Mä en tienny et se biisi kertoo ylipäänsä mistään mitään :D
Se on yhteiskunnallinen kannanotto rikkaiden elämäntapoja kohtaan. Yllättävää, eikö? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en tienny et se biisi kertoo ylipäänsä mistään mitään :D

Waaaau, sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä -efekti tuli![]()
Kyllä vain :D Täällä on hyvä bilettää, ei tarvitse miettiä mitään kännitappeluita tai muuta sähellystä. Naiset on pirun kuumia (ja vaikeasti lähestyttäviä jos ei puhu koreaa tai satu englantia ymmärtävä tapaus kohdalle), alkoholi halpaa ja sitä saa vaikka kellon ympäri tuhansista pienistä ruokakaupoista. Melkein kaikkialla saa polttaa ja jos väsyttää niin voi mennä vaikka mäkkiin nukkumaan. Niin ne korealaisetkin tekee kun odottelevat metron aukeamista joinain öinä :D
Soulissa, oltiin tällä kertaa Gagnamin kaupungiosassa bilettämässä. Tiedät varmaan sen yhden laulun, kertoo näistä paikoista
Siinä eteläisemmässä.
Jooh, täällä ei tarvitse pelätä ryöstöjä tai mitään muutakaan. Jengi nukkuu kadulla, ravintoloissa tai metrossa eikä kukaan häiritse tai ryöstä. Yksi ranskalainen tyttö oli nukahtanut matkalla kotiin eilen ja veti sitten sen kolmisen tuntia ympyrää metrossa. Ihan rauhassa sai nukkua :D
Waaaau, sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä -efekti tuli![]()
Sain aika hiljaisia ja pitkiä katseita kun Moskovassa eräässä yökerhossa kysyin paikalliselta hepulta, että millos tää menee kiinni. Siellä ei oikeen tunneta käsitettä pilkku.
Ai niin, siellä samaisessa yökerhossa oli n. kymmenen typyä esitanssijoina asuna pelkät pikkustringit. Eikä se ees ollu mikään räkäinen tissibaari. Kyllä ne neuvostoveljet vaan osaa :D
Pakko kysyy onko tästä leffasta? :D (Kohdasta 2:56)
[video=youtube_share;JS6Wq7h3xPc]http://youtu.be/JS6Wq7h3xPc?t=2m58s[/video]
Mitäs Pelixandralle kuuluu? Sua ei ole paljoa näkyny sen jälkeen kun aloit jonkun urhon morsiameksi :D
But who is this madafakin gentleman?!? Het rupes soimaan päässä...Pöytäkoneella näemmä pääsi, autologin päällä.
Mikäköhän mun passu on, pyyhkiytyny siinä missä kaveritkin. :(
ei pitäis suuttua niin kovin..
Ei saatana... Täs oon jo jonkun aikaa lisäilly kulutusta (lähinnä salilla) ja hieman tiukentanu syömistäkin ja vähän on alkanu sopivassa varjossa vatsapalan nurkkaakin etäisesti erottumaan. Kävin sit tänään puntarilla ja jotain sellasta 88-90 kg odottelin...
ja vitut! :lol2:
Potra poika :D
:D joo on onnistuttu olemaan ruoka-aikaan kotona!
Mut nyt se suunta muuttuu. Mä pystyn siihen! I´m a doer! :D
Mutta onneks tuli otettua ympärysmittoja ja niiden muutos lohduttaakin enempi sekä peilikuva..oli nimittäin pitkä totaalitauko treenistä ja alko treenit samaan aikaan dieetin kans ja lihasmuisti näköjään wörkkii kivasti..