Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon 67-kilonen tällä hetkellä. Tai ollu jo jonkun aikaa. Pidetään tätä tässä ja talvella sitte ehkä vähä tiputusta. Jos siltä tuntuu. Muuttuu nää reenijututki aika lailla ni en tiiä mitä kropassa tapahtuu.

Mä oon 67-kilonen tällä hetkellä. Tai ollu jo jonkun aikaa. Pidetään tätä tässä ja talvella sitte ehkä vähä tiputusta. Jos siltä tuntuu. Muuttuu nää reenijututki aika lailla ni en tiiä mitä kropassa tapahtuu.

Himmee potari. Ite nyt 57. Kun kerran gallup meneillään.

Oot vaan niin hujoppi. Ja rasvatonna näyttää kovemmalta höhöö. No kyllä sunkii selästä reeni näkyy. Eipä lähetä suomalaiseen nöyristelyyn hö. Be a woman god dammit!

Oot vaan niin hujoppi. Ja rasvatonna näyttää kovemmalta höhöö. No kyllä sunkii selästä reeni näkyy. Eipä lähetä suomalaiseen nöyristelyyn hö. Be a woman god dammit!

No selästäni tykkään kyllä! Sinne sitä matskua mahtuiski oikeen urakalla ja sitä on mahottoman mukava reenata. Käden lihakset tosi pitkänmalliset, joten paksuuden saaminen on melkosen työn takana. Mut katotaa ny mitä alkaa tapahtua :)

Miten ne muuttuu? Mielenkiinto heräs.

EDIT: ^ tossahan se tulikin.

No hauiskääntö onki tylsää. Itekki varmaan touhuis jotain kamppailuhässäkkää jos aikaa olis enee.

Oikeastaan sali jää entistä vähemmälle, kaks reeniä viikkoon. Rupeen pyjamasankariksi ja hikoilen tatamilla senkin edestä sitte. Vastapainoksi käyn uiskentelemassa. Ei huvita enää veivata hauiskääntöjä.
Meinaatko ryhtyä? Tuo on hieno uutinen.

Jaa mikäs galluppi täällä on menossa, 177,5 cm ja vaaka näytti tänään salin pukkarissa boxereissa ja sukissa 73,7 kg. Vielä olis lihottava 1,3 kg tän vuoden aikana että välitavote ois saavutettu, en usko että tuottaa ongelmia :)

Pysykää vosut hoikkina ja siroina ja lopettakkee se lihan pakkaaminen muualle kuin ostoskoriin, niin minä lupaan juoda enemmä kaljaa.

Kun paino kävi tuolla 88kg pintaan, ja pudotin siitä 8kg pois, niin täytyy myöntää, että elämä helpottui. Oli helpompi kävellä reissatessa pitkin kaupunkia, kun ei ollut 8kg reppua mukana koko aikaa. Rappusista puhumattkaaan. Oli sen verran rasvainen ja raskas kokemus, että unohdan bulkkailut tästä eteenpäin, ja pysyn höyhensarjalaisena.

Luontovartti esittää: Villi Hapsiainen eli Aavikkokynsikäs omassa elinympäristössään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eihän se paino merkkaa. Savolainen tais painaa 1993 95 kiloa vai miten se oli, lihasta oli niin että kipiää otti katsominenkin.

Miehen pitää painaa 100kg ollakseen mies, paskanmarjat. Raskassarja alkaa 90 kilosta ja kevyemmissäkin on miehiä ;)

Hah, kappas kipposta, toisinaan kato tulee elämää ilman pakkista ( voitko uskoa? ). Fillarilla suhasin tänään vajaa viisi tuntia kö oli niin mahtava keli, formuloille piti palata takaisin. Ny kuitenkin ehtii taas salireeniäkin harrastamaan, pelasin yhden kauden jenkkifutista ja olihan se rankkaa. Palautuminen eritoten ei ollu enää niinkö parikymppisellä. Ai hitsi mää oon vanaha :D

Sinä se oot varmaan yhtä kankea juro kö aina ennenkin, väistelet kaikkia ihmiskontakteja kuin Matrixin Neo konsanaan?

Mä en usko elämään ilman pakkista kun ei sellaista vaan yksinkertaisesti voi olla (vai voisiko)?

Mitä mitä, jenkkifutista typy alkanu pelaamaan? Ite olin salihommista puolisen vuotta ulkona kun välilevy pullahti ja paino vasemman käden hermot sekasin. Nyt kesällä vasta päässy taas treenin makuun, tuntuu hyvältä. Vaan tuntuupa se vanhuus muutenkin kuin välilevyjen pasahteluna, ei ole palautuminen helppoa ei :D

Aikalailla samanlainen juro joo. Mutta usko tai älä niin oon minä välistä yrittäny vähän tulla ulos kuorestani, mutta hyvin ei ole menny nekään joten taitaa olla parempi että pysyykin tällasenä :D Eipähän ainakaan tulis sanomista.

Back
Ylös Bottom