Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Taitaa Sveitsissä olla aika paljon enemmän mamuja kuin Suomessa, myös Lähi-idästä ja Afrikasta. Toki ainakin nykyään heillä on paljon fiksumpaa mamupolitiikkaa.

Itseäni on monesti ihmetyttänyt se, että monet lähtevät täältä, koska mamut vituttavat ja jättävät sitten omat vanhempansa ja läheisensä rappeutuvaan Suomeen pärjäämään omillaan.

Itseäni on monesti ihmetyttänyt se, että monet lähtevät täältä, koska mamut vituttavat ja jättävät sitten omat vanhempansa ja läheisensä rappeutuvaan Suomeen pärjäämään omillaan.

Monet lähtevät maasta mamujen takia? Rappeutuva Suomi? Näetkö tulevaisuuteen vai mitä ihmettä? :D

Monet lähtevät maasta mamujen takia? Rappeutuva Suomi? Näetkö tulevaisuuteen vai mitä ihmettä? :D

No pitkin internettiä uhotaan, että lähetään Suomesta, koska mamut ja verotus. Ja kyllähän Suomi tässä pikkuhiljaa "rappeutuu" ja näivettyy, kun työtä tekeviä ja koulutettuja suomalaisia muuttaa pois ja tilalle tulee ei-niin-hyödyllisiä mamuja.

No pitkin internettiä uhotaan, että lähetään Suomesta, koska mamut ja verotus. Ja kyllähän Suomi tässä pikkuhiljaa "rappeutuu" ja näivettyy, kun työtä tekeviä ja koulutettuja suomalaisia muuttaa pois ja tilalle tulee ei-niin-hyödyllisiä mamuja.

Oolraitti, luulin vaan, että mielestäsi tilanne on jo tällä hetkellä tuollainen. Kyllähän tuollainen skenaario on periaatteessa mahdollinen. Tällä hetkellä Suomen vientiteollisuus on ehkä historiansa suurimmassa murroksessa. Ennen niin vakaat tukijalat, kuin esim. metsä- ja elektroniikkateollisuus ovat kovaa vauhtia alasajossa, globaalit konepajayhtiöt massairtisanovat työntekijöitä. Kunnallisella puolella 50 000 työpaikkaa on liipasimella lähivuosina jne. Tässä tilanteessa ei todellakaan pysytä ottamaan lisää muslimeita elätettäväksi.

Itse kuulun siihen joukkoon, joka suunnittelee lähtemistä. En tiedä aikataulusta tarkemmin ja asia on muutenkin vielä pohdinta-asteella. Käyn nyt ensiksi ainakin tuon vanhempieni ja heidän vanhempiensa minulle veroina kustantaman koulutuksen loppuun.

Suomessa on vajaa parisataatuhatta ulkomaalaista ja te ootte jo muuttamassa karkuun? No vittu LOL :D

- - - Updated - - -

"Vitun nuoret neekerimiehet kun jättävät kotimaansa ja perheensä pulaan ja lähtevät karkuun".. onko tuttu virsi? Ja nyt te meinaatte tehdä itse ihan samaa? No vittu LOL x 2 :D

- - - Updated - - -

Pitkään on jo tuntunut siltä, että minun pitäisi yrittää tehdä näiden asioiden eteen jotain muutakin, kuin vain möykätä täällä jonkun proxyn takana olevan somalineekerintrollin kanssa.

Muslimien maahanmuuton rajoittamisella on selkeästi kansan tuki takana, kuten useat eri gallupit ja PS:n/Halla-ahon äänivyöry viime vaaleissa ovat todistaneet.

Niinpä päätin ottaa ensimmäisen askeleen tekojen suuntaan ja liittyä Suomen Sisuun. Katsotaan pystynkö olemaan avuksi taistelussa hyvän asian puolesta. Minulla on kuitenkin yritysmaailmassa korkeassa asemassa olevia kontakteja laajalti jo vuosien ajalta ja epävirallisissa keskusteluissa nämäkin herrasmiehet ovat asioista samaa mieltä. Jos ei muuta niin ainakin saa vapaa-aikaa kulutettua fiksummin kuin tällä hetkellä.

