Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä on ilmeisesti muutama vuosikymmen aikaa kun teit noita esitanssijan hommia?
Mä oon 67-kilonen tällä hetkellä. Tai ollu jo jonkun aikaa. Pidetään tätä tässä ja talvella sitte ehkä vähä tiputusta. Jos siltä tuntuu. Muuttuu nää reenijututki aika lailla ni en tiiä mitä kropassa tapahtuu.
Himmee potari. Ite nyt 57. Kun kerran gallup meneillään.
Oot vaan niin hujoppi. Ja rasvatonna näyttää kovemmalta höhöö. No kyllä sunkii selästä reeni näkyy. Eipä lähetä suomalaiseen nöyristelyyn hö. Be a woman god dammit!

Dodii perkele! Alakaa akka takoa lihhoo!
Njääh, tv:n tarjonta..
Mä oon 67-kilonen tällä hetkellä. Tai ollu jo jonkun aikaa. Pidetään tätä tässä ja talvella sitte ehkä vähä tiputusta. Jos siltä tuntuu. Muuttuu nää reenijututki aika lailla ni en tiiä mitä kropassa tapahtuu.
Meinaatko ryhtyä? Tuo on hieno uutinen.Oikeastaan sali jää entistä vähemmälle, kaks reeniä viikkoon. Rupeen pyjamasankariksi ja hikoilen tatamilla senkin edestä sitte. Vastapainoksi käyn uiskentelemassa. Ei huvita enää veivata hauiskääntöjä.
Meinaatko ryhtyä? Tuo on hieno uutinen.

Hah, kappas kipposta, toisinaan kato tulee elämää ilman pakkista ( voitko uskoa? ). Fillarilla suhasin tänään vajaa viisi tuntia kö oli niin mahtava keli, formuloille piti palata takaisin. Ny kuitenkin ehtii taas salireeniäkin harrastamaan, pelasin yhden kauden jenkkifutista ja olihan se rankkaa. Palautuminen eritoten ei ollu enää niinkö parikymppisellä. Ai hitsi mää oon vanaha :D
Sinä se oot varmaan yhtä kankea juro kö aina ennenkin, väistelet kaikkia ihmiskontakteja kuin Matrixin Neo konsanaan?