Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä vain :D Täällä on hyvä bilettää, ei tarvitse miettiä mitään kännitappeluita tai muuta sähellystä. Naiset on pirun kuumia (ja vaikeasti lähestyttäviä jos ei puhu koreaa tai satu englantia ymmärtävä tapaus kohdalle), alkoholi halpaa ja sitä saa vaikka kellon ympäri tuhansista pienistä ruokakaupoista. Melkein kaikkialla saa polttaa ja jos väsyttää niin voi mennä vaikka mäkkiin nukkumaan. Niin ne korealaisetkin tekee kun odottelevat metron aukeamista joinain öinä :D

Jahas, ootappa siinä missä seisot, niin lähen tästä ihan just. Kieli ei ole ongelma, mul o letkeät lanteet.

Soulissa, oltiin tällä kertaa Gagnamin kaupungiosassa bilettämässä. Tiedät varmaan sen yhden laulun, kertoo näistä paikoista :rolleyes:

Siinä eteläisemmässä.

Jooh, täällä ei tarvitse pelätä ryöstöjä tai mitään muutakaan. Jengi nukkuu kadulla, ravintoloissa tai metrossa eikä kukaan häiritse tai ryöstä. Yksi ranskalainen tyttö oli nukahtanut matkalla kotiin eilen ja veti sitten sen kolmisen tuntia ympyrää metrossa. Ihan rauhassa sai nukkua :D

Saisi Suomessa ottaa mallia. Odoteltiin dösää Kampin kaukoliikenneterminaalissa kovan bileyön jälkeen, ja kun joku nukahti penkille niin eiköhän vartija tullut tökkimään hereille ja heitti melkein jätkän ulos.

Sain aika hiljaisia ja pitkiä katseita kun Moskovassa eräässä yökerhossa kysyin paikalliselta hepulta, että millos tää menee kiinni. Siellä ei oikeen tunneta käsitettä pilkku.

Ai niin, siellä samaisessa yökerhossa oli n. kymmenen typyä esitanssijoina asuna pelkät pikkustringit. Eikä se ees ollu mikään räkäinen tissibaari. Kyllä ne neuvostoveljet vaan osaa :D

Siitä on ilmeisesti muutama vuosikymmen aikaa kun teit noita esitanssijan hommia?

Oli suhteellisen hikinen sunnuntai, pitäis varmaan hankkia jotain vähän järkevämpiä harrastuksia.

Huh, kyllä se on luovuttava näistä nyky-yhteiskunnan hikisistä loimista. Ajattelin vain kertoa, kun tiiän että usealla täällä varmasti kiinnostaa onko mulla vaatteet päällä vai ei.

Itekki sain reenailla melkeen koko reenin ihan yksinään salilla. Perkeleen polvi rupes vittuilemaan kyykkyä tehdessä jossain toisessa sarjassa ja oli vielä 3 sarjaa jälellä. En antanut kivun häiritä vaan tein kaikki sarjat kiltissti loppuun ja reeni jatkui muilla metkuilla. Eipä nuo kivut yleensä mitään rajota, jos niille ei anna valtaa. Pari kertaa on joutunu kipujen takia vähä miettimään ku selkä on ollu niin kipee, että ei oo pystyny kunnolla kävelee tai rintalasta on ollu niin jumissa, että dippiä tehdessä henki salpaantuu.

Mutta eipä siinä, pikkuhiljaa varmaan rupee pukkaamaan sunnuntaimasennusta, mutta siitäkin selvitään! Onhan kohta sentään taas viikonloppu. Nyt lenkille!

btw. semmonen 16 viikkoo jouluun.

Pöytäkoneella näemmä pääsi, autologin päällä.

Mikäköhän mun passu on, pyyhkiytyny siinä missä kaveritkin. :(

ei pitäis suuttua niin kovin..

Illallinen valmistuu
sizzling-bacon-cinemagraph.gif

Mitäs Pelixandralle kuuluu? Sua ei ole paljoa näkyny sen jälkeen kun aloit jonkun urhon morsiameksi :D

Hah, kappas kipposta, toisinaan kato tulee elämää ilman pakkista ( voitko uskoa? ). Fillarilla suhasin tänään vajaa viisi tuntia kö oli niin mahtava keli, formuloille piti palata takaisin. Ny kuitenkin ehtii taas salireeniäkin harrastamaan, pelasin yhden kauden jenkkifutista ja olihan se rankkaa. Palautuminen eritoten ei ollu enää niinkö parikymppisellä. Ai hitsi mää oon vanaha :D

Sinä se oot varmaan yhtä kankea juro kö aina ennenkin, väistelet kaikkia ihmiskontakteja kuin Matrixin Neo konsanaan?

Ei saatana... Täs oon jo jonkun aikaa lisäilly kulutusta (lähinnä salilla) ja hieman tiukentanu syömistäkin ja vähän on alkanu sopivassa varjossa vatsapalan nurkkaakin etäisesti erottumaan. Kävin sit tänään puntarilla ja jotain sellasta 88-90 kg odottelin...

ja vitut! :lol2:

Liitteet

• läski.webp
    läski.webp
    30,7 KB · Katsottu: 303
Pöytäkoneella näemmä pääsi, autologin päällä.

Mikäköhän mun passu on, pyyhkiytyny siinä missä kaveritkin. :(

ei pitäis suuttua niin kovin..
But who is this madafakin gentleman?!? Het rupes soimaan päässä...

Ei saatana... Täs oon jo jonkun aikaa lisäilly kulutusta (lähinnä salilla) ja hieman tiukentanu syömistäkin ja vähän on alkanu sopivassa varjossa vatsapalan nurkkaakin etäisesti erottumaan. Kävin sit tänään puntarilla ja jotain sellasta 88-90 kg odottelin...

ja vitut! :lol2:

Potra poika :D

:D joo on onnistuttu olemaan ruoka-aikaan kotona!

Mut nyt se suunta muuttuu. Mä pystyn siihen! I´m a doer! :D

meitsillä pyörii edelleen 101-102 kiloo paino vaikka oon ollu onnistuneella dieetillä ny reilut 6 viikkoo. Ei oo tullu kilookaan paino alas. :) Mutta onneks tuli otettua ympärysmittoja ja niiden muutos lohduttaakin enempi sekä peilikuva..oli nimittäin pitkä totaalitauko treenistä ja alko treenit samaan aikaan dieetin kans ja lihasmuisti näköjään wörkkii kivasti..

Back
Ylös Bottom