Oona Tolppanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heraiini
  • Aloitettu Aloitettu
Oona <3 Mitä nyt lukenu tota Oonan blogia, ni en oo missään/kenenkään muun ihmisen blogissa nähnyt noin paljon negatiivisia katkerien/kateellisten ihmisten kommentteja. Ei voi kun ihmetellä miten monella ihmisellä on huono olla.

I second that - Varmaan sympaattisin sporttimimmi mitä valtakunnasta löytyy :) Vielä kun saisi säilyttää tuon valloittavan luonteensa eikä altistuisi liiaksi kaikenmaailman hcbb-höpötykselle..
Juu, ei tatskoja, kaksivärikampauksia, tiikerikynsiä tai muuta fitnesspaskaa.

Ihana nainen. fap fap.

- - - Updated - - -

Oona <3 Mitä nyt lukenu tota Oonan blogia, ni en oo missään/kenenkään muun ihmisen blogissa nähnyt noin paljon negatiivisia katkerien/kateellisten ihmisten kommentteja. Ei voi kun ihmetellä miten monella ihmisellä on huono olla.

Naiset on kilpailuherkkiä ja tuossa on tiedossa varma häviö niin kai se pistää vihaksi.

On kyllä. Oon seurannu Oonaa IG:n puolella ja voi hyvänen aika miten herttasen olonen mimmi. Nuori, ilonen, järjettömän kaunis ja minun mielestäni Oonalla on todella upea kroppa. Seuraan myös Eve Tistelgreniä ja Piia Pajusta. Tää kolmikko on kyllä mun ehdoton TOP3 Suomen body-ympyröissä tällä hetkellä. Iloisia, kauniita ja ihania tyttöjä.

Mites Maikku Hiljanen? :)

On tuo Oona pirun hyvän näköinen kaikin puolin.

Olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka Oona laittaisi tulevaisuudessa kampoihin Evelle ja Piialle fitnessin puolella, jos alkaisi treenata sitä varten tosissaan. Liikunta-alan opiskelijana tilat ja valmennus on varmaan vapaaohjelmaa ajatellen suht pulkassa ainakin alkuun pääsemiseen, en sitten tiedä joko alkaa olla liian vanha mikäli voimistelu-/aerobictaustaa ei löydy (löytyykö?). Muutenkin pidän tietyllä tavalla korkeammassa arvossa kisaa, jossa vaparin mukana hommaan tulee urheilullisempi aspekti mukaan. Tuntuu tuo pirteä luonne sopivan hyvin siihen lavalla pomppimiseen, eikä tulisi ehkä tehtyä myöskään niin helposti minnapajulahtia, kuten tässä on aikaisemmissakin viesteissä toivottu.

Mutta mitä ikinä päättää kropalleen tehdä, niin kolmenkympin nurkilla alkaa olla varmaan melko huikeassa kunnossa.

Olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka Oona laittaisi tulevaisuudessa kampoihin Evelle ja Piialle fitnessin puolella, jos alkaisi treenata sitä varten tosissaan. Liikunta-alan opiskelijana tilat ja valmennus on varmaan vapaaohjelmaa ajatellen suht pulkassa ainakin alkuun pääsemiseen, en sitten tiedä joko alkaa olla liian vanha mikäli voimistelu-/aerobictaustaa ei löydy (löytyykö?). Muutenkin pidän tietyllä tavalla korkeammassa arvossa kisaa, jossa vaparin mukana hommaan tulee urheilullisempi aspekti mukaan. Tuntuu tuo pirteä luonne sopivan hyvin siihen lavalla pomppimiseen, eikä tulisi ehkä tehtyä myöskään niin helposti minnapajulahtia, kuten tässä on aikaisemmissakin viesteissä toivottu.

Mutta mitä ikinä päättää kropalleen tehdä, niin kolmenkympin nurkilla alkaa olla varmaan melko huikeassa kunnossa.

Oonan blogista:

"Kävin pikkusena baletissa, telinevoimistelussa, yleisurheilussa ja vähän vanhempana karatessa ja fudista pelasin ihan sm tasolla ja naisten liigassa"

Siiderivalaiden itsetunto ei kestä jos joku on kauniin näköinen / hyvässä kondiksessa, seurauksena on ryöppy paskakirjoitusta nettiin kun korkki aukeaa.

Menitkin sanomaan.. seuraaviin skaboihin on jo lollottimet asennettu ai ai ai.

Silloin minä (ja moni muu mies) saa kyllä jännetuppitulehduksen...

Kun näin joskus tämän videon, niin olin myyty ja aloin fanittamaan Oonaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nimenomaan, ei ole kuin vuosi-pari, kun typy sporttaili Esportilla "normitreenaajana". Motivaatio taitaa ainakin olla kunnossa. Tsemppiä!

Rakkaat pakkisveljet,

Pyydän teitä lopettamaan tämän säälittävän kuolaamisen Oonasta. Etenkin nimimerkit SIC ja Tompsu18:sta voivat mennä muualle. Oona tulee olemaan minun vaimoni joku kaunis päivä, valitettavasti hän ei vielä tiedä tästä.

Hypertrofisin terveisin

Stubborn

Rakkaat pakkisveljet,

Pyydän teitä lopettamaan tämän säälittävän kuolaamisen Oonasta. Etenkin nimimerkit SIC ja Tompsu18:sta voivat mennä muualle. Oona tulee olemaan minun vaimoni joku kaunis päivä, valitettavasti hän ei vielä tiedä tästä.

Hypertrofisin terveisin

Stubborn

Mä voin suosiolla luovuttaa, kun olen jo lupautunut Tistelgrenille omissa ajatuksissani.

Lukeekohan Oona pakkista? :)

Toivottavasti ei...
...tai ehkä hyvää treeniaggrea tällaisista tissi/pano/kuola/vaimo-kommenteista voisi saada :jahas:

Potentiaalia lajin / lajien suhteen Oonasta kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Ja kehitys on ollut huimaa... mutta tuolla työmäärällä ja motivaatiolla en kyllä yhtään ihmettele. En ensin edes tunnistanut samaksi mimmiksi kuin fitnessmalli-kisoissa :thumbs:

Lähes täydellinen nainen! Itselleni ehkä pisti silmään tuo pylly, että se kaipaisi enemmän pyöreyttä vai mitä on pakkiksen gurut mieltä?

Lähes täydellinen nainen! Itselleni ehkä pisti silmään tuo pylly, että se kaipaisi enemmän pyöreyttä vai mitä on pakkiksen gurut mieltä?

Tuosta voi olla montaa mieltä. :D

395032_10151271918879933_787979862_n.webp

968931_10151675213059933_59383810_n.webp

Back
Ylös Bottom