Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun läppäri teki saman ja about yhtä vanha. Nyt ois varmaan viimeistään aika hommata se ulkoinen kovalevy ja vetää kaikki talteen sinne. Tehdä totaalipuhdistus tolle koneelle. Ehkä sillä sais jo vähä lisäaikaa.

Missähän mun ulkoinen kovalevy muuten on...? Ei ole muuton jälkeen näkyny. Kuvat ainakin olis kiva saada talteen..

Täydellisen laiska sunnuntaiaamu mannapuuroineen ja köllöttelyineen. :haart:
Kohta siivoamista ja muutenkin aktivoitumista ihan oikeasti tähän päivään.

Mun läppäri teki saman ja about yhtä vanha. Nyt ois varmaan viimeistään aika hommata se ulkoinen kovalevy ja vetää kaikki talteen sinne. Tehdä totaalipuhdistus tolle koneelle. Ehkä sillä sais jo vähä lisäaikaa.

Hoh, tein samaa elvytystä eilen illalla omalle läppärille. Suht tehokas mylly, mut hidastunu on. Ensin sellaset 5 Gt jynk..eikun siis työjuttuja ulkoselle kovikselle talteen, ajo CCleanerilla ja vielä malwaret päälle. Ja kyllähän sieltä kaikenlaista paskaa löytykin.

Se on muuten nyt pyöräilty yli 5000km tälle kesälle.

Onneksi olkoon, kelpais mullekkin. Onneks sentään 5pv:nä viikossa pääsee kasilta salille.
Oliko hyvä reeni?

Joo kyllä se on hyvä että tuolla salilla on mg-kortti -systeemi, kun sellaset päivystävät salit aukeaa liian myöhään (viikonloppusin) ja menee kiinni liian aikaisin (arkisin ja viikonloppusin).
Oli hyvä reeni. Selälle, epäkkäille ja haukkareille hyvää kyytiä.

No mut nythän säkin vetäset kohta tehokkaan reenin kun oot täs aamun keränny sopivasti pientä kiukkua ;)

Joo kyllä se on hyvä että tuolla salilla on mg-kortti -systeemi, kun sellaset päivystävät salit aukeaa liian myöhään (viikonloppusin) ja menee kiinni liian aikaisin (arkisin ja viikonloppusin).

Meidänkin sali on nykyään 24/7-tyyppinen, ei vaan ole vielä tullut tarvetta mennä iltaysin jälkeen

Yksi lasi viiniä eilen ja olo on nyt kuin ois ämpärillisen juonu. Nice. Ja sit vielä joku jaksaa ihmetellä, että miks ei brenkku maistu.

Onneks ei oo nyt tiedossa enää kenenkää synttäreitä tai muita juhlia, että tarviis lähtee juomaan. Ei nimittäin kiinnosta tuo alkoholinjuonti enää yhtään. Eilinen oli viimenen niitti, vaikka joinki illan aikana vaan 8 olutta.

Tervetuloa kerhoon!

Mä pistin just kiertoon vanhimman läppärin ja nyt mulla on enää kaksi tietokonetta. :( No saa hyvällä omallatunnolla hankkia joskus uutta!

Format c: ja tulee hyvä fiilis ku kaikki vanha paska lähtee! :D

Jeah, selkäsauna saatu ja nyt kiinalaista hakemaan, öriörielämäonlaiffiivapaapäivä!!!

Katoin eka et joku käyny tekee pikkumuutoksia mun makkariin. Suunnilleen samankokoinen makkari ja ikkunakin samalla paikalla. Onko toi parketti vai laminaatti? Mulla on parketti joka on kyllä ehkä aavistuksen tuota tummempi. Samanlainen sänkykin muuten on, mutta mulla ei ole moista sängynpäätyä. Hieno. Pitäis kyllä itellekin hankkia..

Laminaatti on, toi sängynpääty oli mun mielestä turhaan kallista, mut ostin se kuitenkin, toi tyynykin piti erikseen ostaa siihen...

Onneks ei oo nyt tiedossa enää kenenkää synttäreitä tai muita juhlia, että tarviis lähtee juomaan. Ei nimittäin kiinnosta tuo alkoholinjuonti enää yhtään. Eilinen oli viimenen niitti, vaikka joinki illan aikana vaan 8 olutta.

Vähän sama homma täällä. Joskus on kiva vetää oikein kunnon lärvit, mutta nyt parin kuukauden aikana on ollut jotkut pippalot lähes joka viikonloppu, ja hommasta lähtee pikkuhiljaa maku. Varsinkin krapulapäivät ärsyttävät, kun tulee syötyä ohi ruokavalion ja ei saa mitään aikaiseksi.

Back
Ylös Bottom