Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan ja hyvää (tai edes siedettävää) työpäivää itse kullekin! Itellä ei muuten ois kovin rankka päivä, mutta oon buukannu normityöpäivän lisäksi kiirevuoron osa-aikatyöpaikalle. Very lovely.

Wahahaa! Made it this far!!! Pyöreet tuli enkä oo kuollu!!

Niin siis huomenta arvon väki.

Onnea vain, pian saat minut kiinni :D

Voi jessus, onko tänään maanantai? Pitääks mun lähtä töihin? Tänä aamuna kaipaisin kyllä autoa, mulla on nimittäin reidet niin kipeet ja tukossa että 20min kävely joka odottaa työmatkalla ei kiinnostas juuri yhtään.. Äh, onneksi läski voi aina pyöriä paikalle. Antaisko joku alkuvauhdin?

Huomenta. Tänään rintaa ja ojentajaa. Siitä on tullu inhokin sijaan yks mukavimmista treeneistä, kun on lähteny vähän kehittymään. Paskaa se nyt on silti, penkistä pitäis nousta vähintään 200kg ja rintalihakset sais olla levossa semmoset tiiliskiven paksuset. Mutta ei.

Jos ei tuo katsastussetä nyt laita hyväksyttyä leimaa tuolle autolle niin mä potkasen sitä sääreen. Tai alan itkemään.
^ Mulla kun meni tuossa kuukausi sitten auto katsastuksesta heittämällä läpi olin niin hämmentynyt, että katsastussetä joutui toistamaan ja epäuskoisen ilmeeni nähdessään vielä pahoitteli, että "nyt vain pääsi käymään näin." :D

Ihanaa maanantaita! Auto sai leimansa ja minä lähden tekemään töitä palkattomasti. :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Työt numero yksi ohi. Välipalaa ja sitten työt numero kaksi. Vähä ärsyttää ku epäilen et huomenna en ehdi brassitreeneihin, aion kyllä tehdä kaikkeni että ehtisin. Ois kiva.

Back
Ylös Bottom