Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt sä joudut heittää purkit kirjahyllyst roskii :D kieltämättä ideaa pikkuhousuissa. Vois toimiakki. Tiedän, koska itselle on ollut aina helppo kuvitella itsensä pervon asemaan.

Kannattaa aina ensin kvg ennen kun keksii uusia markkinaideoita.

Kaikki tuoteryhmät/Kaikki alueet (Tahdotko kahden naisen pikkuhousut) ... Jos kauniin, himokkaan 26-vuotiaan nuoren naisen käyttämät v. ... 35v kotirouvan käytetyt, ja tuoksuvat pikkuhousut, kuvia myös, missä myynnissä olevat pikkuhousut jalassa, ym kuvia. ... Kuukautistahralisä 25 eur / alushousut

Eiku nyt ku luinki uudelleen niin taitavat ollakki kahdet housut. Pahus! Eli Kriinalla taitaa sittekki olla markkinarako. Kuka on se toinen?

Nyt sä joudut heittää purkit kirjahyllyst roskii :D kieltämättä ideaa pikkuhousuissa. Vois toimiakki. Tiedän, koska itselle on ollut aina helppo kuvitella itsensä pervon asemaan.

Aika oksettavia tuommoset runkkarit.

Pahus! Eli Kriinalla taitaa sittekki olla markkinarako. Kuka on se toinen?

Semmoinen seksikäs punapää.

Vokotti ainakin ostaisi, siitä oon varma.

Koskahan mä raaskin sinne hammaslekuriin mennä. Varmaan ois kohta yleisellä aika edessä, jos olisin silloin varannu ajan ku rupes vihloo. Örgh

Ei vittu sun kanssas. Kohta mä kustannan sut sinne hammaslääkäriin, senkin Andy McCoy.

tumblr_mj1u0kp0hW1qi34nio2_250.gif

BOOM KAH! Muistakaa myös Jimin tuplahaukat 2:10 kohdilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikael Gabriel on kyllä paskinta, hirveintä ja kauheinta mitä suomalaisessa musassa on hetkeen tapahtunut. Kohottaa tuonkin viisun paskuudessaan viidenteen potenssiin.

Mikael Gabriel on kyllä paskinta, hirveintä ja kauheinta mitä suomalaisessa musassa on hetkeen tapahtunut. Kohottaa tuonkin viisun paskuudessaan viidenteen potenssiin.

Se on kyllä täys kehari se jätkä.

Normaalisti maanantait on päiviä muiden joukossa, mutta voi helvetti tänään on taas mennyt sähläämiseksi vähän joka toinen asia. Kunhan saan syötyä, niin avaan kaljan ja paskat nakkaan tämän maailman menosta.

Unirytmi ihan kadoksissa. Aamulla väsyttää ja illalla ei väsytä sitten alkuunkaan. Juurikun on pääsemässä rytmiin jotenkin mukaan niin tulee se ihana viikonloppu ja taas menee rytmi päälaelleen.

Taas se aamuaurinko tähänkin kämppään pilvien takaa vittuilevasti hymyillen paistoi, kun minä heräsin oikean pohkeen suonenvetoon. Ei tästä voi tulla kuin erinomainen päivä :dance:

Back
Ylös Bottom