verisuonet pullottaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JohnyV
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan se hyvä vai paha että suonet on pullollaan? Ei siis mitään verenpainekysymystä vaan ihan pohdintaa että mitä porukka miettii yleensä miettii tuosta? Mun mielestä ihan roheen näköstä, mulla on aika härskisti pinnassa ja rouva on jotenkin sen näköinen että sitä inhottaa mutta mitenkähän noin niinkuin yleensä, esteettistä vai ei?

Onkohan se hyvä vai paha että suonet on pullollaan? Ei siis mitään verenpainekysymystä vaan ihan pohdintaa että mitä porukka miettii yleensä miettii tuosta? Mun mielestä ihan roheen näköstä, mulla on aika härskisti pinnassa ja rouva on jotenkin sen näköinen että sitä inhottaa mutta mitenkähän noin niinkuin yleensä, esteettistä vai ei?

Jos kysyt bodaavilta miehiltä niin vastaus yleensä on, että hienoja ovat. Jos kysyt salia harrastamattomiltä miehiltä niin automaattisesti horkat. Jos kysyt naisilta niin vastaus on iso hyi ja yök. Olettaen siis, että puhut raajoista.:D

Haisee vähä etanolille tää viesti? :) Tai sitte muuten vaan hyvä avaus :) Jos naisella on alavatsassa verisuonta pinnassa ni se on vähä erikoista, kai ny miehellä pitää olla suonta pinnas muuallaki ku kardaanissa jos ei ny ihan hylje oo

12678609.t.jpg

12678704.t.jpg

ps arvasit oikein, pikkusimassa, kardaanista ei kehtaa räpsästä kuvaa (ei oo makro-objektiivia)

Ootko sä ollu lavalla lähiaikoina tai menos vai muutenko vaan oot noin ultimaattisen kireeks kiskassu? En muista ihan justiin että olisin nähny tollasta suonitusta olkapäässä...ei ihan normaalii offikuntoo :)

No nämä kommentit hivelevät kyllä vaikka omaksi iloksi väitän "harrastavanikin". Ikää 30. Mulla on kyllä ollut vähän viime aikoina haaveita lavallekin mutta siihen on matkaa, varsinkin jalat on ihan perkeleesti jäljessä. Tunnustan että pitkään meni niin että jalat oli se pakollinen salipäivä ja intensiteetti vähän mitä sattuu..
Mulla on nyt kova "offikunto" menossa kun mualima mäiskyttää niin salihommat on hyvää terapiaa!

Täällä taas miehet on kertomassa naisten mielipiteitä. En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ällöttävää verisuonissa mukamas on. Ei niissä kyllä mitään erityisen hienoakaan ole, joten aivan sama näkyykö vai ei.

Täällä taas miehet on kertomassa naisten mielipiteitä. En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ällöttävää verisuonissa mukamas on. Ei niissä kyllä mitään erityisen hienoakaan ole, joten aivan sama näkyykö vai ei.

Kyllä toi Vitamiinin sanoma mun mielestä kuvastaa valtaväestön mielipiteitä/kommentteja aika hyvin. Naiset: "hyi yök", miehet: "se horkkaa!"

Tietysti jokaisella on omat mielipiteensä ja esim. pakkiksella (tai muilta saliharrastajilta) kysyttäessä mielipiteet on usein aika erilaisia.

Juu voihan se toki noinkin olla. En vaan muista, että omasta tuttavapiiristä kukaan olisi koskaan sanonut verisuonia ällöttäväksi. Silti tuohon väitteeseen törmää tosi usein.

Juu voihan se toki noinkin olla. En vaan muista, että omasta tuttavapiiristä kukaan olisi koskaan sanonut verisuonia ällöttäväksi. Silti tuohon väitteeseen törmää tosi usein.

No kyllä väitän ettei sun tuttavapiiris oo sellasiin kroppiin monikaan törmänny missä tolleen on suonitusta ku Johnylla. En itse ainakaan oo elämäni aikana montaa kertaa tollasta suonitusta nähny vaikka oon saleilla ja työmailla pyöriny paljon. Mutta enpä toisaalta usko että monellekkaan muikkelille ois ongelma tollanen kroppa ku Johnylla

Suosittelen tutustumaan pakkiksen bulkki neuvoihin jos ne häiritsee liikaa niin ei kohta häirihe ennää :D

Ei helvetti oon kateellinen noille sun suonille! omasta mielestä helvetin siistit, mutta ikinä ei oo noin hyvin näkyny ( eikä varmaan tuu näkymää) :D

Kyllä jos mulla joskus pullottaa suonet tuolleen, niin oon kyllä onnellinen! Sitten paita pois ja baariin kysymään onko rumia vai ei :D

Back
Ylös Bottom