Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^ Sama vika. En tosin osaa kuin rintauintia heikolla tekniikalla. Uiminen olisi kuitenkin hyväksi hartioille jne joten saatan viallisesti tekniikastani huolimatta eksyä uimaan. Pitää vaan kattoa mihin asti noi uimapisteet on auki :/

Edit: Mäkelänrinne näyttäis olevan 21:00 asti + 30 minuuttia sen jälkeen. Myyrmäki sulkee ovensa jo klo 20:00. Kattoo ny jos kerkiää :D

Uinti on mulle vähän vaikea asia. Tekniikka on niin ketuillaan, että niska kipeytyy aina. Tarttis vissiin mennä uimakouluun.

Uit ilmeisesti rintaa? Ja uit sitä pää koko ajan pinnan yläpuolella? Tuo meinaan väsyttää niskaa aivan perkeleesti, ja ensitöikseni opettelin tuon, että otan pinnan päältä vain happea (pinnan alta ei sitä saa), mutta muutoin pää on pinnan alla. Nyt en enää osaisi edes uida tuota seniorityyliä, vaikka yrittäisin. Uintia koko elämänsä harrastanut kaveri tiivisti hyvin, että "et sinä kävellessäkään pidä niskaa takakenon ääriasennossa ja katso kattoa." Nuo tekniikoiden perusjutut oppii aika nopeasti ihan vaan sillä, että googlettaa ja katsoo opetuspätkiä, koska niitä on netti täynnä.

Nii ja ekana ostaa ne uimalasit. Helpottaa kummasti sitä pään veden alla pitämistä.

Mä olen tosi paska uimaan kanssa, koska heti kun nenä menee veden alle menee homma vituiks. Mietin että nyt ei saa hengittää, eli heti vedän henkeä ja sit on kaikki paikat täynnä vettä ja se tuntuu vittumaiselta. En oo kala, en ui :jahas:

:hauska:
viitek_yo.webp

Vittu mitä päiviä. Koko päivän hakannu töissä sitä näppistä kuin heikkopäinen ja iltapäivällä tuntuu ettei ole saanut mitään aikaiseksi vaikka koko ajan on tehnyt ihan oikeasti töitä.

Hei jee, ens viikko vielä pudottajia ja sit alkaa taas Emmentaalit. Olipas pitkän tuntoinen päivä. Viimeinen kaksoistunti herätti vähä epäilyksiä etukäteen, mutta se menikin tosi kivasti. Kunnon salaliittoteorioita Napoleonin kuolemasta :D

Hei jee, ens viikko vielä pudottajia ja sit alkaa taas Emmentaalit. Olipas pitkän tuntoinen päivä. Viimeinen kaksoistunti herätti vähä epäilyksiä etukäteen, mutta se menikin tosi kivasti. Kunnon salaliittoteorioita Napoleonin kuolemasta :D

Järkkää sinne duuniin Judis luennoimaan kansallissosialismista, sit vaan seuraat oppilaiden ilmeitä ja hihittelet itekseen.

Töllöstä ei tule juuri mitään kun Alligaattorinmetsästäjät loppui:jahas:

Uit ilmeisesti rintaa? Ja uit sitä pää koko ajan pinnan yläpuolella?
Jep. Ja valtaosan ajasta kyllä. Valitettavasti tämäkään neuvo:
Nii ja ekana ostaa ne uimalasit. Helpottaa kummasti sitä pään veden alla pitämistä.
ei auta mua yhtään. Tunnen itseni ihan sokeaksi uimalasien kanssa, ne painaa ja niihin menee vettä, joka saa muutenkin herkät silmät kirvelemään niin, että haluan repiä ne kuopistaan irti. Ainoa keino on siis tunkea pää veden alle silmät kiinni puristettuina ja jos altaassa on muitakin on törmäysvaara ilmeinen. Piilarien kanssa en edes voi koko ajan aukoa silmiä, koska vesi menee silmiin ja taas polttelee eikä voi edes kunnolla hieroa niiden linssien takia.
Järvessä pysty(isi)nkin uimaan paremmin, joskin sielläkin piilarit häirää, mutta toisaalta silloin voin yleensä uidakin vähän sokeampana kun muita ihmisiä on ympärillä niin vähän.
Mähän sanoin, että uiminen on mulle vaikea asia. :rolleyes:

Nelosella kova putki, viikko sitten Lock, Stock and Two Smoking Barrels ja nyt tämä.

No selkeesti! Mahtia. Täytyykin hakee illaksi vaikka olut tai jotain.

Järkkää sinne duuniin Judis luennoimaan kansallissosialismista, sit vaan seuraat oppilaiden ilmeitä ja hihittelet itekseen.

Mä mietinki siinä, että ku päästään sopivaan vaiheeseen niin Judis vois tulla kertomaan noille juttuja. Ovat ihan kivoja luokkiakin molemmat, joten varmasti uppoais.

On se vaan jännää miten väsymys heikentää ajattelukykyä :D Äsken väsytti helvetisti nii jaksanu tehä yhtää mitää, ajatuksetkin senku vaelteli..
Muutama energiaporetabletti naamaan ja johan maailma näyttää taas hyvältä :)

Mää oon jääny koukkuun sattumoisin Leijonan luolaan ku se näkyy aina yhtäaikaa töllöstä ku teen salilla aerobista. :D Telkkaria ei oo tullu katottua kohta 4 vuoteen...

Välillä pistetään miehen tahdonvoima koetukselle. Kävin tuossa pyörälenkillä äskettäin, ja yhdelle asuinalueelle päästyäni joku paisteli makkaraa järkyttävän isolla grillillä, ai saakeli mikä tuoksu satojen metrien päähän. Seuraavaksi ajoin pizzerian ohi, aivan tautisen hyvä pizzan ödööri leijailee nenääni. Fuck this diet :D

Back
Ylös Bottom