Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Möh, itse siis noustava. Yritän ensi kerralla olla nopeammin aktiivinen.

Olis töhötettävää tälle päivälle, mutta hiukka löysää tää käynnistyminen.

Siis oikeesti, keitäkkö vaan yhen kupin kerrallaan sumppia? Vai onko sun kuppisi yhden kahvepannun kokoinen ;)

Joo, keitän tuommoisen 3dl kerrallaan. Johtuu siitä, että minun kahvinkeitin on perseestä, ja tuntuu, kuin siinä kestäisi kahvi vähemmän aikaa lämpimänä kuin kupissa :D

onhan se mukava juttu, että paikat alkaa olla nyt reenikunnossa :) himmailu ei kyä sovi mulle ei sitten yhtään.

Mitäs Pelixandralle kuuluu? Sua ei ole paljoa näkyny sen jälkeen kun aloit jonkun urhon morsiameksi :D

Kai se pitäis toinen aamupalakin syödä vai vetäiskö jo lounaan..?

Serrano-kinkku on kyllä ihanaaaaa... :kuola: Tänään pitäisi siivota ja suunnitella työjuttuja. Asiat kuitenkin tärkeysjärjestykseen. Simpsonit töllöstä.

Serrano on perkeleen kovista. Suomessa vaan helkkarin kallista. Hollannissa tuli otettua aina joka kauppareissulla paketti mukaan. Sen suolan määrän huomasi aika hyvin, kun oli 70g vetänyt yhdeltä istumalta :D

Serrano on perkeleen kovista. Suomessa vaan helkkarin kallista. Hollannissa tuli otettua aina joka kauppareissulla paketti mukaan. Sen suolan määrän huomasi aika hyvin, kun oli 70g vetänyt yhdeltä istumalta :D

Lidlistä kannan tota serranoa. 100g paketti tais olla jotain 2e paikkeilla tarjouksessa. Aika jees. Eilen illalla piti oikein huokasta, että miten nää kuolleet elukat voikin maistua näin helvetin hyvältä!

Eilen illalla piti oikein huokasta, että miten nää kuolleet elukat voikin maistua näin helvetin hyvältä!

Ja sitten jotkut vielä ihmettelee mitä minä sitten syön kun en hedelmistä ja salaateistakaan pidä..? Moon lihansyöjä!

Liha, hyvää :kuola:

Ja sitten jotkut vielä ihmettelee mitä minä sitten syön kun en hedelmistä ja salaateistakaan pidä..? Moon lihansyöjä!

Liha, hyvää :kuola:

Mä tykkään kyllä hedelmistäkin, mutta kyllä mä oon aika monta henkistä orgasmia saanut hyvän pihvin äärellä.

Lidlistä kannan tota serranoa. 100g paketti tais olla jotain 2e paikkeilla tarjouksessa. Aika jees. Eilen illalla piti oikein huokasta, että miten nää kuolleet elukat voikin maistua näin helvetin hyvältä!

Oho, ei ollenkaan sitten paha. Pitääkin tutkailla, missä on lähin Lidl.

Äidin ja tyttären yhteiset harrastukset: paskakärpäsen metsästys. Tuossa taannoin käytiin hengailemassa äiteen kans Kurikan hautausmaalla.

Aamukahvit pihalla auringossa, timangia.

Arvostan. Meikällä ei ole vielä parvekkeella kalusteita, niin en voi siellä istuskella, mutta seisoskelu on erittäin mukavaa, kun parvekkeelle paistaa koko päivän aurinko. Juuri nappiin suunnattu tämä kämppä.

Mä näytän Derrickiltä tällä hetkellä näiden silmäpussieni kanssa...

horst_tappert_reference.webp

Back
Ylös Bottom