..vaikka nykyiseen rehelliseen elämään se ei toki enää sovi
![]()
Ei liity noihin eli aletaas tehdä jonkinlaista kontrahtia.. liittyy lämmitysjärjestelmiin, plagiaattikin kelpaa jos siitä ei jää kiinni. Samalla voitais käydä läpi näitä rehellisen elämän alkeita, mulla on viime aikoina ollut vähän tekemistä sen kanssa miten täällä telluksella tallataan.
Miten ihminen voi olla henkisesti näin lihava? Ajattelen koko ajan pizzaa, hampurilaisia, makuunin irtareita, suklaata, leivonnaisia ja keksejä.
Millaisesta vinkkelistä lämmitystä tarkastelet? Elinkaarikannattavuuden vai enemmän teknisen? Meikältä lämmitysjärjestelmät rajattiin dippatyöstä pois, ihan vain sen alueen laajuuden vuoksi. Elinkaaritalousanalyysiin liittyen tarkastelen vähän suurehkoja kiinteistökohteita.
Mulla on sikäli aika kiitollinen homma että tämä perustuu ihan tiettyyn kohteeseen, keskisuuren teollisuushallin lämmitysjärjestelmän uusimiseen. Kysymys on oikeastaan siitä että mahdolliset lämmönlähteet kartoitetaan ja valitaan kannattavin (rahallisesti) vaihtoehto. Elinkaarilaskelmat on osana työtä mutta painoarvo on kuitenkin lyhyemmällä aikajaksolla.
Pelkään pahoin, että epäonnistun tavoitteessani painaa 110 kg jouluun mennessä.
Pitäisköhän kans laittaa pakastin kylmäksi ja ostaa jäätelöä! En oo pakastinta tarvinnu kolmeen vuoteen.
Miksemmää pääse vaan nukkuu?!
Mieliala heittelee tähän tyyliin:
:itku: :lol2: :itku: :lol2: :itku: :lol2: ......
:lol2:
Tyyliin 2 tuntia nukkunu viimeyönä paskanlaatusta unta