Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tä kysymys liittyy kyllä enemmän youtubeen eikä suhun, mut annetaan nyt mennä. Eli siis osaatko sanoa mistä johtuu toi juutuupin latausnopeuden suuri vaihtelu? Itellä on käytössä joku (3v vanha) saunalahden nettitikku. En nyt muista paljonko se nopeus oli, mutta alunperin hommasin sen halvimman oiskohan puol megaa, ja nykyään lienee 1-2 megaa kun ne sitä nopeutta ajoittain lisää vanhoille asiakkaille.

Ongelmana on siis se, että koko kolmen vuoden aikana joka ikinen gymlogi on niin saatanan hidas et sitä pystyy kattoon max pari minsaa kerrallaan, jonka jälkeen taas lataillaan. Sit taas kun joku linkkaa jonku helvetin koira skeittilaudalla-videon faceen, ni se pärähtää samantien käyntiin ja voi kattoo suoraan loppuun riippumatta pituudesta.

Eli onko gymlogeissa jokin isompi reso tms säätö jonka olet sinne valinnut? Vai mistäköhän johtuu?

Ainoa asia, joka tulee mieleen on se, että nuo kuuluisat koira skeittilaudalla videot on luultavasti laadultaan 320p ja jos katot Gymlogia fullscreeninä, niin se tarjoo todennäköisesti HD laatusta, eli 720p tai 1080p. Gymlogit kestää kuitenkin lähempänä sitä 30 min kuin kolmea minuuttia, joten tiedoston kokokin on aika reilusti suurempi. Videon laatuahan saa youbesta vaihdettua, kun painat siitä "rattaasta" oikealla alhaalla. Luultavasti tämän oletkin jo tajunnut, mut eipä muutakaan tullut mieleen.

Mulla on soneran 100 megainen valokuitu, ja jotkut videot tökkii aika vitukkaasti. Tiiän noista soneran youtube ongelmista, mutta hd laatusena lataa nopeiten. Olen arvaillut pienessä päässäni, että koska ne videot on eri palvelimilla, niin osasta data tulee hitaammin ulos vaikka ruuhkan takia. En sitten tiedä.

Voisitko mike tarkastaa nickit mse20 ja _mosse_. Kyseessä on 96% todennäköisyydellä sama henkilö. Samoilla nickeillä on torpedoitu jo useita eri formula-aiheisia foorumeita internetissä. Nyt näyttää kyseinen trolli eksyneen jo pakkotoistollekin. Vähän pelottaa, että tekee vielä pari muutakin käyttäjää tälle foorumille ja sitten räjähtää tuo formula threadi käsiin.

Bannattu on kaikki ip:t ja nickit sitä mukaa mitä tekee. Tossahan se avasi jo monettako nickiä ja kertoi vievänsä aamulla asian poliisille kun täällä rajoitetaan sananvapautta. Melkoisen harhainen yksilö kyseessä. Ja nickit pakkiksella näissä tapauksissa yhdistetään aina alkuperäiseen perseilynickiin ja kun uusia tulee, niin ip banniin ja yhdistetään alkuperäiseen, näin saadaan kasaan kaikki ip:t sitten kun aletaan ottaan selvää tarkemmin kuka siellä päätään aukoo.

Osaatko sanoa suunnilleen, milloin olisit menossa kuvaamaan niitä avaruuskuvia? Oon tässä viimepäivinä niitä ihaillut, on ne vaan niin upeita. Sanoit jotain, että ei riitä mikään 50 kilometriä lähimpään kaupunkiin valosaasteen takia. Lauantaina kun olin tulossa yöllä kotiin niin pysähyin vähän syrjempään yhelle aukealle ja kyllä se taivas ja tähdet näky todella hyvin, aattelin että mikäs se tässä olis kun alkais kuvaamaan vaan. Tosin lähimpään kaupunkiin matkaa noin 100 kilsaa, tuppukyliä on 50 km säteellä useita. Tosin tietty se varmaan vaikuttaa kameran kanssa ihan eri lailla kuin silmillä katellessa :D

Jos on pakko valita, niin sipsit vai irtokarkit? Perusteluja valinnalle?
Karkit, koska niitä on niin monenlaisia ja valinnan varaa on.

Osaatko sanoa suunnilleen, milloin olisit menossa kuvaamaan niitä avaruuskuvia? Oon tässä viimepäivinä niitä ihaillut, on ne vaan niin upeita. Sanoit jotain, että ei riitä mikään 50 kilometriä lähimpään kaupunkiin valosaasteen takia. Lauantaina kun olin tulossa yöllä kotiin niin pysähyin vähän syrjempään yhelle aukealle ja kyllä se taivas ja tähdet näky todella hyvin, aattelin että mikäs se tässä olis kun alkais kuvaamaan vaan. Tosin lähimpään kaupunkiin matkaa noin 100 kilsaa, tuppukyliä on 50 km säteellä useita. Tosin tietty se varmaan vaikuttaa kameran kanssa ihan eri lailla kuin silmillä katellessa :D
Heti kun oon jossain syrjemmässä.

Mistähän voisi johtua, että itselläni tuo kuvan upottaminen viestiin ei onnistu toimimaan, ainakaan itse kuvatuilla kuvilla? Yritänpä lisätä suoraan omalta koneelta tai ulkopuoliselta palvelimelta urlin kautta niin valittaa latauksen epäonnistumista. Kuvat ovat kyllä käsittääkseni olleet JPEG -muodossa. Eikös se ollut sallittu muoto?

Back
Ylös Bottom