Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ei tatskoja, kaksivärikampauksia, tiikerikynsiä tai muuta fitnesspaskaa.I second that - Varmaan sympaattisin sporttimimmi mitä valtakunnasta löytyyVielä kun saisi säilyttää tuon valloittavan luonteensa eikä altistuisi liiaksi kaikenmaailman hcbb-höpötykselle..
Oona <3 Mitä nyt lukenu tota Oonan blogia, ni en oo missään/kenenkään muun ihmisen blogissa nähnyt noin paljon negatiivisia katkerien/kateellisten ihmisten kommentteja. Ei voi kun ihmetellä miten monella ihmisellä on huono olla.
On kyllä. Oon seurannu Oonaa IG:n puolella ja voi hyvänen aika miten herttasen olonen mimmi. Nuori, ilonen, järjettömän kaunis ja minun mielestäni Oonalla on todella upea kroppa. Seuraan myös Eve Tistelgreniä ja Piia Pajusta. Tää kolmikko on kyllä mun ehdoton TOP3 Suomen body-ympyröissä tällä hetkellä. Iloisia, kauniita ja ihania tyttöjä.

Mites Maikku Hiljanen?
On tuo Oona pirun hyvän näköinen kaikin puolin.

Mutta mitä ikinä päättää kropalleen tehdä, niin kolmenkympin nurkilla alkaa olla varmaan melko huikeassa kunnossa.

Olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka Oona laittaisi tulevaisuudessa kampoihin Evelle ja Piialle fitnessin puolella, jos alkaisi treenata sitä varten tosissaan. Liikunta-alan opiskelijana tilat ja valmennus on varmaan vapaaohjelmaa ajatellen suht pulkassa ainakin alkuun pääsemiseen, en sitten tiedä joko alkaa olla liian vanha mikäli voimistelu-/aerobictaustaa ei löydy (löytyykö?). Muutenkin pidän tietyllä tavalla korkeammassa arvossa kisaa, jossa vaparin mukana hommaan tulee urheilullisempi aspekti mukaan. Tuntuu tuo pirteä luonne sopivan hyvin siihen lavalla pomppimiseen, eikä tulisi ehkä tehtyä myöskään niin helposti minnapajulahtia, kuten tässä on aikaisemmissakin viesteissä toivottu.
Mutta mitä ikinä päättää kropalleen tehdä, niin kolmenkympin nurkilla alkaa olla varmaan melko huikeassa kunnossa.
Ei voi sanoa muuta kuin hattua nostaa
Oona <3 Mitä nyt lukenu tota Oonan blogia, ni en oo missään/kenenkään muun ihmisen blogissa nähnyt noin paljon negatiivisia katkerien/kateellisten ihmisten kommentteja. Ei voi kun ihmetellä miten monella ihmisellä on huono olla.
Menitkin sanomaan.. seuraaviin skaboihin on jo lollottimet asennettu ai ai ai.
Rakkaat pakkisveljet,
Pyydän teitä lopettamaan tämän säälittävän kuolaamisen Oonasta. Etenkin nimimerkit SIC ja Tompsu18:sta voivat mennä muualle. Oona tulee olemaan minun vaimoni joku kaunis päivä, valitettavasti hän ei vielä tiedä tästä.
Hypertrofisin terveisin
Stubborn
Lukeekohan Oona pakkista?![]()