Islamisoituminen on pysäytettävä, ennen kuin tilanne eskaloituu samaan pisteeseen kuin monissa Euroopan maissa on käynyt. Jo pelkästään Suomen erittäin synkkien talousnäkymien kannalta epäkelvon maahanmuuttaja-aineksen hyyssäämisen on loputtava.

Onnea pitkälle ja pomppuiselle valitsemallesi tielle :)

Tuosta sun viestistä jäi ehkä eniten mieleen tämä:

Jos ei muuta niin ainakin saa vapaa-aikaa kulutettua fiksummin kuin tällä hetkellä.

Anteeksi suora mielipiteeni, mutta tää on jo aika säälittävää. Tähänkö sun elämä nyt sitten kulminoituu? Päivät töissä ja illat taistelussa valkoisen Suomen puolesta. Noh, mikä ikinä sun venettä keinuttaa..

Mä sentään aion mennä ulkomaille töihin, menestyä siellä ja elättää itseni, en mennä muiden riesaksi ja tuoda synnyinmaani paskoja puolia mukanani. Ei voi sanoa samaa kaikista tänne tulevista kultamunista.

Norjassa tehtiin laskelmia siitä kuinka paljon eri maista tulevat maahanmuuttajat aiheuttavat kustannuksia Norjalle. Enkä nyt puhu työperäisestä maahanmuutosta. 70 kiloisen somalin (keskimääräinen) hintalappu oli vielä puolet kullan hinnasta.

Niin ja lisäisin vielä, jotta maahanmuuttopolitiikka ei ole ainoa eikä suurin niistä syistä jotka saavat suunnittelemaan muuttohommia.

Suomessa on vajaa parisataatuhatta ulkomaalaista ja te ootte jo muuttamassa karkuun? No vittu LOL :D

"Vitun nuoret neekerimiehet kun jättävät kotimaansa ja perheensä pulaan ja lähtevät karkuun".. onko tuttu virsi? Ja nyt te meinaatte tehdä itse ihan samaa? No vittu LOL x 2 :D

Te? Moniko tässä ketjussa on ilmoittanut lähtevänsä maasta maahanmuuttajien takia?

Onnea pitkälle ja pomppuiselle valitsemallesi tielle :)

Olet itsekin sanonut, ettei ole mitään hyötyä kiukutella pelkästään tässä ketjussa, joten yritetään nyt jotain muutakin.

Tuosta sun viestistä jäi ehkä eniten mieleen tämä:
Anteeksi suora mielipiteeni, mutta tää on jo aika säälittävää. Tähänkö sun elämä nyt sitten kulminoituu? Päivät töissä ja illat taistelussa valkoisen Suomen puolesta. Noh, mikä ikinä sun venettä keinuttaa..

Säälittävää tai ei, mielipidekysymys. Koen asian tärkeänä ja motivoivana, joten harrastus siinä missä mikä tahansa muu järjestötoiminta. Olen muutenkin ollut pitkään sitä mieltä, ettei yli 35-vuotiaaksi kannata elää, joten tässä on vielä pari vuotta hyvää aikaa.

.....

..

Nyt 200 000 5 vuoden päästä miljoona JOS Suomea ei ole imetty kuiviin siihen mennessä tai kamelikuskeille ei löydy vielä parempaa paikkaa :) Jos jotain kiinnostaa niin netistä löytyy varmaankin linkki selvitykseen jossa vertailtiin ulkomaalaisien ja Suomalaisten perhekokoja ja taisipa tuossa olla laskelmakin kuinka kauan menee ennen kuin ´Suomessa syntyy neekereitä ym paskasakkia enemmän kuin valkoihoisia Suomalaisia.

Onko joku koskaan kuullut lähi-idästä tai afrikasta peräisin olevasta maahanmuuttajasta, joka olisi edennyt kaupallisella alalla merkittäviin tehtäviin?

Jos sellainen on niin kertokaa ihmeessä. En ole koskaan edes kuullut moisesta.

Onko joku koskaan kuullut lähi-idästä tai afrikasta peräisin olevasta maahanmuuttajasta, joka olisi edennyt kaupallisella alalla merkittäviin tehtäviin?

