Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Overeem Vs. Mir
Loser leaves town...
Mitä superkorttia tästä ollaan nyt kasaamassa? Ei helvetti, jos 167 pysyy kasassa!
Itsekin melkein olen Sonnenin voiton kannalla. Painissa molemmat äijät ovat äärimmäisen kovia. Pystyssä Evans on varmaankin teknisesti taitavampi, mutta Sonnenin tapa rynniä iholle on äärimmäisen hankala käsitellä. Ei mielestäni mikään selvä tapaus tämä matsi, vaan äärimmäisen tiukkaa ja tasaista vääntöä tiedossa.
Tuo matsi kyllä tiivistyy muutamaan pointtiin tärkeysjärjestyksessä:Ja Mir Vs. Overeem vahvistettu 167 kortille.

Aa, olipas tuossa kirjoittaessani unohtunut, että tämä on juuri se 20-vuotisjuhla :DSitäpä juuri "Overeem-Mir bout added to UFC's 20th anniversary card".
En kyllä mitenkään ole sitä mieltä, että Frankin tarvitsisi hävitessään vielä saada kenkää. Tätä ennen se on hävinnyt kolme matsia putkeen, mutta siinä ainakin mun mielestä oli kyllä painoluokan top-5-kaverit vastassa. Sitä ennen kuitenkin Nelson handlattiin väkevästi ja pienestä kompuroinnistakin huolimatta Minotauron käsi saatiin seinälle. Ei Frankista tittelimatsiin ole enää ikinä, mutta mun mielestä tuolla taitotasolla ja nimellä pitää kyllä saada pyöriä ympyröissä. Heikompaa kaveria välillä vastaan.
Ei sitä Danasta tiedä. Ehkä ei halua tehdä Miristä/Mirille "Titoja" eli antaa vanhan kovan nimen ottaa kuutta vuotta turpaansa yhtä soittoa.
Woodley tuhoaa Kossin.Joo mites toi 167 pääkortti!
- Georges St. Pierre vs. Johny Hendricks
- Rashad Evans vs. Chael Sonnen
- Rory MacDonald vs. Robbie Lawler
- Alistair Overeem vs. Frank Mir
- Josh Koscheck vs. Tyron Woodley
Woodley tuhoaa Kossin.