Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Myin vanhan autoni melko tarkalleen vuosi sitten. Muistaakseni minulle palautettiin silloin loppuvuoden jo maksamani ajoneuvovero. Nyt tuli Trafilta uusi lappu, jossa ei muita tietoja, kuin vanhan auton rekisterinumero ja yläreunassa teksti ajoneuvoveron palautusilmoitus. Myös pankilta tuli lappu saapuneesta rahalähetyksestä. Onkohan tuo nyt tullut ihan oikein meikäläisen tilille? Muita autoja en ole tässä välissä omistanut, jos se jotain vaikuttaa.

EDIT: Lähetä-nappia painettuani tuli mieleeni, että se saattoi olla viime syksynä vakuutusmaksut, mitkä palautettiin. Palautetaanko ajoneuvovero sitten vielä erikseen, vuoden viiveellä? Eipä sillä oikeastaan edes niin väliä, raha kelpaa aina. Mielenkiinnosta vain kyselen.

Kannattaako katsoa Star Warssit 4,5,6,1,2,3 järjestyksessä (Valmistusvuoden mukaan) vaiko ihan 1-6. Perusteluita mielellään ilman, että pilaatte mahdollisen nautintoni elokuvista.

Kato ilmestymis järjestyksessä.Sä saat niistä jälkimmäisistä osista paljon enemmän irti kun tiedät mitä tulee tapahtumaan,siinä on semmonen synkkä lataus kokoajan päällä.Sen menetät kokonaan jos katsot numerojärjestyksessä.

Mistä ostaa nunchakut puiset mieluiten? Ennen ainakin oli semmoinen ku budoshop, mut nykyää menee johki fightersshopin sivuille josta ei löydy. :|

No voi helvata tämäkin, kohta on sitten kahdesta universumista kiukkuisia suippokorvia perässä. Se on hellyyttävää kun trekkeri suuttuu.

Kun luet viestiäni uudelleen, ajattele tätä kuvaa.

sheldon.png

Mikä se jippo on niissä mehutölkeissä?
Se semmoinen muovinen läppä jonka voi avata ja sulkea, mutta josta ei tule mehua jos ei huhuile siitä luukusta että "tulisit nyt ulos mehu, jooko?"

Siitä pitää ottaa se pieni alumiinifolio pois välistä. hehehee Tuli muuten mieleen tuosta luukkuun huhuilusta yksi juhannusyö, kuuntelin kun naapurissa mies huusi postiluukusta taloon sisälle että "otat suihin". Romanttista.

No voi helvetti ei se mun postiluukusta huutanut vaan kotinsa, eiköhän siellä vaimo lymyillyt oven takana. Taisit sitä paitsi vedättää mua tässä nyt kahteen kertaan. Kohta mä tunnustan vahingossa ottaneeni siltä suihin. Ja perseeseen. Niin että veri lensi nenästä.

Oon joskus kuullut sanottavan, että huumorintaju korreloi älykkyyden kanssa. Osaatko JohnyV sanoa, onko väitteessä mitään perää?

Yleensä kun näen vartijoita esim. metroasemilla, niin ne on siellä 3-4 hengen ryhmissä. Miksi? Onko syynä se, että kun ovat ryhmissä, eivät ainakaan jää alakynteen niin helposti? Vai se, että "töissä on vitun tylsää, aika menee nopeammin ku jauhaa paskaa työkavereitten kaa"?

Jos ne kolme vartijaa olis kolmessa eri paikassa, sehän voisi vähentää riehumista enemmän? Kolmessa eri paikassa olisi vartija jonka läsnäolo voisi sitä vähentää vrt. että 3 vartijaa samassa paikassa.

En ole vartija, mutta ryhmän koko korreloi ympärillä olevien ihmisten kanssa. Mutta on siinä myös tuo alakynteen jäämisen minimointi.

Siellä on vähintään yks vaksi kameroiden takana, joten sieltä ne käskyt yleensä tulee.

Ammattilainen antakoo täsmällisemmän vastauksen.

Jos niillä kaikilla on joku erikoistaito mitä muilla ryhmän jäsenillä ei ole ja näin tuo yhteenliittymä takaa saumattoman toimintakyvyn tilanteessa kuin tilanteessa? Ensimmäisenä tulee mieleen mm lukutaito.

Joskus on raskasta olla näin hauska.

En muista. Mä oon siinä mielessä todella liberaali, että annan ihmisten kyykätä miten parhaaksi näkevät. Tai olla kyykkäämättä kokonaan.

Mutta, rakas Rommel, tutkimusten valossa lihas kasvaa parhaiten.

Back
Ylös Bottom