Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tä kysymys liittyy kyllä enemmän youtubeen eikä suhun, mut annetaan nyt mennä. Eli siis osaatko sanoa mistä johtuu toi juutuupin latausnopeuden suuri vaihtelu? Itellä on käytössä joku (3v vanha) saunalahden nettitikku. En nyt muista paljonko se nopeus oli, mutta alunperin hommasin sen halvimman oiskohan puol megaa, ja nykyään lienee 1-2 megaa kun ne sitä nopeutta ajoittain lisää vanhoille asiakkaille.
Ongelmana on siis se, että koko kolmen vuoden aikana joka ikinen gymlogi on niin saatanan hidas et sitä pystyy kattoon max pari minsaa kerrallaan, jonka jälkeen taas lataillaan. Sit taas kun joku linkkaa jonku helvetin koira skeittilaudalla-videon faceen, ni se pärähtää samantien käyntiin ja voi kattoo suoraan loppuun riippumatta pituudesta.
Eli onko gymlogeissa jokin isompi reso tms säätö jonka olet sinne valinnut? Vai mistäköhän johtuu?
Done, ilmoittakaa jos tulee uusia ko. ketjuun.
Done, ilmoittakaa jos tulee uusia ko. ketjuun.

Karkit, koska niitä on niin monenlaisia ja valinnan varaa on.Jos on pakko valita, niin sipsit vai irtokarkit? Perusteluja valinnalle?
Heti kun oon jossain syrjemmässä.Osaatko sanoa suunnilleen, milloin olisit menossa kuvaamaan niitä avaruuskuvia? Oon tässä viimepäivinä niitä ihaillut, on ne vaan niin upeita. Sanoit jotain, että ei riitä mikään 50 kilometriä lähimpään kaupunkiin valosaasteen takia. Lauantaina kun olin tulossa yöllä kotiin niin pysähyin vähän syrjempään yhelle aukealle ja kyllä se taivas ja tähdet näky todella hyvin, aattelin että mikäs se tässä olis kun alkais kuvaamaan vaan. Tosin lähimpään kaupunkiin matkaa noin 100 kilsaa, tuppukyliä on 50 km säteellä useita. Tosin tietty se varmaan vaikuttaa kameran kanssa ihan eri lailla kuin silmillä katellessa :D