Meta title: 🔥 CAGE FIGHTING MMA SUOMI – kotimaan häkkisodan kuumin areena 🔥

Meta description: Suomen armottomin häkkikehä jossa nälkäiset taistelijat, raaka energia ja puhdas kamppailufiilis kohtaavat.

Aivan loistavaa hommaa nämä haastattelut! vielä kun Fight Sporttiin saisi jutut tämän tason ottelioista ketkä käyvät suomessa niin olisipa mukava + loppu haastattelut ennen kotimatkaa.

Saako mistään seurattua ottelujen kulkua illan aikana? en pääse paikalle tällä kertaa.

Tässä tehtiin nyt tietoinen ratkaisu, ei nähty mielekkääksi rasittaa matkan väsyttämiä miehiä kahden yhteistyötahon erillisillä haastiksilla. Katsellaan lauantaitanssien jälkeen, kuka jututtaa ja ketä.

Ja lauantaina tietty "tulospalvelu" ja tunnelmat FS:n sivuilla sekä Twitter-taajuudella, myös Yle Puhe tunnelmoi osan iltaa livenä radiossa. Radion äärellä pitää tosin sitten samalla ilmeisesti seurata lätkä- ja futiskierrostakin.

TinCan, Antonille tehtiin ymmärtääkseni hyvin pieni tähystyoperaatio. Kierukan korjaus on nykyisin melko pieni toimenpide, ja siitä on jo vähän enemmän aikaa kuin haastattelusta ehkä käy ilmi.

Hyvät haastikset, toivottavasti tulee tavaksi nämä ulkomaistenkin ottelijoiden haastattelut. Kuparinen on koko ajan kehittynyt hommassaan, varsin sujuvasti vetää jo. Englantikin on hyvän kuuloista eikä mitään Mika Häkkis -tankeroenglantia. Keep it up!:thumbs:

Hyvät haastikset, toivottavasti tulee tavaksi nämä ulkomaistenkin ottelijoiden haastattelut. Kuparinen on koko ajan kehittynyt hommassaan, varsin sujuvasti vetää jo. Englantikin on hyvän kuuloista eikä mitään Mika Häkkis -tankeroenglantia. Keep it up!:thumbs:

Kiitos! Me yritetään miehet napata tosiaan Cagessakin vielä post fight haastiksiin, kävi otteluissa miten kävi.

En löytänyt mistään mitään infoa pääsikö kaikki painoon??

Jaa olin liian hätäinen. :D

Huomenna huikee päivä. Eka cage ja sit kotiin katsomaan ufc.

Toivottavasti olis paljon jengiä paikalla! Yks mikä ihmetyttää on mainosten puutos. Asun itse Vantaalla missä ottelut käydään enkä ole mitään mainoksia nähnyt. Vantaan sanomissa tais olla joku muutaman sentin kokoinen juttu...

HAHHAH!

Kävelin tänään kaupungilla joskus seiskan jälkeen ja toi Kuivasen vastustaja Reynolds tuli vastaan siinä Ateneumin edessä. No hän oli siinä oma crew seuranaan liikenteessä, oisko ollut abou 5-6 henkilön remmi. Kun toi jengi pamahti mun näkökenttään, niin eka asia minkä näin oli porukan ekana kulkeva valtavan läski tummahipiäinen kaveri joka varjonyrkkeili siinä sateisella jalkakäytävällä oman kävelynsä tahdissa. Olin ihan WTF?-ja pohdin et aika lyhyt perjantai-ilta edessä, jos seiskan jälkeen jo huitoo yksinään tuolla kadulla ja oma nenä saattaa olla aamulla hieman kipiä. Porukan viimisenä tunnistin kuitenkin ton Reynoldsin kun juuri olin kattellut häkkiradion haastista.

Tämähän on siis klassinen mylly-haussa-kikka jonka kaikki on oppineet jo ammoisina yläasteaikoina. Eli laitetaan se pienin/kovaäänisin/dorkin jätkä keihäänkärjeks sinne eteen hakeen sitä vääntöö, kun se itse lauma tulee sieltä perästä. :D

- - - Updated - - -

Ja en mä nyt tietenkään aatellu et ne sitä tekis, mut kuin salamaniskusta tuli tämä old school-asetelma mieleen ;)

Back
Ylös Bottom