Etenemiseste, koska rasismi?

Tällä sivulla kolme eri käyttäjää.

edit. siis edellisellä sivulla.

Niin siis yksi joka sanoi katelleensa kämppää Sveitsistä, muttei suoraan sanonut syytä ja mun: "Niin ja lisäisin vielä, jotta maahanmuuttopolitiikka ei ole ainoa eikä suurin niistä syistä jotka saavat suunnittelemaan muuttohommia." Eli lues nyt uusiks.

Ostopäällikkö hedelmä-vihannes alalla. Vastaa banaanin ostoista.

edit. Ja niin olenhan mä kuullut huhua Afrikkalaisesta lääkäristä joka toimii itä-Helsingissä. Ja siis sen lääkärin toiminta voitanee laskea kaupalliseksi, koska hoitaa mummoja liukuhihnatahtiin sävellyksellä: "Ei ma tieta, otta aspiri uksi ja purana kaksit - jo se kiput jatkut sa tule takas"

edit. Ja niin olenhan mä kuullut huhua Afrikkalaisesta lääkäristä joka toimii itä-Helsingissä. Ja siis sen lääkärin toiminta voitanee laskea kaupalliseksi, koska hoitaa mummoja liukuhihnatahtiin sävellyksellä: "Ei ma tieta, otta aspiri uksi ja purana kaksit - jo se kiput jatkut sa tule takas"

En tiiä onko sama kaveri joka oli mua tutkimassa, mutta se osas ainaki iha sujuvaa suomea.

Ostopäällikkö hedelmä-vihannes alalla. Vastaa banaanin ostoista.

Kuvittele, se Afrikkalainen lääkäri on ilmeisesti pätevämpi kuin moni muu Suomalainen.

"Vittuku noi mamut ei tee töitä"
"Vittuku mamut vie meijän duunit"

Mikään ei riitä.

En tiiä onko sama kaveri joka oli mua tutkimassa, mutta se osas ainaki iha sujuvaa suomea.
Oli sama kaveri tai ei. Junttisuomalainen kun laitetaan asiakkaaksi niin ei edes haluta ymmärtää jos jokainen sanan päätemuoto ei mene oikein.

Jälkimmäisestä ei ole pelkoa ainakaan muslimimamujen kohdalla. Milloin täällä on muuten valitettu siitä, että mamut vie meidän duunit? Voit varmaan näyttää ne postit, joissa ko. asiaa on kritisoitu.

Kuvittele, se Afrikkalainen lääkäri on ilmeisesti pätevämpi kuin moni muu Suomalainen.

Mikään ei riitä.

Oli sama kaveri tai ei. Junttisuomalainen kun laitetaan asiakkaaksi niin ei edes haluta ymmärtää jos jokainen sanan päätemuoto ei mene oikein.

Eipä se pätevämpi ole ollut. Tietty se olikin n. 10 vuotta sitten tämä keissi. Ja jos Afrikakkalaista taustaa oleva lääkäri puhuu hyvää suomea, on hän jo todennäköisimmin suomalainen. Minä puhuin maahanmuuttajasta - joka siis EI osannut suomea kunnolla. Joten älä tee musta rasistia, koska mua ei ihonväri kiinnosta.

edit. esim. eilen Musta Barbaari oli uutisissa ja ei mulla semmosta ukkoa vastaan ole mitään. Puhuu suomea ja ymmärtää huumoria - varsinkin "naapuri huumoria".

Tällä sivulla kolme eri käyttäjää.

edit. siis edellisellä sivulla.

Olen aina tiennyt et olet säälittävän naivi jätkä mutta vielä tyhmäkin. Missä kohtaa kirjotin että olen lähdössä jonnekkin karkuun? Kai niitä kämppiä saa maailmalta katsella jos haluaa. Ja onhan se kiva et on joku paikka mihin joskus mahdollisesti eläkeikäisenä muuttaa. En mä ainakaan meinaa jäädä katsomaan sitä touhua kun suomi on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villissä lännessä, siinä vaiheessa voi olla ihan kiva kun on mesta mihin voi hävitä oli se sitten sveitsissä tai vaikka suomen lapissa.

Back
Ylös Bottom