Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos ei kumpaakaan pidemmälle kuin harrastelijatasolle vedä, ei ne ole tosiiaan poissulkevia :)
Mää aattelin yrittää harrastaa molempia, vaikka kilpailu onkin mielessä. Ei millään raskis luopua lihankasvatusyrityksistä. Tosin pitää vaan yrittää tehä niin, että harjoittelu enemmänkin tukee päälajia eikä haittaa sitä.

Mää aattelin yrittää harrastaa molempia, vaikka kilpailu onkin mielessä. Ei millään raskis luopua lihankasvatusyrityksistä. Tosin pitää vaan yrittää tehä niin, että harjoittelu enemmänkin tukee päälajia eikä haittaa sitä.

154-senttiselle nyrkkeilijälle siinä onkin jo haastetta :)

Kilpailu molemmissa?

Sain illan naurut varhaisteinien kolmiodraamasta;

Siskonpoika, 10 v. oli ollut sairaana ja koulun jälkeen läksyt oli tuonut luokkakaveri Tiina. Tiina oli kertonut siskonpojalle, että neljäsluokkalaiset esittävät muulle koululle ihan oikean hääjuhlan ja Tiina oli itse ilmoittautunut morsiameksi. Vapaaehtoisia sulhasehdokkaita ei oltu edes kysytty koska Tiina oli ilmoittanut, että siskonpoikani Niko on sulhanen. Opettaja oli kuitenkin tuumannut, että poissaoleva Niko ei välttämättä suostu, joten varasulhanen on Jani.
Nikolle asia oli aivan sama, mitäs tuosta, kyllä hän voisi sulhasta leikkiä kun muutenkin pörrää näitä tyttöjä ympärillä.

Puolisen tuntia Tiinan lähdön jälkeen Jani soitti Nikolle ja kysyi, halusiko hän olla sulhanen vai ei. Niko sanoi, että kyllä hän voi, eihän siinä mitään. Okei.
Tuntia myöhemmin Jani soitti uudelleen ja sanoi, että ”voisitko nyt kuitenkin olla haluamatta, kun hän haluaisi kovasti olla, koska tykkää Tiinasta niin paljon.”

Koska asia oli Nikolle aivan sama, hän soitti Tiinalle ja ilmoitti, että Jani on sulhanen. Tiina oli huutanut puhelimessa suoraa huutoa niin, että siskonikin oli kuullut nuoren naisihmisen kirkuvan, että ”minä en halua mitään Jania, minä haluan sinut!”
Tämä sai Nikon tuskailemaan, että mitä hän sitten Janille sanoo, ollaan kuitenkin kavereitakin. Tiinalta oli tullut tylysti vain ohje, että hän kävelee alttarille Nikon kanssa ja Jani esittäkööt vaikka appiukkoa.

Ilmeisesti vimmastuneen nuoren naisen kirkuminen kävi hermoille, koska Nikoa ei huvittanut enää soittaa Janille vaan oli alkanut näpyttää viestiä. Sisko oli kysynyt pojaltaan, että ”kai sinä nyt ihan nätisti sitten sanot sen asian?”
Niko oli tuhissut; ”En jaksa enää olla ystävällinen. Minä kirjoitan, että Tiina ei halua sinua ja sillä siisti.”

Rankkaa.

*Nimet muutettu varhaisteinien yksityisyyden suojaamiseksi.

TV2 klo 2100 Telkku.com

"Dakar-ralli ajettiin Saharassa vuoteen 2007 asti. Se vaati 60 kuolonuhria ja lukuisia loukkaantumisia. Ari Vatanen voitti kilpailun neljä kertaa"

Täähän on nyt ihan pakko katsoa.

Samaistuin Janiin Fean jutusta. Hänestä kasvaa hieno mies, vähän niinku minusta.

Iltapalaks tästä vähän mussiikkia! :rock:

Ja sitte coveri tosta

Mitä mieltä raati on, kumpi kolahtaa paremmin? Mun mielestä molemmat on kyllä tosi hyviä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taas sä mainostat sitä puluas:D Onko sillä nyt oikeasti jotain väliä mistä noita tv-ohjelmia väijyy...

Totta kai on :D Vituttaa, jos ihmiset käyttää huonompaa jos parempikin on tarjolla. Sama kuin käyttäisi iPhonea.

Nyt alkoi dokkari! Tekstit puuttuu...no niin, ilmestyi.

Te jaksatte täällä jauhaa paskaa, niin tuomitkaa sunnuntain suuri ideani: Löytyykö ravinto-osiosta tilaa ketjulle, jossa keskusteltaisiin kauppojen hyvistä tarjouksista? Eli, jos näet hyvän ruokatarjouksen marketissa, niin ilmoittaisit siitä ketjussa. Tätähän harrastetaan jonkin verran Lidl:n ketjussa, mutta myös muissa kaupoissa niitä tarjouksia on. Luonnollisesti ruokatarjouslöydöt varmaan keskittyisi bodailutyyppisesti alueellisiin rahkatarjouksiin. Eräältä toiselta foorumilta voisi ronskisti lainata myös ketjun "löytösi elintarvikkeiden saralta" -tyyppisen ketjun.

Tuomitkaa ideani suuntaan tai toiseen kuitenkin ennen kuin teen asialle mitään. Ideat saa myös varastaa ja avata ketjut, jos joku kokee sen tarpeelliseksi. Minä menen nukkumaan.

Back
Ylös Bottom