Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aijettä...viikon treenit pulkassa. Tuli tehtyy raskaan selkätreenin päälle hauikset, ei kivaa mutta tulipa koitettua tolleen että haukkarit etukäteisväsytetty jne. Huomattavasti kivempaa on haukkarit tehdä jonkun työntävän lihasryhmän parina.

Ja mä oon mukamas nukkunu, mut silti väsyttää. Koht vois raahautua leikkipuistoon, kuhan saan siivottua sormivärimaalaamisesta syntyneen sotkun :D Sit olis tiedossa jalkatreeniä ja illalla leffaan!

Treeni nro 1 alla ja kohta uudelle Classic Gymille tekeen treeni nro 2...

Helvetti kun tuli taas sellainen fiilis, että vois lähikaupasta käydä hakemassa muutaman putelin keskiolutta ja tissutella elokuvia kahtellen. Melkein olin jo rotsia vetämässä niskaan ku muistin, että huomiseks on sovittu rinta- ja olkapäätreenit. Perkele.

Helvetti kun tuli taas sellainen fiilis, että vois lähikaupasta käydä hakemassa muutaman putelin keskiolutta ja tissutella elokuvia kahtellen. Melkein olin jo rotsia vetämässä niskaan ku muistin, että huomiseks on sovittu rinta- ja olkapäätreenit. Perkele.

Ei kai muutama puteli menoa haittaa, tosin riippuu aivan siitä että paljonko on muutama puteli :D

Oijoi, työhommat tehty ja siihen perään hyvä treenikin vielä heitetty.. Sit pitäis alkaa duunaamaan opiskelujuttuja, mut aattelin et jos ensin söis kunnolla ja kattos pari jaksoa Wirea.

On luja usko, että käy näin:

Katson kaksi jaksoa ja sitten alan ahkerasti opiskelemaan [x]
Katson kahdeksan jaksoa, nukahdan sohvalle ja alan opiskelemaan aamulla [ ]
Katson eka tuotantokauden, avaan viinipullon... ..ja ehdin juuri ja juuri ma aamuna töihin kesken neloskauden... [ ]

Liitteet

• 1175022_10202120756723204_38624372_n.webp
    1175022_10202120756723204_38624372_n.webp
    115,3 KB · Katsottu: 349
11 vuotta meni ennenkuin tänään räpsäisin kuvan salilla ja laitoin avatariin, eiks oo hieno? :) Dieettii ja treenii ny 8 viikkoo takana, sitä ennen melkein vuos totaalitaukoo ja sitä ennenki oikeestaan 2004 vuodesta lähtien ihan epäsäännöllisii rypistyksii ollu treenit, eli enempi viimenen 9 vuotta ollu taukoo ku treenii

Mad photoshop SkillZ0r! :D

"Mä oon vähän myöhässä" ei ole se paras viesti kaverilta silloin kun ois tarkotus tehdä pitsaa ja mulla on jo nälkä.

Tänään tulee otettua pienesti, seuraavan kerran sitten Pakkisristeilyllä. :) Mukava päästä joraamaan! :dance2:

Back
Ylös Bottom